|
|
| Auteur | Bericht |
---|
Akira
Aantal berichten : 424 Registration date : 12-11-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
| Onderwerp: Voetstappen vr jan 29, 2010 8:37 pm | |
| Stap, stap.. Haar voetstappen klonken luid in de donkere grot. Elke druppel water die op de grond viel kon je duidelijk horen. Haar rode ogen lichtten op, even als haar gele ringen. De Umbreon liep verder de grot in, en ging aan het einde zitten. Ze liet een luide roep horen naar Shiny, haar eerdere leider. Lustro was de groep waar ze eerder uit was gestapt, maar, ze wilde terugkomen op haar beslissing. Ze vond Shiny wel.. aardig, ofzo. En dat was zeldzaam. Ze haatte het dat hij haar deed denken aan haar meester. De meester die ze liefhad. Maar, ze kon er over heen komen als ze dat wilde, wist ze. Akira snoof zachtjes. Haar lichten doofden, even als het licht dat van haar ogen kwam. Akira zat rechtop, als een echt arrogant figuur. Akira sloot haar ogen, en ving elk geluid op met haar oren. Rustig wachtte ze op Shiny.
[Alleen Akira & Shiny] |
| | | Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Voetstappen vr jan 29, 2010 9:19 pm | |
| Met zijn ogen gesloten sliep hij in de grot, opeens klonk er een harde roep. Shiny werd meteen wakker. Hij herkende de stem van de roep. Het was Akira, de Umbreon die DarkSide eerder had verlaten. Waarom zou ze roepen? Shiny stond slaperig op en schudde zich even uit. Daarna begon hij te rennen, hij liep langs verschillende velden. Uiteindelijk zag hij de Umbreon. Ze had haar ogen gesloten, dat was dom. Er waren zo veel pokemon die geruisloos konden bewegen. En Shiny was er één van. Hij stopte met rennen voor de Umbreon. "Gegroet, Akira." Hij keek naar de Shiny Umbreon en wachtte op haar reactie. |
| | | Akira
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years. Status: Gezond Partner: He's gotta be strong and he's gotta be fast, he's gotta be fresh from the fight.
| Onderwerp: Re: Voetstappen vr jan 29, 2010 9:25 pm | |
| 'Gegroet, Akira,' sprak een bekende stem. Akira opende haar ogen, en keek Shiny aan. ''Hallo, Shiny,'' sprak ze rustig. Akira keek Shiny aan. Haar blik was zoals altijd onleesbaar. Je wist niet of ze iets vals van plan was, of dat ze gewoon wilde praten. ''Ik wil graag terugkomen op mijn laatste besluit,'' sprak ze rustig. ''Zoals je misschien al verwachtte, heb ik goed opgelet wat de laatste activiteiten van de Lustro groep waren,'' sprak Akira. ''De activiteiten zijn flink gestegen, en mijn reden dat ik vertrok was de inactiviteit,'' sprak Akira toen, en ze snoof. Haar ogen lichtten rood op, en ze keek Shiny doordringend aan. Ze was benieuwd wat zijn reactie zou zijn. Zou hij het accepteren, of weigeren? Ze wist het niet, maar wat ze wel wist was dat ze in de tijd dat ze weg was geweest veel had nagedacht, dus het was geen foute beslissing geweest. Ze was nu volledig over haar meester heen, wat toch iets positiefs was.. |
| | | Shiny
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Voetstappen vr jan 29, 2010 9:33 pm | |
| 'Ik wil graag terugkomen op mijn laatste besluit,' sprak ze rustig. 'Zoals je misschien al verwachtte, heb ik goed opgelet wat de laatste activiteiten van de Lustro groep waren,' sprak Akira. 'De activiteiten zijn flink gestegen, en mijn reden dat ik vertrok was de inactiviteit,' sprak Akira toen, en ze snoof. Shiny keek haar van top tot teen aan. Ze hadden wel leden nodig. "En waarom denk je dat ik je zou aannemen?"Vroeg Shiny gevoelloos, hij bleef naar de Umbreon kijken.
