Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Aankomst

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst   Aankomst Emptyzo dec 27, 2009 11:00 pm

Langzaam liep Daimyo Pokémon City in. Met kerst had hij een brief gekregen en ook een ketting. Er stond op dat hij nog een broer had, die nog niet overleden was. Hij keek even rond en liep daarna verder. Veel Pokémon liepen voorbij hem. Hij vroeg steeds of ze een Mightyena kende maar steeds liepen de Pokémon door. Hij liep een steegje in en hoorde dat iemand hem volgde. ''Wie.. wie ben jij?'' zei hij zonder achter hem te kijken.


[Geen DarkSide of slechte Pokémon aka Criminelen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Emptyma dec 28, 2009 11:41 am

Het waren voetstappen van Hydruy. ''Ik ben Hydruy, prins van Duskland.'' zei hij. Hij keek even goed naar Daimyo. ''Wacht.. ben jij?.. Ben jij Daimyo?'' zei hij aarzelend. Hij keek naar zijn rode ogen.. ''Ben jij het echt?'' stotterde hij. Hij liep wat dichterbij en zei. ''Jij.. je.. bent het!'' zei hij. ''Eindelijk! Ik heb je gevonden!'' riep hij vrolijk. ''Wil je wat oefenen?'' zei hij er snel achterna. ''Heb je honger?'' vroeg hij. Hij was erg bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Emptyma dec 28, 2009 11:48 am

''Ja.. ik ben Daimyo..'' zei hij langzaam. Hij keek naar de ketting van Hydruy. ''Maak eens open..'' zei hij. Hij keek naar Hydruy. Hij was al een Mightyena geworden.. ''Wauw.. wat gaaf.. Nu al een Mightyena..'' zei hij. Hij was erg verlegen. ''Wil je wat oefenen?'' vroeg Hydruy aan hem. ''Tja.. ik ben erg fit..'' zei hij. Daarna kwam er nog een vraag. ''Ja.. ik heb best wel honger...'' zei hij. Zijn buik rammelde.. ''Laten we wat eten.. En ook trainen..'' zei hij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hydruy
Verbannen
Hydruy

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 25
Registration date : 25-11-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15
Status: Gezond
Partner: Chay! =D

Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Emptydi dec 29, 2009 5:04 pm

''Volg mij naar een mooie plek, de Abandoned Factories. Trouwens, dat is niet erg mooi.'' zei hij, hij lachte even. ''Dat is een fabriek die verlaten is door de mensen, ze hebben veel achtergelaten. En ondertussen kunnen we trainen, er zit veel los daar.'' zei hij. Hij liep alvast het steegje uit en keek naar Daimyo die daar nog stond. ''Kom je?'' vroeg hij. Hij keek even rond en wachtte op antwoord van Daimyo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast



Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Emptyvr jan 01, 2010 5:40 pm

''Oke..'' zei hij kalm. Hij liep achter Hydruy aan. ''Veel achtergelaten? Ook voedsel?!'' zei hij verbaasd. Hij keek naar Hydruy die het steegje al uit was. ''Kom je?'' vroeg Hydruy. Daimyo knikte en zei ''Ja oke..'' erbij. Hij sprintte even om dichtbij Hydruy te blijven, aangezien hij erg sterk is. ''Eindelijk hebben we elkaar gevonden..'' zei hij in zichzelf..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Aankomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst   Aankomst Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Aankomst

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De aankomst
» Prachtige aankomst.
» Aankomst in nieuw land.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-