Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 A moonless night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: A moonless night   A moonless night Emptyvr jan 29, 2010 8:09 pm

Het was allang nacht toen de kleine Pikachu nog aan het meer zat. Na lang nadenken had ze besloten dat Riolu en Achi de twee bèta's zouden worden. Ze waren de eerste twee leden, dus verdienden het. Bovendien was Achi één van de bekendste 'GoodSiders', zoals dat eerder genoemd werd, en Riolu was haar partner. Amore grijnsde, en deed een donder de lucht in. Haar bijna zwarte ogen stonden op het water gericht, terwijl ze rustig wachtte. Ze vond het zowiezo fijn om Riolu dan weer te zien. Ze wist niet hoe de twee zouden reageren op het bèta-verhaal, maar dat maakte niet uit. Als ze niet wilden, wist Amore altijd nog een 2e keuze. Amore zuchtte, en wachtte af.

[Wtf.. Erge Kortheid Neutral]
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moonless night   A moonless night Emptyvr jan 29, 2010 8:20 pm

"Water Puls!" Een lichtblauwe bal verscheen tussen de pootte van de Buizel. Hij sloot zijn ogen en zorgde ervoor dat de Water Puls groeide. Daarna schoot hij hem af tegen een boom. De Water Puls kwam hard tegen de Boom, hij begon te kraken, hij begon rustig te vallen. "IJzerstaart!" Mompelde de Buizel. Op 4 poten rende hij naar de boom toe. Achi zijn staart begon de gloeien en met de IJzerstaart sloeg hij de boom die omviel. De boom was geslagen in 4 stukken. Achi glimlachte tevreden. Hij wou net terug gaan naar de Suerte Grot toen hij opeens een donder de lucht in zag gaan. Hij herkende de Thunder uit duizenden. Het was Amore haar Thunder. Hij ging weer op 4 poten staan en rende naar de Pikachu toe. Uitiendelijk zag hij de Pikachu. Hij stopte recht voor haar. "Achi; Present." Zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moonless night   A moonless night Emptyvr jan 29, 2010 8:44 pm

Riolu had zichzelf gevestig op een grote tak en zat, leunend met zijn rug tegen de stam, naar de lucht te staren. Zijn pootje, waaraan hij gewond was geraakt vanwege het gevecht tegen de Lustro's, was alweer een beetje genezen. Er zat enkel nog een lichte rode plek die alleen zeer deed als je het aanraakte of belaste. Een pidgeotto vloog voorbij en zwenkte plotseling naar links. Hij was overduidelijk ergens van geschrokken. Riolu volgde zijn vlucht en zag verderop een donder de lucht in schieten. Zijn mond vormde zich tot een glimlach, hij herkende de donder. Het was haar manier om hem te roepen. Riolu stond op, sprong van de tak en greep met zijn blauwe handjes naar de tak die een paar meter lager zat. Vervolgens liet hij rustig los en belande hij op de grond die nu makkelijk via een korte afstand was te bereiken. Normaal zou hij in één keer op de grond zijn gesprongen, maar dit kon hij zijn poot even niet aan doen. Riolu begon te rennen waarbij hij zijn gewicht grotendeels naar zijn gezonde pootje verplaatste. Hierdoor liep hij een klein beetje mank, maar het was wel beter. Al snel bereikte hij de plek waar Riolu dacht dat de donder vandaan was gekomen, het Crystal Lake. Met zijn rode oogjes keek hij zoekend om zich heen en zijn blik viel op Achi en Amore. Meteen liep hij hun kant op. Ondertussen probeerde hij zo normaal mogelijk te lopen, Riolu schaamde zich er een beetje voor dat hij er nu nog last van had. Maar hij kon er niks aan doen, Shiny was een sterke tegenstander geweest. Met een glimlach knikte hij naar zijn partner en tegerlijkertijd leider en er onstond weer een fijn warm gevoel in zijn lichaam. Dit kreeg hij altijd wanneer hij bij haar in de buurt was en Riolu wist dat deze warmte nooit zou doven. Ook begroette hij Achi met een knikkend gebaar en richtte zich toen weer naar Amore. "Wat is er, Amore?" vroeg hij op een kalme vriendelijke manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moonless night   A moonless night Emptyvr jan 29, 2010 8:50 pm

