Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Alleen zitten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silas

Silas

Man Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Alleen zitten   Alleen zitten Emptydo sep 03, 2009 5:05 pm

Een merkwaardige witte Raichu rende door de fabriek heen. Hij was net pas aangekomen in Pokerpg en wilde zich even opladen, Hij had een lange reis achter de rug en was zwaar vermoeid. Hij vond uiteindelijk een nog zwak werkende machine en tapte de elektriciteit af. Hij slaakte een zucht van verlichting. Dit was veel beter. Zijn lange staart ging zachtjes heen en weer terwijl er schokjes naar zijn wangen gingen. Hij 'koppelde' zich los en strekte zijn pootjes. 'Ahh, veel beter,' zei Silas en keek om zich heen, hij was hier nog nooit geweest. Hij ging op alle vier zijn pootjes staan en liet een donderstraal zien, als teken dat hij er was. Misschien kwamen er nog wel meer pokemons?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptydo sep 03, 2009 5:18 pm

Een zwarte gedaante keek al een tijdje naar de witte Raichu. Hij was waarschijnlijk haar tegenpool. Ze grijnsde, al was ze zo verborgen dat het niet te zien was. Vooral zijn rode ogen vielen haar op. Hoe langer ze bleef zitten, hoe meer ze de neiging kreeg zich te laten zien. Uiteindelijk stapte ze naar achter, om een aanloop te nemen, en sprong ze de struik uit.
Shadow landde op haar voeten, en grijnsde naar Silas. "Nieuw hier?" Vroeg ze. Ze kende bijna iedereen, dus zag ze het snel als iemand nieuw was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silas

Silas

Man Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptydo sep 03, 2009 5:20 pm

Silas keek even om, toch nog iemand die naar hem toe kwam. Even bekeek hij haar, een zwarte Raichu, dat zou leuk kunnen worden. Hij ging op zijn 'achter'poten staan en maakte zich groot, deze raichu was blijkbaar wel wat jaartjes ouder, maar Silas zou zich daardoor niet tegen laten houden. Hij wilde niet stoer of zo overkomen, maar het was gewoon standaard bij hem dat hij dat deed. 'Inderdaad, net aangekomen.' Gaf hij als antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptydo sep 03, 2009 5:30 pm

Shadow grinnikte. Ze vond het grappig dat Silas probeerde groter te zijn, zelfs al zou het alleen zo lijken. "Ik ben hier al meer dan een jaar." Zei Shadow, om maar even een gesprek te beginnen. "Mijn naam is Shadow. Die naam hoor je misschien vaker." Weer grinnikte Shadow. Het kon haar niet schelen wat Silas van al dat gegiechel dacht; als ze maar kon giechelen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silas

Silas

Man Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptydo sep 03, 2009 5:53 pm

Silas keek even vreemd naar Shadow, staakte zijn poging om groter te lijken en ging weer normaal zitten. 'Mijn naam is Silas, als denk ik niet dat je mij vaak zal vinden, Ik heb niet zo graag veel gezelschap om me heen,' Zei Silas rustig. Hij verzette zich even en en lichte huivering ging over zijn ruggengraat heen. Iets hier liet hm koud, al wist hij niet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptydo sep 03, 2009 6:00 pm

Shadow knikte. "Aangenaam, Silas." Ze keek vaag naar het oplaad-apparaat, dat haar nog nooit was opgevallen. Ze kon zich van nature altijd al goed herstellen. Dat moest ook wel, aangezien ze in een gebied woonde met veel avontuur. Even keek ze naar haar voet, waar een blad op was vastgebonden. Ze vroeg zich af hoe het met de kogelwond ging. Al was het akelig onbeleefd om een schotwond te gaan bekijken als er iemand bij was die ze niet kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Silas

Silas

Man Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptydo sep 03, 2009 6:03 pm

Silas volgde de blik van Shadow, het blad rond haar poot was haar nooit opgevallen. Even vroeg hij zich af of hij ernaar zou mogen vragen? Hij slikte en deed een dappere poging, 'Wat is er gebeurd?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij was altijd al nieuwsgierig geweest, maar bij dit soort dingen viel het extra op. Hij ging rustig zitten, terwijl zijn staart boven hem bungelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptydo sep 03, 2009 6:11 pm

