| Pikachufiguur=gitaarfiguur | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Pikachu
Aantal berichten : 11 Registration date : 01-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 jaar Status: Gezond Partner: Niemand
| Onderwerp: Pikachufiguur=gitaarfiguur zo nov 01, 2009 5:48 pm | |
| Ey! Ik ben gitaarfiguur, ik ben een rasechte spammer en ik doe het dan ook altijd, op iedere site =D - Spoiler:
Daar trapte je toch echt niet in he? Anders krijg je een stamp voor je kont, maar goed. Ik ben Michelle alias Michi. Ik Speel gitaros (1.5 jaar). Ik bewerk al heel lang met GIMP en mijn grootste hobby's zijn : -Fietsen (Dom he ) -Fotografie -RPG'en Misschien dat iemand mij kent van We-Es, ik denk dat jullie me meer als Cyella kennen dan als Michelle. Maar ik vond Pikachu gewoon te orgineel Vraagjes? Stel maar xxx Cyell alias Michi alias gitaarfiguur alias Pikachu
|
|
| |
Shame
Aantal berichten : 30 Registration date : 01-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Jaar. Status: Gezond Partner: Donna, I'm sorry ..
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur zo nov 01, 2009 5:57 pm | |
| YAAAAYYY CYELLA =3 xD Neej geintje. Hay Michelle Veeeeeeeeeeel plezier en willekommen =3
Xx. Kiki =3
P.s; Ik ben je kind op We-Es, Rollo =3 |
|
| |
Pikachu
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur zo nov 01, 2009 5:59 pm | |
| Reuleuw, eulleewwsss! Danks voor de verwelkoming -D |
|
| |
Shame
Aantal berichten : 30 Registration date : 01-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Jaar. Status: Gezond Partner: Donna, I'm sorry ..
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur zo nov 01, 2009 6:00 pm | |
| Geen probleeemm =3 ( Of wel? =3) Naja =3 Nog een keer welkom? JAAAH =3
VOOR DE 2E KEER WELKOM =3 |
|
| |
Pikachu
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur zo nov 01, 2009 6:03 pm | |
| - Citaat :
- Reuleuw, eulleewwsss!
Danks voor de verwelkoming -D EDIT: Bedankt voor de verwelkoming, maar ik stop met het slowchatten nu.
Laatst aangepast door Pikachu op ma nov 02, 2009 8:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Riolu
Aantal berichten : 882 Leeftijd : 30 Registration date : 05-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur zo nov 01, 2009 6:26 pm | |
| Haay =D leuk dat je nu ook hier komt RPGen =D
oke hoe vaak ga ik die emotie nog gebruiken? =D heel vaak! =D =D =D
oke maar nu ff serieus.. Welkom! =D |
|
| |
Pikachu
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 7:27 am | |
| |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 4:23 pm | |
| Pikachu je krijgt een waarschuwingen van mij. 1. Alleen een smiley posten is spam En het berichtje met 'bedankt' is ook erg mager, zorg dat je er wat aan doet! 2. Doe niet teveel aan slowchatten, daarvoor is de chatbox juist aangemaakt! |
|
| |
Lunaria
Aantal berichten : 178 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar. Status: Gezond Partner: Nobody can steal my heart.
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 6:55 pm | |
| Omg, Lev, weet je wel wat Slowchat is? xD Voor zover ik weet is dat om de dag iets posten.. [1e dag: dinges, 2e dag: Poepje, 3e dag: Dinges, 4e dag: Poepje, etc.] & als je goed keek, zat er een quote in dat bericht x'D Maarja, toch is het niet goed, ofzo.. ;o En ik vind juist eigenlijk dat Shame een waarschuwing moet krijgen; 3 keer verwelkomen is niet normaal.. 1 keer is genoeg x3 Oh jah, welkom btw ;D |
|
| |
Pikachu
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 7:00 pm | |
| Sorry hoor Levy, maar dat vind ik nergens op slaan Er zat duidelijk tekst in dat bericht, en niet alleen een smilie. Een quote van het bericht: - Pikachu schreef:
- Citaat :
- Reuleuw, eulleewwsss!
