Gast Gast
| Onderwerp: Moss == 4 && 4 == Guido ma aug 03, 2009 11:59 am | |
| Weer een nieuw *PRF dat ik bezoek, al moet ik toegeven dat dit het eerste nederlandse PRF is. Ik ben al bezig met pokemon sinds mijn negende verjaardag, dus dat ik alweer acht jaar geleden. Wat kan ik nog meer over mezelf vertellen, dat jullie wel aangaat. In de morgen en ver in de avond/nacht zal je voor me moeten uitkijken, aangezien ik enorm melig en druk kan zijn, niet te vergeten enorm sarcastisch. Ook kan ik erg scherp reageren op de meest idiote dingen, om ze zo alleen nog maar dommer te laten klinken. Ik ben dus zeventien jaar en speel gitaar, piano en drum. Ook al is de gitaar mijn hoofd instrument, ik speel nog altijd 2 uur piano en 1 uur drum per dag, reken daarop de vier uur van gitaar en je komt uit op 7 uur. Hoe kan ik dat doen als ik school heb en al dat soort dingen? Ik ben heel goed in multitasking, meestal zit ik dan ook achter de computer met me gitaar of met een bord eten op het tafeltje naast de piano. Ik zit in een band genaamd Dark Conclusion, maar we hebben nog niets opgenomen. Er staan al wel zes optredens geplant voor in December. Genoeg informatie over mij, ik wil beginnen aan deze RPG. Lets RolePlay Together!*PRF == Pokémon RPG Forum De naam betekend het volgende.- De naam Moss staat gelijk aan het getal vier en vier staat weer gelijk aan de naam Guido
- Conclusie: Moss staat gelijk aan Guido
- Tweede Conclusie: Ik vond het grappig om de naam wat ingewikkelder te maken voor jullie
|
|
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido ma aug 03, 2009 12:18 pm | |
| Welkom, moss! Veel leden zijn savonds erg melig, ik ook xD en vet cool dat je in een band speelt O.o als je wat hebt opgenomen zou ik het graag horen! Maarja, iniedergeval veel plezier op de rpg. |
|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido za aug 08, 2009 11:46 pm | |
| Welkom Guido! =) Leuk om alweer een echt nieuw lid te hebben Zo te horen heb je veel ervaring, dus doe er wat mee! En verder héél veel plezier! =D |
|
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido zo aug 09, 2009 8:31 pm | |
| |
|
Racker Verbannen
Aantal berichten : 455 Registration date : 06-08-08
| Onderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido zo aug 09, 2009 9:00 pm | |
| |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Moss == 4 && 4 == Guido | |
| |
|