Donna
Aantal berichten : 105 Registration date : 15-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 jaar Status: Gezond Partner: «/3
| Onderwerp: My Lady Donna do okt 15, 2009 1:07 pm | |
| Ik zal maar beginnen met mijn naam: Donna. Ik ben een dertien jaar oude Weavile, en kom uit een gebied hier ver vandaan. Ik was de leider van een groep. Helaas zijn een paar pokémon uit de groep opgepakt door de Magnezone en Magnemite's. Door dit vluchtten sommigen uit de groep, en moesten we stoppen. Alleen ik en de twee bèta's bleven over. Zij zijn mijn beste vrienden. Helaas konden ze niet mee hiernaartoe. Maar misschien een andere keer. Spreek mij aan met 'My Lady', toon respect. Ik heb genoeg gevochten en meegemaakt, dat ik dit wel verdien. Bovendien sprak iedereen mij zo aan in het oude gebied, dat moet hier ook gebeuren, ookal ben ik niet meer de leider van de beruchte groep. Ik ben van plan om mijn bestaan hier voort te zetten zoals ik dat ook deed buiten dit gebied. Ik ben niet goed, niet neutraal, maar ook niet slecht. Ik volg mijn wil, of dit nou goed of slecht is. Familie..? Ik weet niet of ik die nog heb. Ik ben vroeg weggegaan bij mijn ouders. Weggegaan om een Exploration Team te starten! Dit lukte mij, maar schatten vinden was niet genoeg. Daarvoor richtte ik mijn groep op.. Mijn groep was succesvol. We stonden bekend als dieven. Eigenlijk waren we één groot Exploration Team. We gingen door vele gebieden om prachtige schatten te veroveren. Ja, we waren super succesvol. Onze naam was Faith. Dit was van het woord 'Vertrouwen', want daar draait het om in het leven. Iedereen vertrouwde elkaar. Maar, jammer genoeg was niet iedereen dapper genoeg om te blijven nadat er een paar werden opgepakt..
Dit was het wel.
MvG, Lady Donna.
Laatst aangepast door Donna op vr okt 16, 2009 4:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Lunaria
Aantal berichten : 178 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar. Status: Gezond Partner: Nobody can steal my heart.
| Onderwerp: Re: My Lady Donna do okt 15, 2009 4:27 pm | |
| Lol'd, iemand uit mijn klas heet Donna =D Leuke naam x] En verder.... Welkom,e n veel plezier in de rpg! Ik weet niet of je een dubbelaccount bent ofzo, maar als je nieuw bent heb je volgens mij wel ervaring =3 |
|
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: My Lady Donna do okt 15, 2009 4:47 pm | |
| Welcom =D
Ik denk dat je een dubbel account bent van tutu maar als je het niet bent sorry hiervoor =3 |
|
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: My Lady Donna do okt 15, 2009 6:35 pm | |
| Welkom! Het boeit niet of je een dubbelacc. ben of niet, een nieuwe pokemon is altijd leuk! ghehe.. x3 Dus My lady ik zou zeggen; veel plezier op PokeRPG! |
|
Donna
Aantal berichten : 105 Registration date : 15-10-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 jaar Status: Gezond Partner: «/3
| Onderwerp: Re: My Lady Donna do okt 15, 2009 9:29 pm | |
| -- Jaja, ik ben Tutu. Aangenaam, ofzo. -- Fiore's verhaallijn is gestopt. In deze verhaallijn wordt later duidelijk waarom.. x] -- Verhaallijn:Wie doen er mee?- Spoiler:
Groepsleden: Leider: Donna 2e Leider: Shame Bèta's: Skull & Gio Rechterhand: -- Leden: Burn, Trust, Chela & Flame.
Overig: Fiore (DOOD) Lunaria (Bondgenoot) Informatie: - Spoiler:
Groep naam: Faith De Leider: Donna 2e Leider: Shame Bèta's: Skull & Gio Rechterhand: -- Leden: Burn, Trust, Chela & Flame. Groepsoort: Treasure-Hunters. Goed/slecht: We doen wat we willen. Goed of Slecht.
