|
|
Auteur | Bericht |
---|
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic do apr 22, 2010 8:56 pm | |
| Je ziet het gehele lichaam van de Gengar, behalve zijn ene voet, die zo verdwijnt. Dat irriteert me. Bovendien zou een duistere achtergrond toepasselijker zijn, en zie ik geen randje. Een 6.7. |
|
| |
Vapori
Aantal berichten : 12 Leeftijd : 36 Registration date : 18-04-10
Over je pokemon Leeftijd: 13 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic vr apr 23, 2010 2:41 pm | |
| schattige pikachu. jammer dat je alleen maar een stroke hebt gedaan en niks anders, dat is het enige minpuntje
8+ |
|
| |
Chiara
Aantal berichten : 570 Leeftijd : 28 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic vr apr 23, 2010 8:59 pm | |
| Een Eevee! Met een water stone o.O Ik geef je een 7 ik vind hem niet echt geweldig |
|
| |
Ghostwisper
Aantal berichten : 235 Leeftijd : 29 Registration date : 13-02-09
Over je pokemon Leeftijd: 20 Status: Gezond Partner: ik ben liever eenzaam...
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic vr apr 23, 2010 10:31 pm | |
| een 7...ik vind 'm niet zo, maar het zal wel zij omdat het geen animéplaatje is x'D |
|
| |
Julia
Aantal berichten : 90 Registration date : 15-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 9 years. Status: Gezond Partner: And if I'm flying solo, at least I'm flying free.
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma apr 26, 2010 1:56 pm | |
| Randje mist, en de Gengar had naar mijn smaak wel íets meer naar het midden gemogen. Nu zie je aan de rechterkant een stukje overbodige lucht. Ook issie bij mij niet zo scherp.. Hmmn.. een 7? ó.o
Mijn ava heeft een effect en is daarom een beetje gloeierig (a) |
|
| |
Amita
Aantal berichten : 93 Leeftijd : 33 Registration date : 22-04-10
Over je pokemon Leeftijd: 1.5 Status: Gezond Partner: Amita: "Wat is dat?"
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma apr 26, 2010 5:53 pm | |
| Erg mooie actiefoto van een Skitty^^ erg leuk gedaan. Een 8. |
|
| |
Spark
Aantal berichten : 110 Registration date : 12-03-10
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gewond Partner: I don't need love...
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma apr 26, 2010 6:30 pm | |
| De tekst is slecht te zien. De achtergrond is zwart, en om de Absol heen zitten allemaal witte spikkeltje. Ik mis ook een randje. En hij is niet anime... Genoeg slechte dingen. Het plaatje is wel erg schattig! Ik geef je een 7.5. |
|
| |
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma apr 26, 2010 8:45 pm | |
| Off: Goed, het is voor mij nu wel duidelijk dat zo'n beetje iedereen hier geen verstand heeft van anime. Mijn ava is namelijk wel anime, het is namelijk een chbi, een typisch Japanse tekenstijl. On: Ik vind je ava heel coowl^^ Mooie actie ook weer, dat soort ava's doen het altijd goed een 8. edit: Omg oeps, had even niet door dat Carla nog met Rowan was ingelogdXDD Deze moet dus eigenlijk van Amita zijn (A) |
|
| |
Julia
Over je pokemon Leeftijd: 9 years. Status: Gezond Partner: And if I'm flying solo, at least I'm flying free.
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma apr 26, 2010 8:56 pm | |
| Met Anime bedoelen wij hier de tekenfilmserie. Dat plaatje is duidelijk neit uit de tekenfilm, dus vinden wij het geen anime plaatje.. ;p &&, die post mag niet van Amita zijn, want er moeten minimaal 2 posts tussen. (begrijp je het? xd) Daarom rate ik toch die van Rowan..
