Hydruy Verbannen
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 25 Registration date : 25-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 Status: Gezond Partner: Chay! =D
| Onderwerp: Jay wo nov 25, 2009 12:29 pm | |
| Hoi allemaal Ik heet Jay en kom uit Noord-Brabant, ik ben 10 jaar en speel voetbal bij een vereniging in Waalwijk. Eindelijk een forum waarover je moet typen met pokemon Die was hard nodig! Goed gedaan! " longdesc="22" /> " longdesc="22" /> " longdesc="22" /> |
|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Jay wo nov 25, 2009 3:51 pm | |
| Hehe.. Het forum was er al.. heel lang, eigenlijk :') Maar, toch leuk dat iemand het waardeert ;p && welkom enzo. Natuurlijk mijn gebruikelijke geklets over veel plezier met het spelen van je nieuwe leven ding x'd En natuurlijk nog de belangrijkste vraag van de wereld: Hoe vaak ga je naar de wc per dag?Heb je nog huisdieren? (sorry, ik ben een soort van melig.. xD) |
|
Akira
Aantal berichten : 424 Registration date : 12-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
| Onderwerp: Re: Jay wo nov 25, 2009 5:17 pm | |
| Haaaai =) Nouja, veel plezier, wordt actief, etcetera. Als je vragen hebt, kun je natuurlijk mij, of één van onze andere moderators of leden, een PrivéBerichtje sturen. Kuskus, Akira, Better Known As Tutu. x] -- Hobby's? |
|
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Jay wo nov 25, 2009 6:41 pm | |
| Hallo en welkom, Jay! Wat leuk dat je hebt gevonden wat je zocht, een pokemon forum rpg xD Ik hoop dat je veel plezier hebt op het forum en nieuwe vrienden maakt enzo. Je kunt inderdaad alles vragen aan de moderators, en natuurlijk ook altijd aan mij. Enzow. Is Poochyena je favoriete pokemon? xD |
|
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Jay wo nov 25, 2009 6:45 pm | |
| Hey, nog iemand uit brabant =D Welkom hier! Veel succes met je start op pokerpg, Jay! |
|
Hydruy Verbannen
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 25 Registration date : 25-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 Status: Gezond Partner: Chay! =D
| Onderwerp: Re: Jay wo nov 25, 2009 9:06 pm | |
| Bedankt voor de verwelkomingen allemaal. Vragen: ------- Dustfire (Is Poochyena je favoriete pokemon) Antwoord: Ja maar ik heb er veel meer en wou een schattig karakter -------- Akira (Hobby's) Antwoord:Voetbal en PokeRPG doen, plezier maken en grappen uithalen. -------- Shadow (Huisdieren) Ja ik heb er 1, het is een hond en hij heet Puk en is een labrador. |
|