Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 piekeren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptydo dec 10, 2009 8:16 pm

''Tja, de DarkSide..'' even moest hij denken aan Lunaria, de Noctowl die hij in het Muddy Swamp tegenkwam. Hij keek naar Chay hoe ze de boom aanviel. ''Dat kan beter, ik doe het wel eens voor.'' Maar toen brak de stam waar Chay steeds tackle op deed. ''Dat neem ik terug, jij bent steenhard!'' riep hij. ''Maar nog steeds niet zo goed als mij!'' zei hij met een opschepperige stem. Hij stond in de houding om Tackle te gaan doen. Opeens rende hij zo hard als hij kon op een andere boom af. Hij gebruikte Tackle op de boom. ''BAM!'' riep Hydruy toen hij de boom raakte die naar achteren viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chay

Chay

Vrouw Aantal berichten : 47
Registration date : 14-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaar!
Status: Gezond
Partner: Hydruy XD

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptydo dec 10, 2009 8:39 pm

"Wow, maar jammer van 'ons holletje'... Het zag er zo leuk uit, zo verscholen achter een boom." Chay bekeek het nog eens goed. Toen ging ze aan de andere kant van de boom staan. "Ga eens uit de weg!" riep ze naar hem.
Ze ging klaar staan en nam een hele diepe zucht. Ze keek naar de boom en stapte langzaam een paar passen achteruit.
Daarna nam ze een aanloop en deed de Tackle, nu op haar aller hardst. Zo had ze het nog nooit eerder gedaan. De boom schoof een heel eind terug. Tot er plotseling een knal hoorbaar was. Chay viel neer, haar tackle was gestopt. De boom was in de stenen inham geramd. Nu had niemand meer iets aan het holletje.
"Oeps..." Chay bloosde. "Sorry, ik wist niet dat het zo hard zou aankomen..." Ondertussen dacht Chay:"Oh...wat heb ik nu weer gedaan! Wat ben ik toch weer stom bezig..."
"Het spijt me écht heel erg!" zei Chay na een poosje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 12:19 pm

''Maakt niet uit, we vinden wel een nieuwe.. En ik reis toch de hele dag PokeRPG langs..'' Tja.. Heb je honger?'' vroeg hij. ''Want de appel wordt een beetje saai, snap je?'' Hij liep naar een bananentros. ''Hebbes! Ik heb iets nieuws!''

Houden we het wel even realistisch, Chay & Hydruy? Een tackel kan geen bomen laten verplaatsen. Tackle is een niet echt sterke move. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 12:52 pm

''Als je iets nieuws wilt..'' Klonk een duistere stem. Twee rode ogen lichtten op in de duisternis, en een Umbreon kwam aanstappen. Ze zette een valse grijns op haar gezicht, en liet een luide grom horen naar de Poochyena. Ze snoof diep, en gromde opnieuw. Ze keek naar haar kleine zusje, Chay, en naar de Poochyena. Ze rolde met haar ogen. ''Ik zie dat je weer eens liefjes doet. Dat je weereens anderen verleid met je rotgedrag,'' bromde Akira. Ze keek Chay vals aan, en keek toen naar de Poochyena. ''Oprotten als je leven je lief is,'' zei ze droog, en ze snoof weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chay

Chay

Vrouw Aantal berichten : 47
Registration date : 14-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaar!
Status: Gezond
Partner: Hydruy XD

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 2:14 pm

Chay wilde net een banaan pakken, toen ze een duistere stem hoorde. Ook zag ze de roodgloeiende ogen. " Akira..." dacht Chay. " Wat doet zij hier nu?!?" Akira kwam de bosjes uit en Chay deed gauw een paar stappen naar achter.
Chay werd kwaad door de opmerkingen van Akira, maar wist zich te beheersen. Eigenlijk wilde Chay haar aanvallen. Natuurlijk wist ze ook wel dat haar grote zus veel sterker was.
" Misschien is het beter als we vluchten naar een veiligere plek, zoals Akira haar had gezegd." Dacht Chay. Dan waren ze in ieder geval veiliger, maar of dat genoeg was, dat was de grote vraag. "We gaan al weg..." zei ze sussend. " We gaan al..." en daarna tegen Hydruy: "Kom je?"
Langzaam liep ze weg. Rustig en zonder een enkele emotie op haar gezicht. Chay wist dat ze Akira nu echt niet meer mocht. Geen verdriet greep haar meer, haar zusje bestond niet meer. Ze wist het nu zeker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 4:06 pm

'We gaan al weg,' drong de oren van Akira binnen. Akira schudde wild haar hoofd, en zag Chay weg lopen. Ze gromde zacht, en sprong op Chay af. Ze pakte haar met haar psychic beet, en gooide haar weer terug naar waar ze daarvoor stond. ''Jij blijft hier, snoepje van me..'' Bromde Akira, en ze trok haar lippen omhoog. Haar ogen gaven blauw licht: Als Chay iets fout deed, zou Akira Chay met haar psychische krachten zo weer de grond op kunnen gooien. Akira grijnsde vals, en richtte haar blik even op Hydruy. ''Weg..''


