Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Vluchten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Julia

Julia

Vrouw Aantal berichten : 90
Registration date : 15-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 years.
Status: Gezond
Partner: And if I'm flying solo, at least I'm flying free.

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Vluchten   Vluchten Emptyvr okt 09, 2009 11:43 pm

Een Skitty rende door Pokécity. Ze had een groot stuk vlees in haar bek, en vluchtte duidelijk voor de man die achter haar aan rende. Behendig schoot ze een steegje in, waar ze uithijgde in de schaduw. Ze had al een tijd niet gegeten, en was wel toen aan een lekkere kippenpoot. Ze likte haar lippen af bij het zien van het vlees, maar net toen ze wou gaan eten hoorde ze iets achter zich bewegen. Razendsnel sloeg ze een doos kapot met haar staart. "Wie is daar?" Mauwde ze. Ze keek wantrouwend om zich heen, en pakte haar vlees vast. Ze rende het steegje uit, keek of ze de slager ergens zag, en rende toen verder. Weer vluchtte ze, maar deze keer wist ze niet voor wat. Uiteindelijk rende ze weer een steegje in, waar ze zich uitgeput in een doos verstopte. Ze wachtte af wat er zou gebeuren, en vroeg zich af of haar achtervolger wist waar ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skitty

Skitty

Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 36
Registration date : 26-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar
Status: Gezond
Partner:

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 7:29 am

Een andere Skitty, rende ook maar ineens door Pokécity. Ze zag ineens een andere Skitty aan het afwachten was wat er zou gebeuren. "Voor wat ben jij op de vlucht?" vroeg ze de andere Skitty dan nieuwsgierig, en ze wachtte even haar antwoord af. Ze ruikte ineens een stukje vlees die duidelijk van die andere Skitty was, en deze Skitty had zo'n honger. "Wil je delen?" vroeg ze haar dan wat hongerig aan, en inens hoorde je haar buik grommen van de honger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlite

Vlite

Man Aantal berichten : 79
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner: no body

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 9:14 am

Vlite zag het allemaal gebeuren.
hij wist wie dit gedaan hadt:de Darkside Pokemons!
hij ging naar de 2 skittys toe en zei:'wat is er gebeurd jullie mogen wel mij vluchtroute gebruiken om bij mijn huis te komen'.
Vlite is Lid Van de DSPBT(darksidepokemonbestrijdingsteam XD)en dan moest je op zo'n moment hulp aanbieden aan slachtoffers van de Darkside.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 11:22 am

Opeens klonk er een zware stem achter Vlite. "Jullie lijken me geschikt genoeg om gevangen te worden" Dusk grinnikte. "Ontmoet de darkside.." Dusk keek achterom. "Sableye's, pak ze allemaal!" Bromde Dusk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fling

Fling

Man Aantal berichten : 105
Registration date : 02-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 2,5 jaar
Status:
Partner: pff hoef ik geen!

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 11:24 am

"Aye aye aye, baas!" Fling rende langs dusk, en greep naar vlite toe. De andere sableye's sprongen naar de 2 skitty's toe, en grepen de skitty's bij hun kraag. Ondertussen probeerde Fling Vlite te overmeesteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleran

Aleran

Man Aantal berichten : 234
Leeftijd : 29
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Feathers

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 12:45 pm

Aleran was nieuwsgierig wat er allemaal te doen was in pokécity en keek verbaasd rond.
In de verte hoorde hij overal gegil en gekrijs en hij besloot er maar op af te gaan.
Toen hij zag dat Vlite en de twee Skitty's in gevaar waren was hij op weg om ze te helpen.
Hij tackelde Fling en en zag hoe gewond de skitty's al waren, hij had niet in de gaten dat Fling de skitty's al vast had en dat hij ze ook verwondden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vlite

Vlite

Man Aantal berichten : 79
Registration date : 03-09-09

Over je pokemon
Leeftijd: 14 jaar
Status: Gezond
Partner: no body

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 1:28 pm

Vlite deed Bite op sabelye en vervolgens wirhlpool en weer bite.
de sabelaye was uitgeschakeld.
Thanx aleran komop skittys en aleran kom we gaan de vlucht route nemen naar myn huis.
Vlite zag dusk op hem af komen en deed Waterpistool maar dusk overmeesterde hemVlite deed veel moeite om los te komen maar het lukte hem niet opeens voelde hij een kracht uit ze lichaam komen.
zyn lichaam kreeg helemaal een witte kleur.
hij evoluurde in......Croconaw.
De Croconaw deedt snel waterpistool maar er kwam een grotere straal uit. die dusk op afstand hield vlite hadt geen tijd om erachter te komen welke aanval het was dus vluchte hij vluchte snel naar het riool want de andere drie pokemons zouden hem wel volgens.
Het Riool was de sluiproute naar vlites huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 1:33 pm

Dusk keek naar de croconaw. "Geluk.." Zei Dusk brommend. Dusk keek toen naar de skitty's. "Jullie zijn nog over.." Dusk greep met zijn hand naar de skitty's. "De croconaw is ontsnapt, maar ik heb jullie nog.." Dusk lachte gemeen. Dusk deed een mean look op de skitty's.