Eerst kwam de Buizel tevoorschijn. 'Achi: Present,' meldde hij. Amore grinnikte. ''Goed zo, Achi,'' sprak ze kalm. Hierna kwam Riolu, die vriendelijk naar haar knikte. Amore knikte terug, en kon zich net inhouden. Natuurlijk had ze eigenlijk zin om hem terplekke te omhelsen, maar, ze kon zich beter eventjes inhouden. Amore sprong op de steen, en ging zitten. ''Achi.. Jij bent één van de Goodsiders waarover ik de meeste goede dingen gehoord heb,'' sprak Amore kalm. Haar blik stond serieus, en ze sprong van de steen af, waardoor ze weer voor Achi stond. ''Daarom wil ik jou promoveren tot Terzo. En, voor als je niet weet wat dat is..: De Terzo's staan boven de leden, maar onder de Duce's en Altro's. Ze mogen vaak mee discussieren over dingen die met de groep te maken hebben, maar het woord van de Duce's en Altro's, telt altijd. Ze zijn in andere groepen bekend als de Bèta's. Als de Leiders, de Duce en Altro dus, afwezig zijn, dan neemt de Terzo de groep over,'' sprak Amore. ''Dus, accepteer je mijn aanbod..?'' Vroeg ze rustig. ''Denk er maar even over na,'' sprak ze. Ze richtte haar blik op Riolu. ''Riolu. Natuurlijk ken ik je om vele redenen erg goed. Je hebt goed meegeholpen bij deze oorlog, en was een van de eerste leden. Bovendien doe je erg goed mee. Dus.. Ook jou wil ik promoveren tot Terzo,'' sprak Amore. Ze keek de twee aan. ''Deal or no deal?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Achi
Gestorven
Achi

Man Aantal berichten : 4753
Registration date : 21-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 12½ Years Old
Status: Gezond
Partner: Wihie, nee dus.

A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moonless night   A moonless night Emptyvr jan 29, 2010 9:02 pm

'Achi.. Jij bent één van de Goodsiders waarover ik de meeste goede dingen gehoord heb,' sprak Amore kalm. Achi keek blij naar Amore, dus er werd veel goed over hem gepraat? Dat kon hij als compliment beschouwen. 'Daarom wil ik jou promoveren tot Terzo. En, voor als je niet weet wat dat is..: De Terzo's staan boven de leden, maar onder de Duce's en Altro's. Ze mogen vaak mee discussieren over dingen die met de groep te maken hebben, maar het woord van de Duce's en Altro's, telt altijd. Ze zijn in andere groepen bekend als de Bèta's. Als de Leiders, de Duce en Altro dus, afwezig zijn, dan neemt de Terzo de groep over,' Zei ze. Dat zei ze wel snel! Dus hij kon gepromoveerd worden tot Terzo? Dat was wel een grote eer. Daarna begon ze te praten met Amore. Achi keek even naar de Pikachu, en toen naar de Riolu. Hij sloot zijn ogen. Zou hij het doen? "Hmm... " Weer keek hij naar de Pikachu. "Deal or no deal." Hoorde hij haar zeggen. Achi knikte. "Ik heb mijn besluit genomen, ik vind het goed om Terzo ook wel Betà genoemd te worden." Zei Achi rustig. Hij keek weer naar de Pikachu. Wat zou haar reactie zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moonless night   A moonless night Emptyvr jan 29, 2010 9:34 pm

Rustig liet Riolu zich door zijn pootjes zakken en nam hij plaats in het zachte gras. Hij legde zijn pootje ter ruste terwijl hij zwijgend naar het verhaal van Amore luisterde. Ze promoveerde hem en Achi dus tot Terzo, een hele eer vond Riolu zelf. Hij glimlachte, maar twijfelde of hij wel geschikt voor de taak was. Natuurlijk deed hij altijd zijn best, maar was dit wel genoeg? Riolu wende zijn blik naar Amore en maakte toen een zacht knikkend gebaar, Amore wist vast wel wat ze deed. Ze was een goede leider en nam goede beslissingen, hem tot Terzo benoemen was iets wat Amore had besloten dus zou hij er niet aan twijfelen. Zijn glimlach ging over tot een grijns toen ze de woorden 'deal or no deal' noemde. "Deal" zei Riolu vastberaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moonless night   A moonless night Emptyza jan 30, 2010 9:27 am

