Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 7:49 pm

(DEZE TOPIC'S ZIJN ALLEEN VOOR LEVY EN BLITZY. NIEMAND ANDERS A.U.B.)

Levy kwam aan bij de bergen. "wachten op blitzy.." Zei levy rustig. Levy ging onder een boom liggen terwijl hij wachtte.


Laatst aangepast door Levy op zo aug 02, 2009 8:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 7:52 pm

[Misschien kun je de titel veranderen in 'Donkere geheimen... [deel 3 *naam van iets wat met dit deel te maken heeft*']]

Ook Blitzy kwam aan gelopen. Hij ging rustig zitten. 'Wrede tijd,hé!' Zei hij nogal afgeleid. Daarna keek hij naar de bergen,die duisterder waren dan ooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 8:01 pm

"Wat zou ons deze keer opwachten.." Vroeg levy bibberend van de kou. "Daar zullen we zo wel achter komen denk ik" Zei Levy erachteraan. Levy rende een stuk van de berg op. "Ik moet het gewoon weten!" Zei Levy terwijl hij zich haastte naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 9:42 pm

Blitzy wist allesinds dat Dakrai vandaag weer van de partij was. Hij keek achter zich. De bijtende koude sneed in zijn ogen. 'Maar....ik zag hem,eerder..maar waar?' Mompelde Blitzy. Opeens maakte Blitzy's hart een sprongetje van schrik. Een zwart iets vloog voorbij. 'Huh?' Zei hij verbaast. Hij keek naar Levy. Hij liep verder. Zijn hart bonkte tegen zijn ribbenkas. Alsof hij het gevoel had dat Darkrai ieder moment uit de sneeuw kon opduiken. Hij deed de grootste moeite om Levy bij te houden. Hij hoorde af en toe luid gegrom over de bergen razen. 'Levy! Kunnen we even rusten?' Zei hij. Maar het was niet om te rusten. Hij moest hem iets vertellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 9:55 pm

"Hmmn? Wat is er?" Levy ging op een rots zitten. "Ik heb een raar gevoel..of iemand naar mij kijkt.." Zei Levy. Levy keek rondom zich heen. Hij zag niemand. "Tsjah.. Dan verbeeld ik me dingen.." Zei Levy. "maarrehh! Wat wou je zeggen!" Zei Levy ineens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 10:01 pm

Blitzy ging zitten. 'Ik...ik heb vaak dromen. Dromen over mijn ouders en...een soort van schim. Ik weetniet,maar...het lijkt me dat met de dag die schim duidelijker word.' Hij stopte even om adem te happen. 'En ik denk...Dat die schim,Darkai kan zijn!' Zei hij. Daarna voelde hij de gierende wind in zijn oren komen. Soms leek het dat de wind diep in zijn oor ging in en zijn gehoorselste liet afkoelen. 'Dat was...het!' Daarna stond hij recht en keek om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 10:10 pm

"was dat alles" Zei Levy dom. "Nouja kom we hebben betere dingen te doen xD" Levy rende wat verder. Levy stak zijn kop boven een klimwand uit. Het leek er donker en mistig. "Hmmn..?" Levy sprong op het platte stuk van de berg. "We zijn er bijna!" Zei Levy. Levy wees naar de top van de berg. Levy rende naar de top toe. "Ik ben er!" Riep Levy. Levy kreeg opeens een gevoel. Alweer keek er iemand naar hem.. Levy keek nu recht omhoog. Een grote windvlaag kwam naar beneden. Een grote vogel streek neer. Het was zapdos. Levy herkende zapdos nog van vroeger.. Levy snufte even en wachtte op blitzy. Hun 3de bossbattle was aangekomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 10:27 pm

Blitzy knikte naar Levy. Daarna stapte hij vermoeid door. Blitzy sprong op een rots en keek achter zich. De zwarte schim staarde naar hem. Hij schudde met zijn hoofd,maar de schim was al verdwenen. 'Ik heb me het zeker verbeeld.' Zei hij twijfelend. Opeens zag hij dat Levy bedreigd werd. 'Huh? Levy!Hou vol!' Daarns sprong hij vlug naar de top. 'Whoa!' Zei hij verbaast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 10:31 pm

