| leuk ideetje pokeRPG stijl... ? | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? di sep 22, 2009 4:31 pm | |
| Heey! Ik heb misschien wel een leuk ideetje voor de pokeRPG stijl. Dat we net zoals WS (ik noem deze site maar even als voorbeeld) plaatjes onder de gebieden neerzetten. Ik heb er al een paar gemaakt: Infinite seas: Marble mountains: Pokemon city: Skull forest: plain fields: sulfur caves: the wild rivers: the slide waterfalls: Wat vinden jullie van het idee? En als jullie het wat vinden, hebben jullie dan misschien nog mooie/leuke plaatjes van pokemon, die we voor de andere gebieden kunnen gebruiken? |
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12˝ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? di sep 22, 2009 4:52 pm | |
| 1. Ik vind het wel een goed idee maar dan die plaatjes wel verkleinen. 2. Als we plaatjes zouden doen dat vind ik dat ze allemaal plaatjes moeten zijn en niet de helft plaatjes de helft Pokemon sprite. 3. Er is al een topic over POkeRPG stijl en je kon daar je post ook posten [Je post editten, dan helemaal kopiëren. Verwijder dan je bericht en post hem opnieuw zo lijkt het ook alsof het een nieuwe post is.] |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? di sep 22, 2009 4:58 pm | |
| Ik vind het leuk =D Niet echt nodig, maar wel leuk Ik ben te lui om plaatjes te zoeken/maken, dus ik wacht wel gewoon tot het er is, ofzo x'] Maar ja, zoals ik al zei is het niet echt nodig. Ik kan iig prima zonder Het geeft misschien wel iets aan de site dat meer mensen gaan registreren, al denk ik het niet Mja, dat was het x'] |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? di sep 22, 2009 8:28 pm | |
| Het is wel leuk goed idee dus alleen lijkt pokécity meer een dorp ipv stad ik zou een ander plaatje daarvoor zoeken xD |
|
| |
Riolu
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? di sep 22, 2009 8:31 pm | |
| @ levy: ja daar dacht ik eers ook aan, maar op het stukje 'tekst' onder Pokecity staat dat het een vredig dorpje is tussen oost en west pokeRPG. Geen stad dus x3 @Shadow: luiwammes neej grapje, leuk dat je het een leuk idee vind (omg. vage zin xD) @Achi: oké, ik wil ze wel verkleinen |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? di sep 22, 2009 8:32 pm | |
| Ja maar er staat pokécity Daarom dacht ik dat het beter was om een stad plaatje te maken xD en ik dacht altijd in mijn hoofd aan een grote stad =3 |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? di sep 22, 2009 8:32 pm | |
| ja ik ook hoor lev. Maar dit moeten we denk ik eerst met kimmie overleggen, |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? di sep 22, 2009 8:38 pm | |
| Weetje.. ik wou dit ook een keer doen maaree.. die plaatjes uit de anime zijn zó niet mooi. en ook niet hoe ik me die gebieden voorstel Jaaah ik zie bij elk gebied in mn hoofd hoe ze eruit zien xD |
|
| |
Vlite
Aantal berichten : 79 Registration date : 03-09-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar Status: Gezond Partner: no body
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? za sep 26, 2009 9:52 am | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: leuk ideetje pokeRPG stijl... ? | |
| |