Danks voor de verwelkoming -D
Niet alleen een smilie dus. Bovendien is dit geen slowchat. En dan nog niet eens welkom zeggen :'( (Oke, dat is een beetje aanstellerig XD) Bedankt Lunaria trouwens XD |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 7:19 pm | |
| Die quote was een oud bericht van je als een ander je 2 keer verwelkomt dan is dat gewoon te negeren
@Shadow:
Ik weet dus wel heel zeker wat slowchatten is. Steeds dat 2 personen achter elkaar posten, dus dan praten ze. dat hoort in de chatbox
Ik had het fout dat Shame juist geen waarschuwing kreeg, want die hoort bij het slowchat gesprek. |
|
| |
Pikachu
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 7:45 pm | |
| Ik wil niet bot overkomen Dus? Moest ik dan hetzelfde nog een keer overtypen? Als ik die [quote] niet had gebruikt dan was het goed geweest? Dat slaat nergens op. Owjah, en dan is dit ook slowchat Sorry hoor, maar ik wil niet meteen ruzzie. |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 7:49 pm | |
| die had ik niet gezien en dat is verleden
en nee je hoeft niet hetzelfde te typen, ik zeg gewoon dat je het moet negeren, dat brengt minder spam op
en ik heb helemaal niet gezegd dat je zonder die quote het wel goed had gedaan, dus ik weet niet waar jij alle verzinseltjes vandaan haalt hoor |
|
| |
Riolu
Over je pokemon Leeftijd: 15 years Status: Gewond Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 7:58 pm | |
| Eehmm.. (jaja ik kom er ook even tussen >:]) ik vind dat jullie niet over zoiets klein, ruzzie moeten gaan maken xD (vrede op aarde mensen (A) x3) en zowiezo dit word nu wel heel erg off-topic... Dat moest ik even kwijt... Xx p.s levlev, ik snap één ding niet, over dat slowchat gebeuren. Het is toch normaal dat steeds 2 mensen achter mekaar posten. Bv. als twee pokemon in een topic zitten dan moet dit wel x3. En ik doe het ook bv. bij mijn avatars en onderschriften topic. Ik ga dan niet wachten op een reactie van iemand anders voordat ik de avatars/onderschriften post.. Dit zou een beetje onlogisch zijn o.O. Ghehe x3 |
|
| |
Levy
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 8:01 pm | |
| 1. dit is geen slowchat, dit is een discussie die een lid met mij aan gaat. 2. In een RPG moet dat wel, tuurlijk 3. van dat onderschriften enzo snap ik nu wel, dat heeft een reden. Dit had namelijk geen reden. |
|
| |
Riolu
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 8:08 pm | |
| Aha, nu snap ik het =D thanx! |
|
| |
Pikachu
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 8:29 pm | |
| Zet dat dan duidelijk in de regels, ik kan dat namelijk nergens goed terug vinden. Ik kan niet eens terug in de regels vinden dat je niet mag slowchatten aangezien dat niet onder spam valt! Dus ook voor jouw geldt: - Levy schreef:
dus ik weet niet waar jij alle verzinseltjes vandaan haalt hoor Quote van de regels: - Spoiler:
- Dustfire schreef:
- REGELS
BUMPEN & SPAMMEN: * Zinds kort wordt er veel gebumpt en gespamt op pokerpg*-wat houdt bumpen in? bumpen is posten in een topic die allang verlaten is, of in een topic waar iedereen al weg is, dit is zeer vervelend en mag dus absoluut niet.
