Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 HELP!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 11:29 am

De Mightyena kwam aanrennen in Pokémon City. ''HELP!!!'' schreeuwde hij. Hij rende elke steegjes in, elke straatjes en elke gebouwen. ''Wie zou hem kunnen helpen?'' bedacht hij weer. ''HEEEEEELP!'' schreeuwde hij. Hij schreeuwde zo hard dat er zelfs een echo was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Blame

Blame

Man Aantal berichten : 46
Registration date : 21-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: My soul is dark.

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 12:42 pm

Blame's rode gloed van zijn oggen gaf haast licht in de steegjes. Behoedzaam sloop hij van straatje naar straatje. Opeens hoorde hij een stem roepen. Die stem irrteerde hem, dus hij ging opzoek naar an wie die stem kwam. Opeens zag hij een Mightyena hanken. Blame grijnsde breed. Hij had nog niet eens gegeten vandaag... Hij besloop de Mightyena zachtjes. Toen viel hem iets te binnen. Hij zou eerst vriendelijk doen tegen hem en hem dan aanvallen als hij het niet wist. Blame sprong voor Hydruy en zei vriendelijk: 'Hallo, ik hoorde je hulpgeroep dus ik keek... wat is er?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 12:53 pm

Achi kwam toevallig langs, hij keek heen en weer. Het eerste wat hij zag was Blame. Hij had hem eens in de Krant gezien. Hij stond onder de slechteriken. Zou hij Blame in elkaar slaan zodat hij de beloning mee kon nemen? Ja dat was een goed idee. Achi stond achter Blame zonder dat Blame het merkte. 'Pak dit aan!' Zei hij droog. Hij deed een Ice Punch op zijn hoofd. [Ik zeg niet dat het raak is.] Vervolgens deed hij een Ice Beam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 2:09 pm

Hydruy zag de Grovyle. Hij deed eerst vriendelijk, zo vriendelijk dat het gewoon eng was. Hij vertrouwde hem niet, hij deed netjes en hij had een litteken bij zijn oog. Toen kwam Achi aan, die hem aan valde. ''Ik wist het!'' zei hij in zichzelf. ''Hij was slecht!'' zei hij weer in zichzelf. Hij begon ook aan te vallen. Hij laadde een schaduwbal op. Hij vloog nu richting Blame die vlak voor zijn voeten was. Er ontstond een grote knal met veel rook..

Dustfire schreef:


En verder gelden nog deze regels:
- Je bent een pokemon, niks anders
- Je mag kiezen tussen alle pokemon, behalve legendarische
- Hou het normaal
- Dubbelaccounts mogen, maar overdrijf niet, anders kan je ze niet meer onderhouden
- Je accountnaam mag alleen uit letters bestaan, geen tekens of cijfers.
- Je kan maar op 2/3 plaatsen tegelijk zijn
- Dood = dood, denk er goed over na.
- Zonder toestemming kan je geen andere pokemon doden
- De ernst van verwondingen bepaald de gebruiker zelf
- Hou je aan het verhaallijn in het topic
- Post met je juiste account. meerdere gebruikers in 1 post mag wel.
- Je mag zoveel accounts aanmaken als je wilt. Maar zorg er wel voor dat je ze actief houd!


Laatst aangepast door Hydruy op zo dec 13, 2009 2:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 2:12 pm

Blame keek dom. Hij werd geraakt door Achis aanvallen maar dook gemakklijk weg bij Hydruys aanval. 'Men,' zei hij geagiteert terwijl hij naar een vuilbak liep en daaruit een rotte kip nam. 'Blah, niet lekker.' walgde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 2:14 pm

Opeens kwam Levy tevoorschijn uit een boom. "Finally!, I found you at least!" Levy keek naar Blame. "Dit is voor..mijn..oma.." Zei Levy dom. Levy sprong naar voren, en landde vlak voor blame. "Fire punch!" Riep Levy kwaad. Levy deed een fire punch naar Blame zijn kop toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 2:14 pm

[ Jij krijgt een Warn! Je moet op je goeie account posten! ]

Achi keek droog naar Hydruy. 'De Beloning is Voor mij!' Hij schoot een IJsstraal 2 keer zo groot als Hydruy naar Hydruy toe. Hij draaide zich toen weer om naar Blame. Hij vuurde een IJsstraal af. HIj wou Blame bevriezen. Dan zou hij hem makkelijk kunnen vervoeren naar de Plolitie Bureau waar de Magnemite en Magnezone's waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 2:24 pm

Hij laadde snel een Schaduwbal op die tegen de IJstraal botste. De IJsstraal ging kapot. ''Ik wil de beloning niet. Ik zoek alleen hulp.'' zei hij geirriteerd. Er was duidelijk te horen aan zijn stem dat hij het meende. Hij gromde. Hij dacht nu aan Akira. ''Wat zou zij doen met Chay?'' zei hij in gedachte. Akira is een vrouwtje, voor zover ik weet.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 2:26 pm

Levy keek naar Achi. Het ging hem dus om de beloning. "Oke deze is voor jou" Zei Levy. Levy keek naar Blame. "Ik laat jou hier achter..Spoedig zal ik wraak nemen" Zei Levy dom. "Bereid je voor op wat je te wachten staat" Zei Levy die wegsprintte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12˝ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 2:29 pm

Hydruy schreef:
Hij laadde snel een Schaduwbal op die tegen de IJstraal botste. De IJsstraal ging kapot. ''Ik wil de beloning niet. Ik zoek alleen hulp.'' zei hij geirriteerd. Er was duidelijk te horen aan zijn stem dat hij het meende. Hij gromde. Hij dacht nu aan Akira. ''Wat zou zij doen met Chay?'' zei hij in gedachte. Akira is een vrouwtje, voor zover ik weet.. xD

[ Jij bent vééél te slap op dat te doen met mijn IJstraal, Er zit meer dan 4600 levels tussen ons! ]

Achi keek droog naar Hydruy. Hij pakte een Stok en stopte die in de kont van Hydruy. Daarna pakte hij een andere stok op Hydruy ermee in de gezicht te slaan. 'Wegwezen jij!' Zei ij droog. Hij gebruikte zijn Ice Beam weer. Maar deze was sterker dan die daarvoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Emptyzo dec 13, 2009 2:37 pm

Hij schudde de stok uit zijn kont. Hij gebruikte Crunch op de stok waarmee hij werd geslagen. De Ice Beam vloog richting Hydruy. Dit keer sprong hij weg. De Ice Beam miste hem. Hij keek naar Levy die wegsprintte. ''Dat doe ik dan ook maar.'' Hij rende een zijstraat in..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




HELP!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: HELP!!   HELP!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

HELP!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-