Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Waar ben ik?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Waar ben ik?   Waar ben ik? Emptywo feb 03, 2010 5:48 pm

Levy was door pokérpg aan het strompelen. Hij was erg moe. Hij had de burning tower beklommen om het gehele gebied te checken. Niks. Levy moest en zou de suerte vinden. Hij was tenslotte lid. Levy keek niet waar hij liep, hij was veel te diep in zijn gedachten verzonken. Opeens stapte Levy op een bananenschil. Levy schoof uit naar het uiteinde van de vallei waar hij aan het zoeken was. Levy denderde naar beneden van een berg af en kwam tot stilstand toen hij tegen een boom aan botste. "Geeft niks.." zei Levy. Levy hupte verder. Opeens zag hij een prachtig meer. Levy zijn ogen glinsterden. "Zo'n mooi meer heb ik nog nooit gezien!" Riep Levy blij. Levy sprong in het water en het water plonsde op en neer. Het water was helder als glas. Levy zag zijn eigen gezicht in het water. Hij had een blauw oog. "Dat had ik kunnen weten, stomme bomen ook altijd.." Zei Levy brommend. "Ach..waar maak ik me zorgen om.." Zei Levy rustig. Levy glimlachte in het water en ging op zijn rug liggen. Levy peddelde verder door het meer. Levy had geen idee dat hij nu in het suerte gebied was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?   Waar ben ik? Emptyvr feb 05, 2010 5:42 pm

'Hmpf...' klonk een uitgeputte stem. Blitzy had kilometers en nog eens kilometers afgelegd om het geheime gebied van de Suerte te vinden. De warme woestijngrond werd kouder. Grasprieten werder zichtbaar. Uitendelijk stopte Blitzy. Hij had dorst. Hij wist niet meer in hoeveel tijden hij niet meer gedronken had. Nee... Hij moest doorzetten. Hij stapte verder en opeens hoorde hij een geluid dat het meest welkom was; het geluid van spetterend water. Blitzy duwde de struiken weg die voor hem stonden en opeens stond zijn hart een tel stil. Hij zag iets wat bijna even mooi was als een zonsondergang in de Crystal Lakes; één gigantische regenboog boven een schitterend meer. Aan de oevers van het meer lag er aangenaam,zacht ,groen gras. 'Wow...' zei Blitzy sprakeloos. Traag stapte Blitzy over het grasveld. Het geklatter van het water werd luider. Toen hij aan de oever was, viel hij op handen en knieën op de grond. Hij bracht zijn kop dichterbij het water en nam een paar slokjes. Een zalig fris gevoel ging over zijn hele lichaam heen. Hij was zijn haat voor water bijna vergeten. Hij wou in het water springen. Toch zei iets in zijn hersens dat hij terug moest. Iedere zenuw in zijn lichaam protesteerde maar toch stapte hij langzaam weg van de oever. Hij draaide zijn kop naar boven en bekeek de regenboog. Toch werd zijn blik afgeleid door iets paars in het water. Blitzy keek naar beneden en probeerde zich te concentreren op dat paarse ding. Blitzy zag de gedaante beter en beter... Totdat hij zag wie het was. Een aap!
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?   Waar ben ik? Emptyza feb 06, 2010 10:22 am

Levy dobberde verder in het water. "Wat is het leven toch mooi.." Zei Levy rustig. "En ik zie geen een lustro hier.." Levy ademde diep uit en weer in. Plots hoorde Levy iets aankomen. Aan de oever stond een oranje aap. Levy kon het niet goed zien omdat zijn ogen vol water stonden. "Zie ik dat nou goed..?" Levy keek naar de aap die aan de oever stond met spitse ogen. "Het is blitzy!" Riep Levy hard. Een paar starly's schrokken van de roep en vlogen geschrokken uit een boom. "Was niet de bedoeling" Zei Levy. Levy keek toen weer naar blitzy. "Waar was jij!" Levy zwom naar de oever toe en kwam uit het water. "Spring erin, man! Het water is lekker warm!" Zei levy tegen blitzy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?   Waar ben ik? Emptyza feb 06, 2010 12:00 pm

