| Gepowned. (Strip&Animation) | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) do dec 24, 2009 9:18 pm | |
| Euhm.. ik vind hem zoals altijd weer leuk.. euhm.. kweenie waarom. Enne het lijkt me vet grappig als de sticks in de sprite strips komen of andersom! xD |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) do dec 24, 2009 11:40 pm | |
| Dikke lol.. xD Die school.. En die Engel.. xD
je bent geniaal (A) Okay, laat dat maar zitten. o.o
Ideetje, maar je hoeft het niet te gebruiken: Iets over een hacker.. ='D Die gep0wned word, natuurlijk =3 |
|
| |
Akira
Aantal berichten : 424 Registration date : 12-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) zo dec 27, 2009 4:10 pm | |
| Het eerste deel van les 7 staat erop.. Reacties, plz.. Ideetjes, plz..
--
Les 7.1: Met dank aan: Penishoofd, voor zijn geweldige Penishoofdigheid. Shiny, voor het idee van de Diglett. Akira (ik dus), voor het maken. =) Kim, voor het maken van deze site. (Anders was ik er nooit opgekomen =D) Penishoofd, weer, voor het niet lezen van deze strip. IedereenDieReageert, voor het reageren. |
|
| |
Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) zo dec 27, 2009 4:47 pm | |
| |
|
| |
Akira
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) wo dec 30, 2009 7:11 pm | |
| ----- Op het moment ben ik bezig met een stick-filmpje. =] Er zal, als dit filmpje af is, een poll worden geopend, alweer. Deze keer kan je niet 'allebei' kiezen, maar alleen sticks óf Sprites. Dus, denk alvast na, ofzo. Edit: REACTIES? =D |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) wo dec 30, 2009 7:37 pm | |
| Coole ding
Die noob word gepowned ik hou van noobs eten
lol |
|
| |
Blue
Aantal berichten : 43 Registration date : 17-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 5½ jaar.. Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) wo dec 30, 2009 7:38 pm | |
| Whaha xD Zo droog. :') Op sommige momenten gaat, voor mij, de tekst te snel. Ik lees neit zo heel snel, helaas.. Maar toch kon ik het goed volgen =D
Zeker iets om vaker te maken. =) |
|
| |
Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) wo dec 30, 2009 7:47 pm | |
| Ik heb gestemd voor geen Animatie, dat duurt te lang en dan hebben we minder masterlijkheid. |
|
| |
Akira
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) wo dec 30, 2009 7:54 pm | |
| Waarom zou het te lang duren? xD
Ik heb juist geen inspiratie meer voor de normale sprite-strips, waardoor die saaier worden. Ik was/ben van plan om meer stickstripjes te maken, en er droge animaties van te maken, en heel misschien zelfs in te spreken *Of zullen we dat laatste maar weg laten?*. xD |
|
| |
Akira
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) vr jan 01, 2010 12:26 pm | |
| -------- Sorry voor de dubbelpost. -------- Ik heb iets nieuws =D Gemaakt in pure verveling.. Oke. Het is niet echt iets voor gepowned, maar ik vond hem wel droog. xD ------- Ik stop (tijdelijk) met de sprites. Ik zal echter doorgaan met vage stick-dingen xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Gepowned. (Strip&Animation) | |
| |
|
| |
| Gepowned. (Strip&Animation) | |
|