Laatst aangepast door Akira op zo dec 13, 2009 10:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyvr dec 11, 2009 7:30 pm

Verwijderd door Achi wegens Kuch, Kuch.

Achi kwam ook in het topic spelen. Hij keek om zich heen. Hij zag een lelijke pokemon genaamd Hydruy, Chay en Akira. Zaten ze ook aan het spelen ofzo? Misschien wel =o Dat zou heel rg droog zijn omdat ij ook aan het spelen zat. Achi keek naar Hydruy. Hij vond Poochyena's niet zo aardig en mooi omdat ze meestal slecht en dom waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyza dec 12, 2009 12:29 pm

''Nee nee nee!'' riep hij naar Akira. Hij wou niet nog een partner verliezen. ''Ik bescherm Chay!'' Hij gromde nadat hij dat had gezegd. Het voelde best wel goed om voor iemand op te komen.. Opeens kwam er iets in hem op, hij kon na dit gevecht evolueëren en Chay een pleziertje doen.. ''Ja.. Dat ga ik doen..'' zei hij in zichzelf. Hij rende op Akira af en gebruikte Tackle, waarna Bite volgde.. Hij was razend..
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyza dec 12, 2009 8:24 pm

Akira bukte, waardoor Hydruy over haar heen zou vliegen. Ze gromde luid naar de kleine Poochyena. ''Ach, arm beestje,'' bromde ze naar hem, en ze sprong tegen hem aan. Met één poot duwde ze hem tegen de grond, en hield zijn keel beet. ''Als je nu niet oplazert, vermoord ik haar. Anders niet. Dus, je kan kiezen. Of allebei, of niemand..'' bromde Akira toen Fel. Ze keek hem aan, en deed haar bek open. Een schaduwbal ontstond, en vloog naar zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 9:23 am

(Uhmm, ik gebruikte 2 aanvallen achter elkaar. Dus als je op me afsprong gebruikte ik Bite)

Hij twijfelde. Wat als hij loog? Zou hij dan Chay verliezen? Hij keek naar Chay. Een schaduwbal vloog naar zijn hoofd. Hij ontweek hem door snel te rollen. De Schaduwbal raakte de grond waardoor er rook ontstond. Snel rende Hydruy naar Chay. ''Kom mee..'' zei hij zacht zodat Akira het niet zou horen.. Hij rende voorop in de hoop dat Chay meeging..
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 10:32 am

[Liefje, lees is. Akira bukte, waardoor jij over haar heen zou vliegen. Dan zou je Bite automatisch mislukken. Wink Bovendien kan je niet rollen als Akira's voorpoot op je keel staat..]

Akira rolde met haar ogen, en gromde naar Hydruy. Ze grinnikte. Een blauwachtige laag omhulde Chay. Psychic. Chay zou nu niet weg kunnen lopen, etcetera. Het enige wat ze kon doen, was praten, en andere kleine dingetjes. ''Poochyena..!'' Riep Akira naar de Poochyena. ''Ze is mijn kleine zusje.. Ik doe haar heus niks, hoor..!'' Riep ze toen droog. De sarcasme was duidelijk te horen.

[Geen inspi..]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 10:41 am

(Als ik rol val jij omdat je poot op me keel staat, probeer t maar met iemand)

Hij keek achterom. Een blauwachtige laag omhulde Chay.. ''Hoe kon ik haar bevrijden?'' bedacht hij in zichzelf. Poochyena drong er in zijn oren. Akira zei iets. Hij luisterde er niet naar. Door de rook zou Akira niets zien. Dus sloop hij achter haar.. ''BAM'' Hij gebruikte Tackle.. De schade was ernstig.. Daarna laadde hij een Shadow Ball op.. Hij schoot hem maar af ook al was hij heel erg klein....
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 10:46 am

[Niet als je 4 poten hebt, en het al eerder hebt gedaan. Nja, discussie gesloten.. Kijk eens naar mn stripjes, dan weet je wak bedoel. De 1e. =3]
[Je mag de schade van een ander niet bepalen. Bovendien.. Een tackle is superzwak.]

