Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Bang zijn...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Burn

Burn

Man Aantal berichten : 28
Leeftijd : 26
Registration date : 16-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gestorven
Partner: --

Bang zijn... Empty
BerichtOnderwerp: Bang zijn...   Bang zijn... Emptyzo dec 13, 2009 3:59 pm

Een kleine Charmander liep bang door een bos. Het was er donker en Burn zag allemaal ogen 2 paar ogen kwamen heel dicht bij hem. het was een van de bewakers van dit bos.Een van de Darkrai's ' Hallo, Charmandertje!' Zei Darko op een enge toon. Burn keek bang naar Darko en begon keihard weg terennen.' Wacht even...!' Zei Darko net alsof hij hem niet wou schrikken. Burn keek bang naar Darko. Darko zag een 2de Darkrai aankomen.

(Ik ben de Enige die Darko mag spelen omdat ik hem zelf ben!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody

Man Aantal berichten : 20
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: bijna uit een ei
Status: Gezond
Partner: -

Bang zijn... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang zijn...   Bang zijn... Emptyzo dec 13, 2009 4:02 pm

Cody kwam aanhuppelen. Hij keek naar de kleine charmander die door het bos liep. Opeens kwam er een Darkrai aanvliegen. "Ik moe them helpen!" riep Cody. Cody stormde op de charmander af en ging er bij staan. "Blijf van hem af" Zei cody dapper.

Opeens kwam Darky aanvliegen. Darky keek naar de 2 ukkepuks en darko. "Jullie hoeven niet bang te zijn" Zei Darky. "Darko is heel aardig" Zei Darky rustig.

(Ik ben de Enige die Darky mag spelen omdat ik hem zelf ben!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Burn

Burn

Man Aantal berichten : 28
Leeftijd : 26
Registration date : 16-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gestorven
Partner: --

Bang zijn... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang zijn...   Bang zijn... Emptyzo dec 13, 2009 4:05 pm

Burn werdt nog banger en rende bang weg. Darko vuurde een Yawn af. Burn viel in slaap. hij zou nu niks meer merken van het gemartel.'Darky neem jij Cody maar ik neem Burn!' Hij was nu echt eng, Burn was lekker aan het slapen toen opeens Darko een Nightmare op Burn mikte. Burn begon raar tezweten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody

Man Aantal berichten : 20
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: bijna uit een ei
Status: Gezond
Partner: -

Bang zijn... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang zijn...   Bang zijn... Emptyzo dec 13, 2009 4:10 pm

Cody keek bang naar burn. Wat zou er met hem gebeuren? Cody wist het niet. Opeens keek Darky naar Cody. "Zozo, wat hebben we hier? Een scharminkel.." Darky deed zijn dark pulse op Cody. Cody vloog tegen een boom aan. "Auw..hou alsjeblieft op!" Zei Cody. Darky glimlachte. Opeens kwam er een traan uit Cody's oog. "Alsjeblieft..ik wil niet dood.." Zei Cody. "Ik wil verder leven.." Cody barstte in snikken uit. Darky keek naar Cody. Het interesseerde Darky niets. Darky nam cody bij de keel, en liet hem de pijn voelen. Cody ging nu bijna dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burn

Burn

Man Aantal berichten : 28
Leeftijd : 26
Registration date : 16-10-09

Over je pokemon
Leeftijd: 4 jaar
Status: Gestorven
Partner: --

Bang zijn... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang zijn...   Bang zijn... Emptyzo dec 13, 2009 4:31 pm

Darko hadt het leuker aangepakt Burn was keihard aan het zweten en werdt opeens wakker op dat moment dee Darko een Shadow claw en ging dwars door burn heen. Burn liet een harde gil horen en dee daarna nog een vlammen werper op Darko.' DAT BRAANDT!' zei Darko dom. Darko krasde op Burn buik. ' No i Live Not!' Darko viel lachend in mekaar hoe zou Darky het overgaan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody

Man Aantal berichten : 20
Registration date : 01-02-09

Over je pokemon
Leeftijd: bijna uit een ei
Status: Gezond
Partner: -

Bang zijn... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang zijn...   Bang zijn... Emptyzo dec 13, 2009 5:36 pm

Cody keek naar Darky. "Alsjeblieft.." Kreunde Cody. Darky glimlachte. Darky kneep de nek van cody fijn. Opeens knalde cody zijn kop er af. Nu lag er een dood hoofd, en een dood lichaam op de grond. Het was cody. Cody was nu dood. Darky en darko hadden gezegevierd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Bang zijn... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bang zijn...   Bang zijn... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bang zijn...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Achi gaat zijn feestje vieren op dit eiland en hij heeft het gekocht dus alleen mensen die zijn uitgenodigd mogen erop Komen. Eiland xD
» Natuurlijk zijn
» Melig Zijn xD
» Bang
» Hydruy opzoek naar zijn lot

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-