Shadow keek weer naar Silas. "O, niks bijzonders..." Zei ze, schouders ophalend. "Gewoon, zo'n stroper wou mijn pels hebben, maar hij schoot in mijn voet. De kogel is er gelukkig uit gehaald, door Riolu." Ze keek Silas even aan, en bedacht zich toen dat hij Riolu vast niet kende. "Riolu is een Riolu die hier ook in de buurt woont." legde ze snel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptyvr sep 04, 2009 10:06 am

Op vier poten rende een Pikachu hard door Pokérpg. Ze keek achter zich; niks meer, gelukkig. Toch rende ze verder; Door de bossen, velden, bij de rivier, langs bijna alle gebieden eigenlijk. Totdat zij eindelijk aankwam bij de verlaten fabrieken. Ze sprintte hier naar binnen. Zich niet realiserend dat er misschien anderen waren, begon ze steeds harder te rennen, en focuste zich alleen op de omgeving om zich heen, totdat..

De Pikachu kwam nogal ruw tot stilstand. Ze schoot weer een stukje naar achteren, en keek verbaasd om zich heen. Daar, voor haar, stond een Raichu: Deze was grijs. Ze was blijkbaar tegen deze Raichu aangeknald. Maar.. ''Shadow!'' Riep ze grijnzend tegen haar halfzus. Ze zette een lichte grijns op, maar zag toen ook de andere Raichu, deze met een witte vacht. ''H-Hallo..'' Bracht ze uit, nu pas merkend hoe moe ze was na al dat geren. ''Ik ben Candy,'' stelde ze zich voor aan de albino Raichu, en ze keek weer grijnzend naar Shadow. Haar blauwe ogen gingen al snel weer van Shadow naar de albino Raichu. Hij was jong, misschien zelfs jonger dan zijzelf. Maar, zeker een stuk groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silas

Silas

Man Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptyvr sep 04, 2009 12:36 pm

Silas keek even naar Shadow en daarna naar de wond. Stropers, Dacht hij even, het deed hem denken aan zijn eigen jeugd. ook hij was al paar keer lastig gevallen door stropers en trainers. Iedereen wilde wel een Alibo Raichu hebben, 'Aha, oke,' zei hij wat afwezig. Zijn oren gingen even naar achter, een vreemde stem trok zijn aandacht. 'O hallo,' zei hij vriendelijk en keek naar de Pikachu, hij herrinerde zich ijn eigen tijd als Pikachu, hij zou graag terug willen. Hij zuchten even en zei, 'Ik ben Silas, aangenaam.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptyvr sep 04, 2009 12:41 pm

Candy keek Silas onderzoekend aan; ongeveer 6 á 7 jaar, albino. Candy grijnsde lichtjes. Silas was albino, Shadow was grijs, en zijzelf had blauwe ogen. Bij hun viel het veel meer op dat ze iets hadden dat.. Anders was. Maar, zij was blij met haar gele vacht en blauwe ogen. Even slikte ze, en keek Silas weer aan, ''Ben jij blind?'' Vroeg ze. Ze had gehoord dat veel albino's blind waren.. Dus misschien zou hij ook blind zijn, toch?

[editje; ik wacht ff op Shadow.. Niet te ver doorposten zonder haar: Dat is zielig x]]


Laatst aangepast door Candy op vr sep 04, 2009 12:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silas

Silas

Man Aantal berichten : 12
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner: -

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptyvr sep 04, 2009 12:52 pm

Silas glimlachte, hij kreeg die vraag vaker. 'Nee, ik heb geluk, min ogen zijn alleen rood, maar ik ben niet blind.' Hij dacht even aan zijn vader, die was wel blind omdat hij een Albino was. Zijn glimlach verdween. Zijn rode ogen bekeken de Pikachu even, vooral haar blauwe ogen vielen hem meteen op. 'Lekker stel zijn we hier zo, Shadow is grijs, Candy heeft blauwe ogen en ik ben een Albino,' Zijn glimlach kwam weer terug toen hij daar aan dacht.

{Ik post veel later, moet mijn kamer gaan opruimen}
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Emptyvr sep 04, 2009 3:36 pm

"Heey, Candy!" Shadow gaf haar kleine halfzusje een dikke knuffel. Ze herinnerde zich hun eerste ontmoeting; dat ze samen chagerijnig zaten te praten over hun ouders die vreemd gingen... Ze keek weer even om naar Silas. Ze had nooit eerder een albino pokémon gezien. Ze lichte kleuren pasten wel bij Silas. En vooral zijn rode ogen vond Shadow erg mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Alleen zitten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen zitten   Alleen zitten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Alleen zitten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zitten xD
» Zitten..
» Zitten.. ^^
» Zitten
» rustig zitten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-