Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
Onderwerp: clip van school x3 ma okt 12, 2009 3:36 pm
haai, wij moesten in de 1e (alweer 2 jaar geleden x3) een clip voor school maken. En ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik hem aan jullie zou laten zien:
ja ik weet het, sommige dingen zijn echt verneukt xD veel dingen hadden beter gekund.. zoals dat draaien, ik wou in dat stukje echt dansen. Maar mijn vriendinnen wilden dit niet. sommige stukjes zijn er ook heel snel tussengeplakt aangezien we in tijdnood kwamen x3. Let ook a.u.b niet op de slechte effecten enz. ik was toen nog niet zo goed met de comp. als nu.. (en OMG ik had daar nog een beugel o.O) Dat witte hondje die je voornamelijk ziet is mijn hondje Doepy! Ik ben dat meisje met die roze of zwarte trui/zwarte petje/blonde golvende haar -.-'.
hihi, allemaal gezeik over de clip, maar voor de rest vond ik hem wel grappig
Xx
(p.s veel mensen vragen ernaar, dat meisje die zo 'waved' met haar buik is mijn zusje x3)
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
Onderwerp: Re: clip van school x3 ma okt 12, 2009 7:47 pm
Lol, ik vind hem leuk! xD Is weer eens wat anders =3 Die hond is echt super kawaii! =o Hebbeh hebbeh hebbeh =( Het lijkt me echt gaaf zoiets voor school te moeten maken o.o
Tora
Aantal berichten : 1822 Registration date : 19-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 19 years Status: Gezond Partner:
Onderwerp: Re: clip van school x3 di okt 13, 2009 10:27 am
Geweldig, gewoon. Leuk gemaakt, al vind ik dat hondje niet leuk, maar das gewoon aangezien ik van wolfshonden houd.
--
Moest je nou persé dat nummer nemen? x.x Luister heel goed op 0:52.. 'Kheb al koffie, oploskoffie, Kheb al koffie..'
Geweldig.. xD
Kiara
Aantal berichten : 82 Registration date : 12-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gezond Partner: Never again!
Onderwerp: Re: clip van school x3 di okt 13, 2009 7:24 pm
Bedankt x3 En voor de twee keer doos, nee je krijgt hem niet! ghehe gemeen ben ik hè! Maar het is idd wel leuk om te doen, alleen kost het je heel veel vrije tijd o.O
Tutu, ja ik heb ook liever een husky/border collie of duitse herder, dit zijn mijn lievenlingshonden! Maar mijn ouders wilden een kleine hond.. boehoe maar natuurlijk ben ik hartstikke blij met Doepy, ik hou heel veel van mijn schatje!