Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Hoi.. ofzoiets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Promise

Promise

Vrouw Aantal berichten : 20
Registration date : 20-03-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 jaar
Status: Gezond
Partner: Op dit moment intresseert liefde me eigenlijk geen bal..

Hoi.. ofzoiets Empty
BerichtOnderwerp: Hoi.. ofzoiets   Hoi.. ofzoiets Emptyzo maa 21, 2010 12:16 am

Uh... Hai.. XD
Mijn RL naam is Rebecca, bijnaam op msn en die ik mezelf geef Mrs Lerman (Niet dat dta mijn achternaam is x_x) en woon in prov. grunn.
Ik ben onbekend hoeveel jaar oud (wat jullie ook nooit te weten komen) en sinds kort ga ik dit forum terroriseren. XD (geintje, natuurlijk)
Ik ken hier mensen die hier rpgen, maar dat zal allemaal wel.
Ik ben geen 24/7 pokemonfan, maar dat maakt volgensmij hier ook niet uit.
Mijn hobby's zijn tekenen, schrijven, lezen, met paarden bezig zijn, rpgen vooral, designen ook en tekenen. Had ik tekenen al genoemd? (geef me een papier en ik teken het binnen een paar minuten helemaal vol XD)
Al hou ik van met paarden bezig te zijn (ik zit ook op paardrijden), hou ik niet echt van paardenrpg's.
Ik lees graag fantasy en ben ook wel gek op vampiers, waarvan ik van dat laatste veel rpg's speel. (meeste zijn inactief, maar boeie XD)
Ik heb op karate gezeten (niet eens hoger dan de witte band o_o), dus pas maar op. =D

Als er hier iets niet bij staat wat buiten mijn persoonlijke gegevens is, vraag het maar. XD (ook foto en leeftijd mogen niet.)

Doei, geloof ik. XD

Edit: Oh w8, mijn lieverlingspokemon is Zoroark, die own iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hoi.. ofzoiets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Real Life voorstellen-