Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 De Opdracht..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptydo nov 26, 2009 9:33 pm

In deze post worden er twee acc's gespeeld: Chela (De Marill) en Akira.
Dit kan omdat beiden accounts van mij zijn.
Chela wordt vermoord ivm een opdracht.


Een Umbreon liep met rustige stappen langs het meer. Hier zouden vast veel Goodsiders komen. Haar rode ogen lichtten op. Het was een donkere nacht. Er waren veel wolken, waardoor de maan niet voor licht zorgde. Niemand kon Akira zien. Of, althans.. Bijna niemand. Daarom zou het voor Akira een geschikt moment zijn om aan te vallen. Haar rode ogen waren geschikt voor in de nacht. Ze zag alles. Haar krachten waren sterk door de maan, ookal was deze onzichtbaar. Zij was een Umbreon. De pokémon van de maan, dus. Haar gele ringen lichtten op, terwijl ook haar rode ogen licht bleven geven. Ze zag een geschikte prooi. Een Marill. Deze lag aan de oever van het water te slapen. Akira zag hoe de Marill haar ogen opende. De Marill bewoog haar oren heen en weer, en keek om zich heen. Ze kon niks zien, behalve Akira's oplichtende ringen en ogen. ''W-Wat wil je van me!?'' Vroeg de Marill luid aan Akira. ''Rustig maar.. Ik zal je geen pijn doen..'' Grijnsde Akira. Het was logisch dat de Marill haar niet geloofde, maar, dat kon haar niks schelen. Met rustige stappen kwam ze steeds dichterbij de Marill. Deze beefde, en kroop naar achteren. ''D-Doe me niks!'' Riep de Marill. ''Jij kan mij niet vertellen wat ik niet moet doen!'' Riep Akira, en ze sprong tegen de Marill aan, het gevecht zou beginnen.
Akira beet de Marill in de buik, en deze deed een waterpistool, op volle kracht. Akira werd naar achteren gesmeten. ''Kreng!'' Riep Akira vals, en ze deed een schaduwbal. De Marill werd op haar beurt hard geraakt. Hierna deed Akira haar ijzerstaart, waardoor de Marill opnieuw de grond in geslagen werd. Akira ging met haar voorpoten boven op de Marill staan. Deze deed een waterpulse, en deze ontstnapte. Akira gromde. ''Vies mormel!'' Riep ze vals. Plots wist ze iets. Haar gele ringen en ogen stopten met licht geven. De Marill zou nu niet kunnen zien waar ze was, en dus was Akira in het voordeel. Akira sloop op de Marill af, en ging achter haar staan. Ze opende haar bek. Een hyperstraal ontstond. Ze laadde het op. ''Boeh!'' Riep ze vals. De Marill keek om, en werd hard geraakt door de hyperstraal. Ze knalde naar achteren, en stuiterde over de grond heen, zo tegen een boom aan. Akira wachtte. Ze wachtte tot ze weer kon bewegen. De Marill deed ondertussen een Waterpistool in het rond, maar, ze raakte Akira niet. Eindelijk kon Akira weer bewegen. Ze sprintte op Chela af, en beet haar. Ze beet hard door, en proefde bloed. Ze bleef bijten en bijten. ''N-Nee..'' Zei Chela fel. Akira gromde luid. ''Ja..'' Zei ze, met volle mond. Ze liet los, en greep opnieuw ergens in de nek. Haar bek werd gevuld met bloed. Het liep over haar kaak, en druipte op de grond. Ze had de slagader van het beessie geraakt. ''Zeg maar dag tegen het wereldje,'' zei Akira fel. ''W-Waarom doe je dit..?'' Vroeg de Marill. ''Waarom? Ik hoorde bij de Faith-groep.. Ik dacht dat ik veilig was..'' Zuchtte de Marill zwak. Akira grinnikte. ''Je bent overduidelijk een goedzakje. Je verdient niks,'' zei Akira. Ze voelde hoe de Marill steeds erger verzwakte, en uiteindelijk stierf. Akira gromde luid. ''Eindelijk..'' Zei ze. Ze liet de Marill vallen, en liep naar het water. Hier dronk ze wat, zodat haar bek weer bloedloos was. Hierna pakte ze het bolletje aan de staart van Chela, en begon wat aan haar te trekken. Maar, plots herinnerde ze zich iets. Ze keek naar de maan, en zuchtte. Ze liet een soort roep horen naar Shiny. Ze had iemand vermoord. Misschien zou ze nu toegelaten worden. Of.. Zou ze nog een opdracht moeten vervullen? Akira wist het niet. Ze ging naast de Marill liggen, en gebruikte haar staart als kussen. Zo viel ze in slaap. Langzaamaan verdwenen de wolken, en werd de volle maan zichtbaar. Maar, Akira merkte er niks van, aangezien ze in een diepe slaap was vertrokken.