"Blitzy..bereid je voor! Dit word ons 3de gevecht!" Zei Levy. Levy ging in een vecht houding staan. "AANVALLENNNNNN!!!!!" Levy trok zijn vuisten naar voren en ze stonden in het vuur. "FIRE PUNCH!" Levy begon te meppen met een fire punch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 10:44 pm

Blitzy keek naar Zapdos. Blitzy deed in de lucht een vlammenwerper. Zo kreeg zapdos een flinke verbranding. 'Goed zo!' Zei Blitzy. Daarna deed hij MachPunch op een steen,die tegen zapdos aanvloog. 'Hm..ik word hier goed in!' Zei hij opgewekt. Opeens vloog er een dondershock een paar centimeter naast hem. 'He? Wat?!' Blitzy nam woedend wraak met Fire Spin! 'Waag het nog eens!' gromde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyzo aug 02, 2009 10:47 pm

"Misschien moeten we maar beter opassen voordat.." Verder zei levy niets meer. Een bliksem schicht raakte levy volop in zijn rug. Levy lag nu op de grond met een verbrande rug. "Laat ook maar.." Zei Levy woedend. Levy stond kwaad op. Levy sprong via zijn staart naar zapdos. Levy maakte een salto in de lucht en deed een gunk shot. Een groot giftig mengsel van vergif vloog op zapdos af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyma aug 03, 2009 11:58 am

Blitzy kreeg het aklige gevoel alsof er een ijsblok in zijn buik neerplofte. Blitzy deed nog een onverwachte Ember. 'Niemand..Niemand valt hem aan!' Zei hij woedend. Daarna sprong hij op de kop van Zapdos en mepte op zijn hoofd. Hij vloog eraf. Hij kwam met een harde klap op de grond. 'Aa!' Hij stond recht. Hij schudde zijn kop. 'Pak vast!' Zei hij boos en deed Flamethrower.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyma aug 03, 2009 12:38 pm

"Voel de kracht!" Levy kreeg een blauwe gloed om zich heen. "Take this..!" Levy balde een vuist en mepte zo hard als hij kon met een ice punch op zapdos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyma aug 03, 2009 5:13 pm

Blitzy keek naar ijsblok zapdos. 'Jij ziet koud.' Zei hij met een grijns. 'Asjeblieft!' Endaarna deed hiij FlameThrower. Een gigantische stoomwolk omhulde zapdos. Nu zag hij eruit alsof hij ieder moment kon neerstorten. 'Maken we het af.' Zei hij zelfzeker tegen Levy en stond gereed om Fire Spin te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyma aug 03, 2009 5:17 pm

"Okej!" Levy sprong in de lucht, maakte een salto en vuurde zijn last resort af. "PAK AAN!!" Levy stortte zich op zapdos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyma aug 03, 2009 5:20 pm

Blitzy deed Fire Spin op de staart van Levy. Nu had de Last Resort ook vlammen. Blitzy zag hoe zapdos neerstorte. 'We hebben het gehaald.' Zei hij trots. Opeens kwam er een ijzige wind achter hem. De schim verscheen. Darkrai stond weer tegenover Blitzy en Levy. 'Hmpf...ik onder schat jullie!' Zei hij woest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyma aug 03, 2009 5:22 pm

"Dat zou ik maar doen ja..." Levy draaide zich om, en viel aan met een focus slag. Darkrai verdween. Het was een illusie. "Hmpf.." Levy rolde met zijn ogen. "Dan maar het pad volgen.." Levy wees naar het pad dat de berg afdaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyma aug 03, 2009 5:25 pm

Blitzy keek naar de verte. 'Dat pad,het gaat naar de zee!' Daarna sprong Blitzy van de rots en volgde het pad. 'Dat is zeelucht' Zei terwijl hij lucht opsnoof. Hij moest wel uitwijken voor een op hol geslagen stantler. 'Aw!' Daarna stond hij recht en liep naar de zee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Emptyma aug 03, 2009 5:38 pm

"Yeah!" Levy rende achter blitzy aan. "Hoe lang zal deze ellende duren!" Zei Levy nog. Daarna waren ze uit het zicht verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!   Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Donkere geheimen...(deel 3) Het Gebergte!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Donkere geheimen... [deel 2! Het elfjesbos!]
» Donkere geheimen [Deel 4! Storm op Zee!]
» Donkere geheimen... [Deel 5 Stad in de vulkaan!]
» Donkere geheimen...[deel1! Dark Forest!]
» Donkere geheimen[deel6:De laatste kans!]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-