wat houdt spammen in? spammen is op (veeel te veel ) plekken posten,de hele rpg staat dan ineens vol met berichten, niemand volgd het meer en ook dit is ZEER vervelend , dus is het verboden. overtreding na een waarschuwing is 5 % warning Per post
1. Taalgebruik- Niet discrimineren of rasisme!- Scheld niemand uit!- Gebruik geen 18+ taalgebruik!- Geen schokkende plaatjes of beelden! -overtredingen lijden tot 20 % warning-
2. Over je Pokémon - je mag alle pokemon zijn BEHALVE legendarische, bedenk aleen wel als je een stoere evolutie bent je niet meer kan evolueren, als je een basic bent wel. Ineens veranderen van pokemon is niet toegestaan! Maak gewoon een nieuw account aan! Als je na een waarschuwing nog niets veranderd hebt wordt je geband en/of verwijderd
Kies een avatar die bij je Pokémon hoort. -kies Een normale naam, zonder tekens en cijfers, DUS GEEN CIJFERS! al ben je niet geactiveert en heb je een rare naam of een naam met cijfers, dan wordt je genegeert of verwijderd -----------------------------------------------------------------------
3. POKEMON RPG- -onrealistisch MAG, dit is POKEMON XD- maar hou het gewoon, zet bij je type de type die bij je pokemon hoort en geen andere, maak je pokemon ook niet 3000 jaar oud enz. op dat gebied, hou het wel real!
Te overdreven, aanvallen doen die je niet kan = 5 % warning
Mensen komen niet voor in topics!
Dubbelposten mag alleen als er niemand na je op het topic reageerd binnen 5 dagen. Gebruik in andere gevallen gewoon de 'edit' knop bovenaan je bericht.
- geen reclame. Wil je linkpartners worden met de site, stuur Dustfire dan een PB.
4. Off-Game- Maak geen onnodige topics aan; kijk eerst of er misschien al een passend topic is voor je bericht.
|
|
| |
Achi Gestorven
Aantal berichten : 4753 Registration date : 21-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 12˝ Years Old Status: Gezond Partner: Wihie, nee dus.
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 8:41 pm | |
| Nou, zal ik er ook eens mee bemoeien? 1. J e gaat de fout al in door alleen een Smile in een bericht te zetten. Ook al zit er een Quote bij de Quote is nutteloos. En als je het gewoon had getypt was het ook niet goed geweest wat je weet wel dat je een beetje spamt door na elkaar te posten. Welkom Dankje Welkom Dankje Welkom Dankje
Als het zo was zou het nog spam zijn omdat je het 3 keer doet. En het staat niet in de regels maar bij punt 3 leg ik uti waarom het toch verkeerd is.2. D e topic die je had aangegeven wat slowchat was is geen slowchat want het staat in duscussie gedeelte. Daar discuseren ze over dingen. 3. In de regels bij bv. school staat ook niet dat je niet mag spijbelen maar je weet dat het slecht is, hetzelfde geld hier voor slowchat.4. Je gaat gelijk ook de fout in door tegen een mod in te gaan, we zijn niet heilig ofzo. Maar de mod doet alleen zijn taak als mod en je kunt zelf zien dat je overdrijft met alleen 1 smilie in bericht ofzo.En Shame jij krijgt een warn jij heb hier meerdere account's en kent de regels onderhand wel. Dan weet je dat het niet de bedoeling is om 3 keer iemand te verwelkomen alleen om je post aantal op te halen. Dat is gewoon Spam en dat tolereren wij niet. Shame.. Schaam je! - Riolu schreef:
- Aha, nu snap ik het =D
thanx! Deze bericht is eigenlijk ook overbodig omdat het niet echt veel zegt. Ik zal doen alsof ik het niet heb gezien omdat je bericht tenminste langer is dan 1 smile en omdat dit zover ik weet je eerste ding is die je fout doet. En nu graag weet On-Topic wil je verder discuseren doe het in de chat.
Laatst aangepast door Achi op ma nov 02, 2009 8:49 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Pikachu
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur ma nov 02, 2009 8:47 pm | |
| Euhhh lieverd, dit is m'n eerste account, ik gebruik alleen zoals altijd een proxy Dit is omdat je dan de cookies kan verwijderen Ik bewerk het bericht wel, ik geef toe, het is overdreven, maar ik snap niet dat hier zo een probleem van gemaakt wordt. De schoolregels ja, maar niet hier...etisch heet dat trouwens Dus ik mag me niet verdedigen? De straf krijg ik zowieso, dus ik luister in principe naar een moderator, maar ik wil me gewoon verdedigen, wat een grondrecht is volgens de wet van NL. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Pikachufiguur=gitaarfiguur | |
| |
|
| |
| Pikachufiguur=gitaarfiguur | |
|