'Ik heb mijn besluit genomen, ik vind het goed om Terzo ook wel Betà genoemd te worden,' zei de Buizel. Amore hief haar wenkbrauw op. ''Je zegt het alsof het een hele last is,'' grijnsde ze. Hierna richtte ze haar blik op Riolu. 'Deal,' zei deze. Amore grijnsde breed. Achi en Riolu waren nu dus de bèta's. Ze vond het wel gaaf. Riolu kende ze natuurlijk erg goed, omdat hij haar partner was. Ook Shadow kende Riolu, dus dat zat wel goed. Achi kende ze minder goed, maar ze had veel positiefs over hem gehoord, en Shadow kende hem wel goed. Dus, beiden waren ze perfect voor deze rang. Amore sloot haar ogen. ''Dan zijn jullie nu officieel de bèta's van deze groep,'' sprak Amore, en ze keek beide pokémon aan. ''Gefeliciteerd,'' sprak ze toen, en ze grinnikte. Ze had gezien dat Riolu twijfelde, maar was blij dat hij geaccepteerd was. Amore sloot haar ogen, en opende ze weer.
''Achi. Ik heb veel gehoord over jouw kracht en vastberadenheid,'' sprak ze rustig. ''Bovendien weet ik wel dat jij actief zult zijn in de oorlogen,'' zei ze toen. Hierna keek ze Riolu aan. ''Jij bent soms wat te.. Onzeker van jezelf. Ik zag dat je twijfelde. Je verdient het gewoon, Riolu,'' begon ze toen. ''Je beschikt over een grote wilskracht even als een grote aanvalskracht. Je weet de anderen altijd goed te overtuigen, en hebt een geweldige persoonlijkheid,'' sprak Amore. Ze grijnsde lichtjes. ''En bovendien.. Ik denk dat jullie wel goed zouden zijn als..'' Amore fronste. ''Als er iets met mij of Shadow zou gebeuren,'' zei ze toen. Achi en Riolu wisten nu onderhand wel dat één van hen dan Altro zou worden. Amore snoof. ''Maarja.. Ik denk dat ik weer ga,'' zei ze toen. ''Dag,'' zei ze. Met een ongelofelijke snelheid sprintte ze weg van het meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moonless night   A moonless night Emptyma feb 01, 2010 9:15 am

Zwijgend luisterde Riolu naar de woorden van Amore. Ze had gelijk, hij was soms iets te onzeker over zichzelf. Zijn mond vormde zich op tot een kleine glimlach, toen hij hoorde wat ze over zijn persoonlijkheid zei. "Bedankt Amore, voor alles," zei hij uiteindelijk nadat ze was gestopt met spreken. Hij legde zijn blauwe handje op de bodem en bracht zichzelf toen, leunend op zijn hand, omhoog. Vervolgens maakte hij een knikkend gebaar, toen hij hoorde dat Amore had besloten weer weg te gaan. "Tot ziens," sprak Riolu zachtjes. Veel nut had het niet, want met haar snelheid was ze al snel een klein geel stipje in de verte. Riolu keek haar na totdat ze uit het zicht was verdwenen en keerde zich toen om richting Achi. "Ik denk dat ik ook ga" zei hij vriendelijk. Een herinnering kwam zijn gedachtestroom binnen, toen hij en Achi elkaar voor het eerst hadden ontmoet. Vastbesloten om Dustfire te redden van de mensen en niet wetend dat ze aan dezelfde kant stonden. Beide hadden ze een Focus slag geladen en als één van hun vrienden er niet was tussen gekomen, waren ze elkaar zeker te lijf gegaan. Uiteindelijk hadden ze een geweldig teamwerk vericht en Dustfire en de andere legends weten te bevrijden. Een glimlachje verscheen op Riolu's gezicht bij de gedachte. Hij en Achi zouden zeker een goed team zijn, als Terzo's. "Dag" was wat Riolu het laatste tegen Achi zei, voordat hij zich omdraaide en weg liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




A moonless night Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moonless night   A moonless night Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A moonless night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Night de Raichu
» Sleepless night
» A beautiful night

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-