Blitzy keek vaag naar de Aipom genaamd Levy. 'Het is Blitzy!' riep Levy. Blitzy grijnsde lichtjes en zei tegen zichzelf: 'Ook iemand die het doorheeft...' Opeens hoorde hij geklapper van vleugels. Blitzy draaide zich om en zag Starly's uit de boom vliegen. Toen Levy zei dat hij in het water moest springen, Lachte hij hardop. 'Je bent vergeten dat ik een Vuur-type ben?' zei hij lachend. Blitzy ging op zijn kniëen vlak voor het water zitten en bekeek zijn eigen spiegelbeeld; Hij was veel veranderd in de afgelopen maanden. Toen zag hij de weerspiegeling van de regenboog. Deze plaats was, een van de mooiste plaatsen die hij ooit had gezien in zjn leven. Het geluid van het water en het geluid van ritselende bladeren waren dé perfecte combinatie om te genieten. Hij draaide zijn kop weer naar Levy. 'Denkje...dat dit de geheime Suerte vallei is..?' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?   Waar ben ik? Emptyza feb 06, 2010 12:04 pm

"De wat?" Levy keek blitzy vaag aan. "Als dit de suerte vallei zou zijn, waar zijn de suerte pokémon dan.." Levy klopte zich uit. Levy was nog maar een beetje nat. "Misschien zijn ze wel op een andere plek!" Zei Levy. Levy rende naar een boom toe en klom in de boom. Levy pakte wat takken vast en klom zich omhoog. Levy was nu aan het topje van de boom. Levy hield een hand boven zijn ogen zodat de zon niet in zijn ogen zou prikkelen. Hij zag niets. Geen een suerte pokémon. "Too bad.." Levy sprong weer uit de boom. "Kom, we gaan ze zoeken" Zei Levy. Levy glimlachte naar blitzy. Hopelijk wou blitzy meezoeken met Levy naar de suerte pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?   Waar ben ik? Emptyza feb 06, 2010 12:32 pm

Blitzy moest zich inhouden om niet in de lacht te schieten. 'Je denkt dus dat... er overal waar je komt Suerte-leden zult vinden...?' zei hij grinnikend. 'Nee egt... Ik denk dat de Suerte plus-minus 20 of 30 leden heeft... die kom je niet overal tegen en zelf ŕls er hier iemand was, zou de kans groot zijn dat je hem niet kon zien, de meesten zijn spionnen...' Blitzy draaide zijn hoofd om en keek in de zon. Zijn blik flitste waakzaam heen en weer. Hij liep in grote cirkels rond Levy en keek op. 'Eerst moeten we Amore vinden, dan weten we welke Pokémon Suerte-leden zijn...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Levy

Levy

Man Aantal berichten : 4622
Leeftijd : 27
Registration date : 05-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner: Niemand.

Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?   Waar ben ik? Emptyza feb 06, 2010 12:36 pm

Levy luisterde naar blitzy. Levy begon te twijfelen aan wat hij had gedaan. "Oké.." Zei Levy eigenwijs. "Dan gaan we opzoek naar Amore" Zei Levy daarna. Levy knikte naar blitzy en Levy dook in het water. "Ik ga naar de andere kant van het meer, en ik zoek daar verder" Zei Levy. "Kom je mee?" Vroeg Levy. "Oké bedankt blitzy op naar de overkant van het meer" Zei Levy. Levy zwom verder nietluisterend naar wat blitzy zou gaan zeggen. Levy had het niet door dat blitzy niet nat wou worden omdat hij een vuur pokémon was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thane

Thane

Man Aantal berichten : 1328
Leeftijd : 27
Registration date : 05-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 26
Status: Gezond
Partner: Forever alone

Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?   Waar ben ik? Emptyza feb 06, 2010 1:21 pm

'Het hele meer rondrennen is iets te ver, vrees ik..' zei hij droog. 'Achja...je bent een Luchador of je bent het niet..' hij draaide zijn kop naar een boomstam en liet zijn vuist opnieuw melkwit worden. 'Mach Punch!' fluisterde hij en hij ramde zijn vuist tegen de boomstam, de boom stond schuin. 'Nee, nog eens...Mach Punch!' De boom zat nu bijna op de grond. Blitzy liet zijn beide vuisten voor de laatste maal wit worden en ramde de boom tegen de grond. Blitzy sprong over de boom en liet het volle gewicht van zijn schouders tegen de omgevallen boom. 'Ga vooruit jij..' zei hij met moeite tegen de boomstam die langzaam naar het water schoof. Na wat een eeuwigheid leek, raakte de boom de eerste druppels van het water aan. Blitzy gaf de boom een laatste duw en sprong net voor hij het water inging op de boomstam. Gelukkig was hij een aap soort en kon hij goed zijn evenwicht bewaren door zijn evenwicht soms te verzwaren langs één kant verzwaren het ging traag maar het ging vooruit. Levy ging eerder aan de overkant zij dan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Waar ben ik? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik?   Waar ben ik? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Waar ben ik?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Waar ben ik? waar is dit?
» Waar ben ik?
» waar ben je......
» Waar denk je aan bij....
» Waar is Skitty

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-