Fling keek naar aleran die door hem heen tackelde. "Ik ben ook een spook soort, weetje?" Fling keek gemeen naar aleran. "Houd je er buiten of er komen maatregelen" Gromde Fling naar aleran. Fling riep de sableye's bijeen, en samen omsingelde ze de skitty's, zodat ze niet konden ontsnappen.

(ik ben fling en dusk allebei >.>)
Terug naar boven Ga naar beneden
Skitty

Skitty

Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 36
Registration date : 26-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar
Status: Gezond
Partner:

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 2:25 pm

Skitty was ineens omsingeld door allemaal sableye's, en ze keek dan daarna naar de andere Skitty die ze nog maar net heeft ontmoeten. "Dit is allemaal mijn schuld." zei ze tegen zichzelf, en ze ging ineens voor de andere Skitty staan om haar te beschermen. Maar uiteindelijk kon ze eigenlijk toch niks doen tegen al die sableye's en tegen Dusk. Ze keek even naar achteren waar de andere Skitty zat, en daarna terug naar al die sableye's en naar Dusk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dusk

Dusk

Man Aantal berichten : 131
Registration date : 03-11-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12
Status:
Partner: Ik heb geen partner nodig.

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 2:34 pm

Fling keek naar de skitty's. "Ik zou maar meekomen.." Zei Fling geniepig. "De baas houd niet van wachten!" Riep Fling tegen de skitty's.

Dusk keek naar de skitty's. "Nu meekomen, of anders is dit jullie einde!" Beveelde Dusk. "Ik haat wachten.." Bromde Dusk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 2:39 pm

Shiny van de Dark Side rende snel door de steegjes, hij sprong over Aleran heen en ging voor dusk staan. 'Hallo...' Brombde hij. Hij keek even naar de Skitty's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skitty

Skitty

Vrouw Aantal berichten : 27
Leeftijd : 36
Registration date : 26-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar
Status: Gezond
Partner:

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyza okt 10, 2009 2:40 pm

"Naar waar?" vroeg Skitty terwijl ze naar Fling keek en dan naar Dusk. Ze stond nog steeds voor Julia, om haar te beschermen tegen hun allemaal. Skitty zag dat nog iemand anders is gekomen, en dat die over Aleran was gesprongen nu zat die voor Dusk. Ze keek terug naar zijn richting, omdat hij keek naar de Skitty's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathers

Feathers

Vrouw Aantal berichten : 205
Registration date : 18-01-09

Over je pokemon
Leeftijd: 6 Jaar
Status: Gezond
Partner:

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyzo okt 11, 2009 5:03 pm

Feathers had de geur van Aleran hier vaag geroken, en rende door de stad door donkere steegjes heen, om de geur te volgen. Totdat ze ineens het conflict zag tussen De Darksiders en de goede pokemon. En daar zat Aleran ook bij. Feathers rende in volle vaart er naar toe, en ging voor de skitty's en Aleran staan. ''Blijf met jullie klauwen van ze af!'' gromde Feathers en ontblootte haar tanden. Ze kon dit niet laten gebeuren, zeker niet omdat Aleran erbij zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aleran

Aleran

Man Aantal berichten : 234
Leeftijd : 29
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Feathers

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyvr okt 16, 2009 6:15 pm

(Ehh Dusk, ik tackelde Fling niet. Dat heb jij ervan gemaakt, en ik bepaal wel wat mijn account doet, okay?)

Aleran pikte het niet dat Dusk en Fling de twee skitty's wou meenemen en rende erop af. Hij deed de bijt aanval in Dusk. Hij zag Feathers aangerend en nam zich ook voor het goede. Aleran liet Dusk los terwijl hij het onzuivere bloed in z'n bek voelde stromen wat uit Dusk's arm kwam. Spugend en kotsend viel het bloed op de grond. Hij zag ook dat er 1 van z'n hoektanden in Dusk's arm was bleven hangen. Ook hij ontblootte zijn tanden toen Feathers dat ook deed. Hij ging naast Feathers staan terwijl de twee skitty's nog steeds achter hun stonden. ''Jullie gaan nergens heen mét die pokémon. Dan zouden jullie eerst langs ons moeten komen!'' bulderde hij vals en luid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tora

Tora

Vrouw Aantal berichten : 1822
Registration date : 19-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: 19 years
Status: Gezond
Partner:

Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Emptyvr okt 16, 2009 7:21 pm

Aleran schreef:
Hij tackelde Fling en en zag hoe gewond de skitty's al waren, hij had niet in de gaten dat Fling de skitty's al vast had en dat hij ze ook verwondden.
Aleran schreef:
(Ehh Dusk, ik tackelde Fling niet. Dat heb jij ervan gemaakt, en ik bepaal wel wat mijn account doet, okay?)

Tora: Lees eerst je eigen berichten door voor je commentaar geeft op een ander, Aleran.

Donna: Geen Reacties op deze posts zoals: 'Niet wanna-be modden!', aangezien Tora net nog mod was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.geni.com/family-tree#6000000004594390898
Gesponsorde inhoud




Vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vluchten   Vluchten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Vluchten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» vluchten
» Vluchten!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-