[Kortheid] |
| | | Akira
| Onderwerp: Re: Voetstappen vr jan 29, 2010 9:39 pm | |
| Akira zwiepte wat met haar staart heen en weer. 'En waarom denk je dat ik je zou aannemen?' Vroeg Shiny haar. Akira grinnikte, en schudde haar kop zacht heen en weer. ''It's your choice, my dear,'' sprak ze, even kil als altijd. ''Je had mij gevraagd om de Lustro te helpen als dat nodig was,'' sprak Akira. ''Dat zou ik altijd doen, altijd. Voor jou wel, Shiny,'' sprak Akira. Ze schudde haar kop. ''Dus, waarom dit niet? Je kan niet bepaald zeggen dat ik te weinig heb gedaan in de korte tijd dat ik lid was,'' sprak ze toen, en ze zuchtte. Ze verplaatste haar voorpoot, en keek eventjes rond, maar richtte haar blik al snel weer op Shiny. ''Als je het niet accepteert, Shiny,'' begon ze toen kalm, ''Dan zal ik je keuze aanvaarden, en zal ik zorgen dat jullie me niet meer zullen zien,'' sprak ze toen, en ze keek Shiny doordringend aan. |
| | | Shiny
| Onderwerp: Re: Voetstappen vr jan 29, 2010 9:53 pm | |
| 'It's your choice, my dear,' sprak ze, even kil als altijd. Shiny grijnsde. Ze ging door met haar verhaal waarom ze wel zou kunnen joinen. 'Als je het niet accepteert, Shiny,' begon ze toen kalm,''Dan zal ik je keuze aanvaarden, en zal ik zorgen dat jullie me niet meer zullen zien,' Shiny knikte. "Je mag Re-Joinen." Zei Shiny kalm. Hij keek Akira recht in de ogen aan. "Maar de volgende keer kun je niet zomaar weglopen van DarkSide. Oftewel, beslis goed, als je echt wilt joinen kun je nu nooit meer weg gaan." Shiny bleef haar in haar ogen aan kijken. Als ze zou joinen zou hij haar tot Bèta promoten. Dat stond vast. Ze had goed geholpen om Tora te doden. |
| | | Akira
| Onderwerp: Re: Voetstappen vr jan 29, 2010 9:58 pm | |
| 'Je mag Re-joinen,' begon Shiny, 'Maar de volgende keer kun je niet zomaar weglopen van DarkSide. Oftewel, beslis goed, als je echt wilt joinen kun je nu nooit meer weggaan,' zei hij toen. Akira rolde met haar ogen. ''Mijn beste Shiny,'' sprak Akira, en ze zuchtte. ''Je beledigt me,'' zei ze toen, en ze grijnsde. ''Zoals het gezegde luidt: 'Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.' Dus, ook ik zal niet twee keer dezelfde fout begaan. Zolang ik gewoon mijn gang mag gaan als ik in de groep zit, zoals ik altijd al deed, vind ik alles best,'' sprak Akira toen. Het grijnsje verdween niet. ''Dus, ik zal zeker blijven, Shiny,'' sprak ze. ''Al zou het mijn dood worden,'' sprak ze toen onverstaanbaar erachteraan. |
| | | Shiny
| Onderwerp: Re: Voetstappen vr jan 29, 2010 10:08 pm | |
| Akira begon te praate, dus ze voelde zich beledigd? Eigenlijk was het niet zo'n belediging. 'Dus, ik zal zeker blijven, Shiny,' sprak ze. Shiny knikte weer. "Dan kan ik je feliciteren, je bent gepromoveerd van Normaal Lid naar Bèta. Je hebt je genoeg bewezen in eerdere gevechten." Shiny sloot zijn ogen en glimlachte. "Kom je mee naar de DarkSide grot?" Hij draaide zich om en liep rustig naar de DarkSide grot toe. "Ik zie je daar.." Een witte straal verscheen achter de Shiny Umbreon en binnen een paar Secondes was hij verdwenen aan dezelfde kant dat hij was gekomen. |
| | | Akira
| Onderwerp: Re: Voetstappen vr jan 29, 2010 10:13 pm | |
| 'Dan kan ik je feliciteren, je bent gepromofeerd van normale Lid naar Bèta. Je hebt je genoeg bewezen in eerdere gevechten,' sprak Shiny. Akira hief een wenkbrauw op. Shiny vroeg haar mee te gaan naar de grot, en sprintte weg. Akira grijnsde. Hmmn. Shiny wist haar toch nog elke keer te verbazen. Hij was ook de enige die dat nog kon. Akira slaakte een diepe zucht, en stond op. ''Ik kom al,'' zei ze, meer tegen zichzelf aangezien Shiny al weg was. Ze zette zichzelf in beweging, en wist ook al snel een snelle aanval te gebruiken. Met een enorme snelheid sprintte ze naar de grot. Wat was ze blij dat haar rug beter was, zeg.. Akira grijnsde, en verdween. |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Voetstappen | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|