Sara
Aantal berichten : 185 Leeftijd : 43 Registration date : 01-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 28 jaar O,o Status: Gezond Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥
| Onderwerp: Re: Dancing around wo aug 12, 2009 8:48 pm | |
| Sara vond al dat gezoen heerlijk. Eén keer eerder had ze een partner gehad, maar dit was anders. Wooshie was anders, liever. Niet iedereen zou meteen een partnerschap accepteren, maar Wooshie deed dat. Als Wooshie ook maar een heel klein beetje haar kus verslapte, maakte Sara hem weer sterker. |
|
Wooshie
Aantal berichten : 177 Leeftijd : 29 Registration date : 04-06-09
Over je pokemon Leeftijd: I was born 14 years ago. Status: Gewond Partner: My only love: Sara Kroos ♥
| Onderwerp: Re: Dancing around wo aug 12, 2009 9:06 pm | |
| Wooshie voelde dat ze in de liefdeshemel was, ook wel genoemd 'De zevende hemel'. ''In mijn wereld ben jij mijn God!'' Zei ze tegen Sara en ze hield haar vast als een dansbeweging en liet haar zakken. En toen ze weer omhoog kwam kustte ze haar rustig in haar nek. ''Ik hou van jou! Ich liebe dich! Aishiteru! I love ya'! Unë të dua! T'estimo! Jeg elsker dig! Ma armastan sind! Minä rakastan sinua! Je t'aime!'' zei Wooshie in heel veel verschillende talen. ''Je t'aime! Je t'aime! Je t'aime!'' herhaalde ze nog een paar keer. ''Je wilt niet weten hoeveel ik voor je voel, op het eerste gezicht eigenlijk al. Maar ik wou Shadow niet kwetsen.'' zei ze rustig en ze had een donkerrood blosje op d'r wangen zoals ze nog nooit had gehad. |
|
Sara
Over je pokemon Leeftijd: 28 jaar O,o Status: Gezond Partner: Wooshie ♥ Woosh, we are in love... ♥
| Onderwerp: Re: Dancing around wo aug 12, 2009 9:16 pm | |
| Sara grinnikte. 'Shut the door." zei ze, maar toen ze Wooshie's gezicht zag wist ze dat ze het niet begreep. "Je t'adore!" ze ze toen duidelijker. Ze zoende Wooshie nog een keer vol op d'r mond. "Ook Frans, maar dat boeit me niet." ze grinnikte. |
|
Wooshie
Over je pokemon Leeftijd: I was born 14 years ago. Status: Gewond Partner: My only love: Sara Kroos ♥
| Onderwerp: Re: Dancing around wo aug 12, 2009 9:23 pm | |
| Wooshie voelde zich écht verliefd dit keer en streelde Sara's wang. ''Zullen we samen bekend maken dat wij partners zijn?'' En ze pakte haar kleine pootje vast. ''Gaan we samen naar de Peacefull plains? Samen liggen op het gras en staren naar de prachtige wolken.'' |
|
Sara
| Onderwerp: Re: Dancing around wo aug 12, 2009 9:31 pm | |
| "Goed idee." Zei Sara met een grijns. ze keek diep in de mooie ogen van Wooshie. Eindelijk had ze een partner! Ze was dolgelukkig, maar kon zich deze keer vreemd genoeg inhouden. (Geen inspiratie >.<) |
|
Wooshie
| Onderwerp: Re: Dancing around wo aug 12, 2009 9:36 pm | |
| |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Dancing around | |
| |
|