Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Liefdescene?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Liefdescene?   Liefdescene? Emptydi nov 10, 2009 9:26 pm

Sparky liep triest over de velden die bloedrood was van de zon die onderging. Candy wou niet meer bij hem zijn! Duizenden vragen spookten door zijn hoofd Met altijd:"waarom?" erin. Sparky ging op een rots zitten. en bekeek de zon. Hij hield van de zon. Maar duizendmaal meer van Candy. Hij plukte een bloem en bekeek doe. Het was dezelfde soort bloem die hij vast had toen hij de eerste dag samen met Candy was dat hem nog triester maakte. Triest gooide hij de bloem weg en keek hij naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptywo nov 11, 2009 8:32 pm

''Je dikke moeder!'' Riep een Cubone naar haar. Candy gromde luid. Ze deed een ijzerstaart tegen zijn buik. De Cubone vloog wat naar achteren. Candy gromde weer. ''Rot Op..'' Bromde ze. Haar blauwe ogen keken hem angstaanjagend aan. De Cubone knikte. ''D-Dag!'' Riep hij, waarna hij vluchtte. Candy zuchtte. Het was één van de treiterkopjes uit haar gebied geweest. Het Lightning District. Candy keek wat vluchtig om zich heen, en zuchtte. Rustig liep ze door. Ze zag een Pikachu. Maar, het was moeilijk om hem van hier te herkennen. Rustig ging ze in het gras zitten, en ze sloot haar ogen. Ze voelde een koud briesje langs haar vacht gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptywo nov 11, 2009 9:17 pm

Sparky zag iets geels in het gras bewegen. 'cool' zei hij zacht tegen zichzelf. 'Gele stenen hebben ze ook al hier!' Sparky stond recht en liep naar "de gele steen." Maar hoe dichter hij kwam, hoe minder het op een steen leek! Het leek op een Pikachu. Toen hij vlak naast de steen stond zag hij wie het was? 'Candy?' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptydo nov 12, 2009 6:31 pm

De Pikachu stond op. Schokken kwamen uit haar wangen, en haar blauwe ogen gingen onderzoekend langs de Pikachu voor haar. Plots herkende ze hem. ''Sparky,'' zei ze kalm. De schokken stopten met uit haar wangen te komen, en ze zuchtte. Ze keek even naar de wolken, en daarna weer naar hem. Ze was benieuwd hoe hij zou reageren op haar (tijdelijke?) terugkomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptydo nov 12, 2009 6:37 pm

Sparky's ogen werden nu groot. Tennisballlen waren er niets mee vergeleken. Hij keek recht in haar helderblauwe ogen. 'Jij bent het..' zei hij. Hij herkende haar ogen uit duizenden. Hij stond aan de grond vastgenageld. Hij kon niet wegrennen maar iets zeggen, evenmin! Hij wist niet wat hij moest zeggen. Hij voelde zijn wangen nog roder worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptydo nov 12, 2009 6:40 pm

Candy hief één wenkbrauw op. ''Jaja,'' zei ze, ietwat ongeduldig. Ze zuchtte. Ze wilde liever niet opnieuw iets beginnen, hier. Waarschijnlijk moest ze binnenkort weer weg.. En, misschien zou ze het nieteens redden. Maar, wat ze wel zeker wist, was dat ze wraak ging nemen op de moordenaar van haar nicht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptydo nov 12, 2009 6:52 pm

'Candy?' vroeg Sparky. 'Wat is er?' zei hij en dat was het enige dat hij eruit kreeg. Sparky zuchtte en keek weer recht in de ogen van Candy. 'Als er iets is, zeg het tegen me, asjeblieft..' zei hij. Sparky wou dat hij Candy ergens mee kon helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptydo nov 12, 2009 8:03 pm

''Sparky,'' Candy zuchtte. ''Ik denk dat wij elkaar tijdens mijn verblijf hier.. Beter niet kunnen zien.'' Candy draaide zich om, en keek naar het gras. Ze stond nu met haar rug naar hem toe. Ze had hem het liefst stevig omhelst. Maar, dat kon ze hem niet aandoen. Niet nu. Nooit niet. Hij moest verder, en zij moest naar haar gebied toe. Ze zuchtte nog een keer. ''Het spijt me, maar ik denk echt dat het beter voor je is,'' zei ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparky
Gestorven
Sparky

Man Aantal berichten : 253
Registration date : 17-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: :(

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptydo nov 12, 2009 8:08 pm

Spakry schudde zijn hoofd en er verschenen tranen in zijn ogen. 'Candy, nee. Ik kan je niet meer achterlaten. Ik...ik hou gewoon teveel van je!' Sparky wilde Candy niet achterlaten. Hij wou niet dat haar iets overkwam. Sparky liet zijn hoofd hangen. Hij zag Candy te graag om achter te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokemonworld-12.actieforum.com
Candy
Gestorven
Candy

Vrouw Aantal berichten : 345
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: Almost 14
Status: Gestorven
Partner: The angel from heaven.

Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Emptydo nov 12, 2009 8:10 pm

''Sparky, het spijt me. Maar, ik kan hier niet blijven. Hoe graag ik het wil. Ik moet weg,'' zei Candy tegen hem. ''Ik bescherm het Lightning district tot aan mijn dood, die waarschijnlijk zeer binnenkort komt. Toch moet ik het gebied blijven beschermen. Ik heb alleen even tijd kunnen maken om Tora's dood uit te zoeken. Daarna moet ik helaas weer weg,'' zei ze kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Liefdescene? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdescene?   Liefdescene? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Liefdescene?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-