Akira hoorde iets. Haar grote oren vingen elk geluid op, en met haar rode ogen kon ze bovendien veel zien. Ze bukte, waardoor Hydruy over haar heen zou struikelen, opnieuw. De schaduwbal daarintegen raakte, maar.. Het deed haar niet veel. Akira grinnikte. Haar rode ogen lichtten op in de donkere rook, en ze zag Hydruy. Maar, hij zou haar zo niet kunnen zien, dus zou ze in het voordeel zijn. Akira grijnsde, en pakte hem bij zijn staart beet. Ze gooide hem op de grond, en snoof hard. ''Oprotten..''
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 10:54 am

Hydruy voelde de kwaadheid in zich opkomen.. Hij kleurde wit.. Van poten naar hoofd... Hij evolueërde?! Hij werd een Mightyena.. Hij stond op. Hij probeerde opnieuw de schaduwbal, dit keer groter. Hij schoot hem af naar Akira. Daarna gromde hij keihard. ''GRRRRR!'' klonk het heel erg hard. ''Zouden ze hem horen?'' bedacht hij in zichzelf in de hoop dat er Pokémons kwamen die Chay en Hydruy zouden helpen. De schaduwbal vloog nog steeds opweg naar Akira
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 10:59 am

Akira rolde met haar ogen, die blauw kleurden. Ze keek naar de Schaduwbal, die in het niets verdween. Akira gromde zachtjes naar Hydruy, en rende op Chay af. Ze zette haar bek om Chay's keel: Eén beweging, en ze zou gegarandeerd de slagader raken, wat betekende dat Chay het waarschijnlijk niet zou redden. Hydruy zou nu écht weg moeten gaan, anders zou Akira bijten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 11:18 am

(Hoezo in het niets verdween? omg.)


Hij deed een paar stappen naar achter. Hij wou niet dat Chay gewond raakte.. Hij rende toen van de plek weg. Hij rende naar Pokémon City. Hij wou hulp halen.. Hij sprintte zo hard als de wind. Zelfs Lunaria zou hem niet hebben gezien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyzo dec 13, 2009 11:22 am

[Psychic. Het wordt verpulverd tot kleine glitters, die je niet ziet, dus ziet het eruit alsof hij verdwijnt Wink]

Akira grinnikte toen Hydruy eindelijk weg was gerend, en ze liet Chay los. Met een duivelse blik deed ze haar kop omhoog, waardood ze een erg dominante houding aannam. ''Zozo, liefste zusje,'' zei Akira rustig, en ze keek Chay aan. ''Durf je wel..? Straks breek je het arme hartje van dat beessie..'' Zei Akira, en ze grinnikte. Fel keek ze Chay aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chay

Chay

Vrouw Aantal berichten : 47
Registration date : 14-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaar!
Status: Gezond
Partner: Hydruy XD

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptydi dec 15, 2009 10:24 pm

Chay zag Akira aankomen lopen. Ze had Hydruy aangevallen, nadat ze Hydruy had bevolen om weg te gaan. Ze begonnen te vechten, Chay wilde wel vechten, maar stond als aan de grond genageld. Ze kon niets voor Hydruy betekenen en dat speet haar heel erg. Chay zag hoe Akira de strijd won, maar dat was ook logisch, zant Akira was een stuk sterker dan Hydruy.
Plotseling werd Chay ruw in haar nek gegrepen door Akira. Ze dreigde Chay te vermoorden als Hydruy niet gauw weg ging. Chay werd bang, doodsbang. Wat wilde Akira van haar? Chay durfde niet te bewegen en lag daar dus als verstijfd op de grond. Ze kon nog net zien hoe Hydruy vluchtte. Chay was eigenlijk al blij dat híj nu in veiligheid was.
Akira had Chay nu keihard op de grond geflikkerd. Chay was nu echt bang. Ze kon geen kant op, Akira zou haar toch wel grijpen. "Wat wil ze van me?" vroeg ze zich af. Ze keek bang in de rode ogen van Akira. Die waren vol haat vervuld. "Heeft ze dan geen gevoelens, herinneringen aan vroeger?" Chay kreeg plotseling wel een beetje medelijden met Akira, maar liet dat echt niet merken. Dan zou ze eraan gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Destriker

Destriker

Man Aantal berichten : 8
Registration date : 19-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Geen