[Only Shiny & me. =3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 1:41 pm

'Dus het is haar gelukt.' Mompelde hij toen hij de roep van Akira hoorde, hij herkende haar stem nog. Shiny keek naar een paar bomen en zette toen een sprintje. Hij rende snel naar de plek waar de roep vandaan was gekomen. Uiteindelijk stopte hij voor Akira, ze was in slaap gevallen naast een doodde Maril. De Bloed drupte nog steeds van de Marill af. 'Dus je hebt je Missie voltooid?' Vroeg hij kalm. Hij keek naar de volle maan wachtend op Akira haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 1:46 pm

'Dus je hebt je missie voltooid?' Klonk een stem. Akira werd langzaam wakker, en opende haar ogen. Ze smakte wat. Ze keek naar Shiny, en gaapte eventjes luid. Ze zette haar voorpoten recht, en ging zitten. Ze keek Shiny weer aan. ''Zo'n beetje,'' zei ze kalm. Ze porde met haar poot in de Marill. ''T is echt dood..'' Zei ze droog, en ze snoof hard. Ze zette een grijnsje op. De Marill bloedde nog steeds. Een hele plas bloed lag om de Marill heen. Achja.. Altijd handig, zo'n slagader. Akira gaapte nog een keer, en schudde haar kop, om wakker te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 2:05 pm

Shiny bleef even wachten op haar antwoord. Akira werd wakker en porde in de Maril. 'Je bent toegelaten.' Zei hij rustig. Hij bleef even wachten op Akira haar antwoord. Nu was er weer een DarkSider bij. Het ging de laatste tijd veel sneller dan eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 2:09 pm

Akira gaf een flinke klap tegen de Marill, die het water in rolde. Het water kleurde rood. Akira keek hierna naar Shiny, die zei dat ze was toegelaten. Akira grijnsde, en knikte eventjes. ''Dank je, Shiny,'' zei ze kalm, en ze zette een grijnsje op haar gezicht. Ze had nog nooit een Shiny Umbreon gezien, eigenlijk. Maarja, erg verschillend was een Shiny Umbreon niet van een normale.. Het enige waren de ringen & ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 2:33 pm

Shiny keek rustig naar de Umbreon, ze was jonger dan hem. Dat zag je door de lengte. 'Vragen kun je stellen aan andere DarkSiders of aan mij.' Zei hij rustig. Shiny keek weer naar de Mooie Volle maan. Als de maan scheen voelde hij zich krachtiger dan normaal. Hij keek naar de Marill die nog in het water dreef. Het water werd rood maar zou snel weer zijn normale kleur krijgen door Suicune.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 2:35 pm

Akira snoof zachtjes. Shiny was zo'n.. Zo'n 2 á 3 jaar ouder dan haar. Niet meer, niet minder. Dat was zeker. Hij was een stukje langer, maar.. Niet al te veel. Akira zuchtte, en knikte. ''Ja.. Ik weet alles wat ik moet weten wel, denk ik..'' Zei ze kalm. Ze ging zitten, en keek naar boven, waarna ze hem weer aan keek. ''Althans.. Over de groep..'' Zei ze toen. ''Hoe ben jij de leider geworden van de Dark-Side?'' Vroeg ze geďnteresseerd, en ze hief een wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 2:47 pm

Shiny keek rustig naar Akira. 'Ongeveer 1 Jaar geleden werd DarkSide opgericht door een Shiny Espeon.' Begon hij rustig. 'Die is na een paar maanden verdwenen en Shade werd de leider.' Zei hij rustig. 'Doordat Ik en Poison heel actief bezig waren werden wij de 2e Leiders.' Hij bleef Akira aankijken. 'Uiteindelijk was ook Shade verdwenen en werden ik en Poison de normale leiders. En Btw, Shade is nu terug maar als 2de leider.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 2:54 pm

''Poison?'' Akira hief haar wenkbrauwen op, ''Das toch die ditto?'' Vroeg ze droog. Zoja, dan had ze Poison al eerder ontmoet. Akira grijnsde lichtjes, en ging zitten. ''Jullie zijn vast en zeker geweldige leiders..'' Zei ze rustig. Ze had Poison toen meegemaakt. Poison was erg sterk. Ook Shiny zag er niet zwak uit, en beiden wisten ze wat ze deden. Ja, perfect dus. Akira keek naar Shiny. Hij had wel wat gelijkenissen met haar trainer. Dezelfde bouw, en ook het karakter leek er een beetje op. Alleen was haar meester geen Shiny vorm, en was hij een stuk ouder. Akira grijnsde droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 3:04 pm

'Ja, Poison is een Ditto.' Zei hij rustig. 'Ken je haar al?' Shiny keek even rustig naar Akira. Hij hij nog nooit een andere Umbreon gezien. Tenminste nooit een slechte, de meeste waren goed. 'Als je nog vragen hebt, ik ben in de DarkSide Grotten.' Zei hij rustig. Hij draaide zich om op weg naar de DarkSide grotten. Hij moest nog een nieuwe grot uitkiezen, de vorige kende een paar pokemon al. En als het bekend was waar de grot was zouden ze houndoom terug komen halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Emptyvr nov 27, 2009 3:09 pm

''Ik heb haar eerder gezien, ja,'' zei Akira rustig tegen Shiny, en ze grijnsde lichtjes. Hij zei dat hij in de DarkSide grotten te vinden zou zijn. Akira knikte lichtjes, en liep naar het water toe. Het bloed was weg. Achja, het meeste bloed had aan de kant gelegen, dus veel was het niet geweest. Rustig stak ze haar kop uit naar het water, en nam een paar slokjes. Daarna tilde ze haar kop weer op, en keek naar Shiny. Ze bleef hem rustig aankijken. Ze zag hoe hij zich omdraaide, om naar de Darkside grotten te gaan. Ze zuchtte, en keek naar het water. Naar haar spiegelbeeld. Hmpf. Ze draaide zich om, en liep ook weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




De Opdracht.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Opdracht..   De Opdracht.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De Opdracht..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Fight.. (Gans Opdracht)
» wedstrijd! [poep eten] (gans opdracht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-