Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 My Lady Donna

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Donna

Donna

Vrouw Aantal berichten : 105
Registration date : 15-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Status: Gezond
Partner: «/3

My Lady Donna Empty
BerichtOnderwerp: My Lady Donna   My Lady Donna Emptydo okt 15, 2009 1:07 pm

Ik zal maar beginnen met mijn naam: Donna. Ik ben een dertien jaar oude Weavile, en kom uit een gebied hier ver vandaan.
Ik was de leider van een groep. Helaas zijn een paar pokémon uit de groep opgepakt door de Magnezone en Magnemite's. Door dit vluchtten sommigen uit de groep, en moesten we stoppen. Alleen ik en de twee bèta's bleven over. Zij zijn mijn beste vrienden. Helaas konden ze niet mee hiernaartoe. Maar misschien een andere keer.
Spreek mij aan met 'My Lady', toon respect. Ik heb genoeg gevochten en meegemaakt, dat ik dit wel verdien. Bovendien sprak iedereen mij zo aan in het oude gebied, dat moet hier ook gebeuren, ookal ben ik niet meer de leider van de beruchte groep.
Ik ben van plan om mijn bestaan hier voort te zetten zoals ik dat ook deed buiten dit gebied.
Ik ben niet goed, niet neutraal, maar ook niet slecht. Ik volg mijn wil, of dit nou goed of slecht is.
Familie..? Ik weet niet of ik die nog heb. Ik ben vroeg weggegaan bij mijn ouders. Weggegaan om een Exploration Team te starten! Dit lukte mij, maar schatten vinden was niet genoeg. Daarvoor richtte ik mijn groep op..
Mijn groep was succesvol. We stonden bekend als dieven. Eigenlijk waren we één groot Exploration Team. We gingen door vele gebieden om prachtige schatten te veroveren. Ja, we waren super succesvol. Onze naam was Faith. Dit was van het woord 'Vertrouwen', want daar draait het om in het leven. Iedereen vertrouwde elkaar. Maar, jammer genoeg was niet iedereen dapper genoeg om te blijven nadat er een paar werden opgepakt..

Dit was het wel.

MvG,
Lady Donna.


Laatst aangepast door Donna op vr okt 16, 2009 4:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.parola.clicboard.com
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

My Lady Donna Empty
BerichtOnderwerp: Re: My Lady Donna   My Lady Donna Emptydo okt 15, 2009 4:27 pm

Lol'd, iemand uit mijn klas heet Donna =D Leuke naam x]
En verder.... Welkom,e n veel plezier in de rpg! Ik weet niet of je een dubbelaccount bent ofzo, maar als je nieuw bent heb je volgens mij wel ervaring =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

My Lady Donna Empty
BerichtOnderwerp: Re: My Lady Donna   My Lady Donna Emptydo okt 15, 2009 4:47 pm

Welcom =D

Ik denk dat je een dubbel account bent van tutu maar als je het niet bent sorry hiervoor =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

My Lady Donna Empty
BerichtOnderwerp: Re: My Lady Donna   My Lady Donna Emptydo okt 15, 2009 6:35 pm

Welkom! Very Happy

Het boeit niet of je een dubbelacc. ben of niet, een nieuwe pokemon is altijd leuk! ghehe.. x3
Dus My lady ik zou zeggen; veel plezier op PokeRPG! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Donna

Donna

Vrouw Aantal berichten : 105
Registration date : 15-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 jaar
Status: Gezond
Partner: «/3

My Lady Donna Empty
BerichtOnderwerp: Re: My Lady Donna   My Lady Donna Emptydo okt 15, 2009 9:29 pm

-- Jaja, ik ben Tutu. Aangenaam, ofzo. --

Fiore's verhaallijn is gestopt. In deze verhaallijn wordt later duidelijk waarom.. x]

--

Verhaallijn:

Wie doen er mee?
Spoiler:

Informatie:
Spoiler:


Intro:
Spoiler:

De Verhaallijn:
Spoiler:

De rest zal nog gemaakt worden.

Heeft je account nog geen goed verleden, of wil je een nieuwe? Join deze verhaallijn. xD
PB Mij: Tora of Donna.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.parola.clicboard.com
Gesponsorde inhoud




My Lady Donna Empty
BerichtOnderwerp: Re: My Lady Donna   My Lady Donna Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

My Lady Donna

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Personage voorstellen-