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyza dec 19, 2009 6:38 pm

Opeens vloog er een Garchomp boven hun. Hij schoot een krachtige DragonPulse op Akira af. Hij wist alles omdat zijn vriend Hydruy het hem heeft vertelt. Hij landde op de grond en laadde Draco Meteor op. Na 3 seconden schoot hij de Draco Meteor op Akira af die hem op de grond smeet. ''Chay. Spring maar op mijn rug. Ik ken je vriend.'' zei hij snel en rustig tegen Chay. Hij schoot een DragonPulse op de grond zodat er rook ontstond. Hij keerde zijn rug naar Chay en bukte. ''Spring! Snel!'' zei hij tegen Chay. ''Gauw! Hup!'' zei hij weer. Hij wou hier zo snel mogelijk vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Akira

Akira

Vrouw Aantal berichten : 424
Registration date : 12-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years.
Status: Gezond
Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyza dec 19, 2009 6:43 pm

[Akira is een meisje, en je mag niet bepalen of Akira op de grond wordt gesmeten.]

Akira rolde met haar ogen. Ze pakte Chay bij haar nekvel, en ontweek alle aanvallen van de Garchomp. Ze gooide Chay op een plek die Destriker nooit zou kunnen vinden. Hierna sprintte ze op hem af, en gromde luid. ''Nu, oprotten,'' zei ze vals. Haar nekharen gingen overeind staan. Destriker was een nieuweling. Hij zou haar nooit aankunnen. Dus, als hij slim was, zou hij weggaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Destriker

Destriker

Man Aantal berichten : 8
Registration date : 19-12-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Geen

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyza dec 19, 2009 6:52 pm

[Ik zei ook zij, ze. En bij Hudruy gooide je hem op de grond. Dat mag jij dan toch ook niet bepalen =.=]

''Oprotten?'' zei hij. ''Nee. Ik heb me vriend beloofd haar terug te brengen.'' zei hij dapper. Hij sprong en ging vliegen. Zo zou Akira hem nooit kunnen raken. ''Nu nog even zoeken.'' bedacht hij. Hij keek rond en zag iets bruins. Ging wat naar links en het was modder. ''Hmm.. Hij gooide haar naar links..'' Dus hij keek naar links en zag een vleugel.
''Een vl-vleugel?'' stotterde Destriker. ''Hoe kan d-dat..'' zei hij in zichzelf. Hij vloog ernaartoe en het was een Pokémon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyma dec 21, 2009 1:59 pm

Hydruy zat naar Destriker en Akira te kijken. Maar opeens vloog Chay langs hem. ''Raar....''
zei hij toen Chay op de grond naast hem werd gepleurt. ''Zullen we dan nu ontsnappen?'' vroeg hij zachtjes aan Chay zodat Akira het niet zou gehoord hebben. ''Want als we nu ontsnappen zou Akira niks merken omdat hij in de strijd met Destriker was..'' zei hij languit en zuchtte. ''Ik hoop maar dat Destriker weet wat hij doet.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Chay

Chay

Vrouw Aantal berichten : 47
Registration date : 14-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 8 jaar!
Status: Gezond
Partner: Hydruy XD

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyvr jan 01, 2010 9:02 pm

Chay keek op. Er zat zand in haar mond. Gauw spuwde ze het uit, want het smaakte bitter en vies. "Oké, is goed." fluisterde ze terug. Ze keek of ze nog ergens bloedde. Dit was jammer genoeg wel het geval. In haar rechter zij zat een diepe snee en haar linker achterpoot lag open. Verder had ze niets. Dat maakte haar niet uit. Ze wilde nu zo snel mogelijk weg hier. Weg van Akira en het bos dat haar nu zoveel pijn en wonden had bezorgd.
Ze sloop weg en dacht nog even aan Destriker. Hij had nu haar leven gered. Ze vond het vervelend om hem zo achter te laten, maar ze kon niet anders. Toen ze een stuk van hen verwijdert was, rende ze gauw weg. Ze keek nog even om of Hydruy haar wel volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Emptyza jan 02, 2010 8:14 pm

''Oké, is goed.'' antwoorde Chay. ''Laten we dan maar gaan.'' fluisterde hij bijna onhoorbaar. Hij liep achter haar aan het bos uit. Hij zag haar van een eindje naar hem toe kijken. ''Ik volg hoor!'' fluisterde hij zacht. Hij nam ook een sprintje en hij stond al gauw weer naast Chay. ''Spring op mijn rug en houdt me goed vast. Dan gaan we naar het Crystal Lake. Vindt je dat goed?'' fluisterde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




piekeren - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: piekeren   piekeren - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

piekeren

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-