|
Auteur | Bericht |
---|
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: leden beoordelen ma sep 21, 2009 8:04 pm | |
| Dit 'spel' is heel simpel: je beoordeelt het lid dat boven je gepost heeft (moderators en Beheerders mogen natuurlijk ook) je kunt op meerdere dingen letten bv; hoe diegene RPG't, wat hij/zij doet voor andere, hoe vaak hij/zij actief is, etc. etc. Je geeft geen cijfer maar je geeft pluspunten en minpunten. bv: Sasha:Je speelt heel leuk in de RPG en je bent altijd lief tegen de andere. Wel kun je misschien wat meer actief komen. Er zijn een paar regeltjes:- geef niet alleen negatieve punten, dit is niet leuk voor diegene. - je mag niet iemand 2 keer hetzelfde beoordelen, wel als je van mening bent veranderd, natuurlijk. Dat was het |
|
| |
Dean
Aantal berichten : 82 Leeftijd : 30 Registration date : 21-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 21, 2009 8:10 pm | |
| Riolu = Je doet het heel leuk in de rpg en ik vind het leuk dat je zo mooi die banners maakt + ava's Je bent ook een schat van een mens.. ummg *denkt*... Zei ik dat nou echt? Achja |
|
| |
Vlite
Aantal berichten : 79 Registration date : 03-09-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar Status: Gezond Partner: no body
| Onderwerp: Re: leden beoordelen za sep 26, 2009 9:45 am | |
| Dean=een oort van af en toe actief net als ik.maar post veel meer dan ik.en is aardig |
|
| |
Riolu
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 28, 2009 8:25 pm | |
| (Dean: Bedankt! xD) Je bent idd. iets actiefer geworden (zoals je al had voorspeld) wel kun je misschien je berichten iets uitgebreider en serieuzer maken |
|
| |
Toto
Aantal berichten : 151 Registration date : 28-09-09
Over je pokemon Leeftijd: Don't no Status: Gezond Partner: Nog niemand
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 28, 2009 8:27 pm | |
| Riolu:Maakt mooie goede lange serieuze posts aleen deed net wat irri maar is verder denk ik wel aardig |
|
| |
Mayumi
Aantal berichten : 343 Registration date : 05-06-09
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 28, 2009 8:48 pm | |
| Toto. Eerst vond ik je posts niet echt goed, maar ineens heb je het heel erg verbeterd! mijn complimenten. En aardig ben je ook |
|
| |
Vlite
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 28, 2009 8:50 pm | |
| Mayumi is Kim. dus is een goeie Webmaster maakt grapjes en is seriues |
|
| |
Toto
Aantal berichten : 151 Registration date : 28-09-09
Over je pokemon Leeftijd: Don't no Status: Gezond Partner: Nog niemand
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 28, 2009 8:53 pm | |
| Vlite:Nog niet echt goed de tijd gehad voor een beoordeling maar is volgensmij wel aardig en vind Totodile leuk (Heel groot pluspunt) En is wel goed actief. |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 28, 2009 8:55 pm | |
| Zoals Mayumi al zegt, eerst waren je berichten niet zo goed maar idd. je hebt ze een heel stuk verbeterd! Ook mijn complimenten |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12½ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 28, 2009 8:58 pm | |
| Haai Riolu =D Ik vind je wel actief... [Zet minibrilletje op en kijkt serieus...] Jij bent... Melig |
|
| |
Vlite
| Onderwerp: Re: leden beoordelen ma sep 28, 2009 9:04 pm | |
| Achi,Achi,Achi. als eerst hadt ik ruzie met jouw. maar nu niet meer. jij bent:Seriues,actief,grappig en jij hebt op deze lol als mod!(heb je de site als startpagina?) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: leden beoordelen | |
| |
|
| |
|