|
|
Auteur | Bericht |
---|
Racker Verbannen
Aantal berichten : 455 Registration date : 06-08-08
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen ma aug 10, 2009 4:35 pm | |
| Maar Riolu is toch een man? waarom staat er op zijn profiel vrouwelijk? |
|
| |
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen ma aug 10, 2009 4:35 pm | |
| bij zijn profiel staat mannelijk hoor klik maar is op het plaatje ik zelf ben alleen vrouwelijk XD dus als je dat aanklikt komt er ook vrouwelijk onder je avatar te staan -.- |
|
| |
Racker Verbannen
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen ma aug 10, 2009 4:37 pm | |
| oooh. oke maar wel mooie Tekening. wat ik nog wil toevoegen heeft amoore al gezegd |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen ma aug 10, 2009 5:46 pm | |
| die pikachu en die riolu zijn cool goeie tekeningen complimenten van levy |
|
| |
Racker Verbannen
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen ma aug 10, 2009 6:10 pm | |
| Riolu wil je ook een tekening maken van Racker? |
|
| |
Riolu
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen zo sep 06, 2009 4:51 pm | |
| Ik heb voor de eerste keer een lineart gemaakt!! Het is Riolu in zijn innerlijke aura 'trance' Wat vinden jullie ervan?: - Spoiler:
Oorspronkelijke tekening: Lineart:
|
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen zo sep 06, 2009 5:04 pm | |
| Euhm... Eerst wil ik zeggen dat dat geen lineart meer is, maar een kant en klare tekening ofzo XD En daarna wil ik zeggen dat ik nu f*cking jaloers ben O,o Ik verkneoi de schaduwen altijd >.< En die achtergrond is ook vet hip! ;o Misschien is de schaduw op de bovenste arm een beetje vaag ;P Maar verder... IK HAAT JOU! :'( (compliment; ik ben jaloers dus haat ik je ;P ) |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen di sep 29, 2009 6:25 pm | |
| xD dankje! Maar ik vind die tekeningen van jou erg mooi hoor! Ik ben ook jaloers op jou dus: Ik haat jou ook! xD (neej grapje, ik haat je niet ) maar wel heel erg bedankt voor het compliment! _______________________________________________________________________________________ Ik heb een nieuwe tekening gemaakt! (helemaal uit mijn hoofd x3) De tekening is uit een 'scène' van pokeRPG, het zijn Riolu en Shadow, uit het topic: Overstroming...?Ik ga de tekening nog inkleuren met de computer. De shaduwen enz. moeten er ook nog bij xD Maar wat vinden jullie ervan? : - Spoiler:
|
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen di sep 29, 2009 6:46 pm | |
| Hier zit Riolu er leuekr op dan de vorige keer =D Deze keer zijn ze CUTE =D Ga zo door =D |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen di sep 29, 2009 8:13 pm | |
| coole tekening xD ik wou dat ik zo goed kon tekenen xD Alles is zo precies getekend |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen za okt 03, 2009 7:21 pm | |
| Omg... Shadow is daar te dun! *kijkt dom* xD
JIJ MOET EEN STRIPVERHAAL MAKEN! @___@ Dit is echt té mooi! =D Eigenlijk best jammer dat ik al een tijdje niet in dat topic heb gepost... :S Zou het nog mogen? x'd *verveeld* |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen vr okt 09, 2009 4:42 pm | |
| Dankjewel allemaal! Shadow: een stripverhaal lijkt me wel leuk, maar ik ben te lui om alles te tekenen en in te kleuren op de comp. xD Maar miss ooit... _________________________________________________________________________ Shadow en Riolu zijn af! Het is de eerste keer dat ik Photoshop (de vorige was met Flash) heb gebruikt, de boom en struiken konden misschien wat beter, en het vuur is een beetje echt vergelijken met de rest x3. Maar voor de rest vind ik hem aardig gelukt (A): Wat vinden jullie ervan? |
|
| |
Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen vr okt 09, 2009 5:27 pm | |
| Coowlish |
|
| |
Shadow Administrator
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen vr okt 09, 2009 11:04 pm | |
| Omg, super hipheid! Waar is Shadow over aan het lullen? *nieuwsgierigheid* xD Het vuur had misschien iets lichter gekund, en dan met een mooie lichte gloed, ofzo x'] Ik vind het nu een beetje te donker En en en en en en en en en en en! Heb je photoshop gedownload of gekocht? En welke versie heb je? Dat is alles x'] |
|
| |
Vlite
Aantal berichten : 79 Registration date : 03-09-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar Status: Gezond Partner: no body
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen za okt 10, 2009 8:49 am | |
| WAAAAAAAAAAAHHHHHHH! heeft GAMEFREAK OF THE POKEMON COMPANY JE NOG GEEN UITNODIGING GESTUURD OM HUN TE JOINEN? sorry,maar ik denk dat jij echt daar hoort als je zulke tekeningen,photoshops enzovoorts maakt. Meldt je daar gewoon aan! |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen za okt 10, 2009 9:53 am | |
| @ Feathers: Dankje! @ Shadow: ook heel erg bedankt voor je compliment , het vuur had idd. iets lichter gekund, maar ik vind het niet echt storend ofzo @ Vlite: Hihi bedankt... joinen gaat niet, heb ik nog minder vrije tijd over whaha, neej grapje maar dat is volgens mij alleen voor volwassenen. Maar toch heel erg bedankt! En btw. Kim en doos zijn net zo goed! :O x3 |
|
| |
Vlite
Aantal berichten : 79 Registration date : 03-09-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar Status: Gezond Partner: no body
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen za okt 10, 2009 1:06 pm | |
| ja zei kunnen zeker ook goed tekenen. jullie zoouden over 5 jaar ofzo wel daar kunnen werken XD. maar hoe krijg je het voor elkaar? zou je vlite willen maken die tegen Moonwalker(lucario mijn andere account) vecht? |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen za okt 10, 2009 7:54 pm | |
| pfoeh! ik zou wel willen, maar ik heb erg weinig tijd de laatste tijd x3, en als ik vrije tijd over heb om te tekenen doe ik natuurlijk het liefst Riolu (A). Maar miscchien, als ik opeens belachelijk veel tijd over hou x3.... maar waarschijnlijk niet, sorry. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: mijn tekeneningen | |
| |
|
| |
|