Info rangen: Leider: De leider beslist alles in een groep. Deze bepaalt of je erbij mag of niet, en alle rangen worden ook door deze bepaald.
2e Leider: De tweede leider is meestal de partner van de Leider. Deze mag veel bepalen, leden toelaten, maar staat alsnog iets lager dan de leider..
Bèta's: De bèta's staan onder de 2e leider, qua rang. Ze mogen veel beslissen, en verdienen, net als de (2e) leider respect. Ze zullen als de Leider(s) weg zijn de baas zijn.
Rechterhand: Het soort hulpje van de Leider. Ze staan net onder de bèta's qua rang, maar alsnog hoger dan de 'normale leden'. Zij zullen vaak moeten uitzoeken waar de Treasures verstopt zijn, zullen op voedseljacht moeten gaan, en eventueel de nieuwelingen moeten begeleiden. Intro: - Spoiler:
Deze Verhaallijn gaat over een grote groep Explorers (ook bekend als Treasure Hunters). De leider van deze groep is Donna, die altijd wordt aangesproken als 'My Lady D.', 'My Lady Weavile', of iets anders. In ieder geval toonde iedereen respect naar haar, en naar de twee Bèta's uit de groep. Helaas ging niet alles goed met deze groep. Ze werden overal gezocht. het was niet omdat ze slecht waren.. Dit waren ze namelijk niet. Nee, het was omdat ze deden wat ze wilden. Ze hadden verschillende schatten gestolen, met grote waardes. Na een tijdje vindt de Pokémon Politie, die bestaat uit Magnemites met hun leider Magnezone, hen... De Verhaallijn: - Spoiler:
Deel één speelt zich af buiten PokéRPG, en zal dus niet GeRPG't hoeven worden.
Deel één ''Nee,'' schreeuwde Donna. Ze keek naar de groep Magnemites met hun leider Magnezone. Ze gromde zacht, en sprong de lucht in. Een krachtige schaduwbal raakte één voor één de Magnemites, maar er waren er te veel. Zelfs met de hele groep konden ze hen niet aan. Er werden een paar leden meegenomen. De rest vluchtte. Donna verstopte zich. Toen ze omkeek, telde ze de leden. Nu pas kwam ze erachter dat er wat leden weg waren. Toen andere leden hier achter kwamen, werden ze bang. Liepen ook zij gevaar om gepakt te worden? Vele pokémon gingen angstig de groep uit. Donna en de twee Bèta's werden steeds erger gezocht. De beloningen werden steeds hoger. Donna begreep het. Ze moest de groep sluiten, en weggaan. ''Maar Mylady Donna..'' Probeerde één van de twee Bèta's nog, maar hij wist dat het geen zin had. Donna ging PokéRPG in, en misschien kwamen later de anderen ook nog..
Deel twee Zodra Donna PokéRPG is ingegaan, komt ze een Sneasel tegen in de Freezing ruïns. Hier komen ook Skull en Gio tevoorschijn, de twee bèta's van haar groep. Ze raken in gesprek, en Donna is maar al te blij te weten dat hen niks is overkomen. Later ziet Donna Fiore. Ja, ze kent deze Roserade maar al te goed. Zij, Donna, had de Arcanines achter haar aangestuurd. Blijkbaar hadden de Arcanines hun werk niet goed gedaan. Donna gaat naar Fiore toe. Uiteindelijk komt er een groot gevecht. Natuurlijk wint Donna. Ze maakt persoonlijk een einde aan de Roserade, en vertrekt. Donna komt Burn tegen. Dit is de Charmander die haar Pleegzoontje is. Ze begint een gesprek met hem, en belooft hem later op Treasure Jacht te gaan, samen met hem. Donna, Gio en Skull gaan samen op Treasure Jacht. Dit loopt goed af, en Donna besluit de groep voort te zetten.. Hoe gaat dit, in dit gebied? Zullen ze vijanden krijgen, of juist bondgenoten?
De rest zal nog gemaakt worden. Heeft je account nog geen goed verleden, of wil je een nieuwe? Join deze verhaallijn. xD PB Mij: Tora of Donna. |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: My Lady Donna | |
| |
|