Hmmn.. Ik irriteer me een beetje aan het kleine 'By *onleesbaar*' dingetje, en ik houd niet van namen in avatars. het plaatje is echter wel duidelijk. Hmmn.. een 7,9. ó.o |
|
| |
Yatzu
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 29 Registration date : 04-04-10
Over je pokemon Leeftijd: 2 Jaar Status: Gezond Partner: Geen
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic wo apr 28, 2010 9:45 pm | |
| |
|
| |
Yezlin
Aantal berichten : 51 Registration date : 11-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 14 jaar Status: Gezond Partner: -
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic do apr 29, 2010 8:08 am | |
| Een 8,9 =D Leuk ge-recolourd, ook móoi gedaan! Verder staat de Umbreon er gewoon leuk op! |
|
| |
Julia
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic do apr 29, 2010 12:20 pm | |
| Hmmn.. Een 8,9. =3 Ik vind hem heel mooi, alleen jammer dat het puntje van de staart er niet op staat x') && ik wil geen 9 geven voor een avatar die ik zelf gemaakt heb ;O; Dat is gewoon.. gemeen? .. ó.o |
|
| |
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic do apr 29, 2010 3:12 pm | |
| Ik vind de houding van de Delcatty wel.. Leuk. Ook de felroze achtergrond is erg leuk. =o Een 8.2 x) |
|
| |
Taresh
Aantal berichten : 59 Registration date : 30-04-10
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: --
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic vr apr 30, 2010 8:43 pm | |
| Zow cute! =D Het plaatje is helder, Amore is duidelijk en in een liefe houding afgebeeld, het randje past goed en de achtergrond is mooi. Een 9,5! |
|
| |
Julia
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic vr apr 30, 2010 11:06 pm | |
| Hmmn.. Moeilijk, moeilijk. Hij is leuk en duidelijk, maar toch.. is er iets wat ik niet zo leuk eraan vind. Ik weet niet wat. Dattie van onderaf gezien is vind ik juist leuk, dus dat is het niet. Ik heb geen idee wat het wel is.. Nouja, ik denk dattie wel een 8 waard is. =o |
|
| |
Yatzu
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic za mei 01, 2010 5:12 pm | |
| Een 9 |
|
| |
Tear
Aantal berichten : 33 Registration date : 02-05-10
Over je pokemon Leeftijd: 3 months. ღ Status: Gezond Partner: ღ HET IS UITT... «/3 ღ
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma mei 03, 2010 9:11 am | |
| Het recoloren is goed gelukt. Ook de houding vind ik erg schattig. Ik kende het plaatje al, had hem zelf ook op mijn pc staan, maarja. Toch is hij erg origineel. Je pokémon is goed zichtbaar op het plaatje, en het is ook duidelijk dat het een Shiny is. Je krijgt een 8,2 van me. |
|
| |
Shiny
Aantal berichten : 698 Registration date : 20-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 16 Years Status: Gewond Partner: The two of us together
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma mei 03, 2010 2:47 pm | |
| Ik vind je ava leuk Er zijn niet zo veel plaatjes van Cyndaquil dus het is ook moeilijk om er een te vinden enz. Je krijgt een.. 8 |
|
| |
Comet
Aantal berichten : 99 Registration date : 14-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 12 years.. Status: Gewond Partner: I'm a loner..
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma mei 03, 2010 3:54 pm | |
| Leuke Umbreon. Toch is er iets aan waardoor ik hem jong vind lijken, ofzo. Ik weet neit hoe ik dat moet uitleggen. Jammer dat er een zwart randje om zit, wit zie je beter. =o Maarja, hij is wel duidelijk enzo. Een 7,9 denk ik. =o |
|
| |
Tear
Aantal berichten : 33 Registration date : 02-05-10
Over je pokemon Leeftijd: 3 months. ღ Status: Gezond Partner: ღ HET IS UITT... «/3 ღ
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma mei 03, 2010 4:01 pm | |
| Ik vind hem erg leuk. Het is een aanvallende ava, wat natuurlijk erg goed bij Comet past, gezien het feit dat hij bij de Lustro hoort. Je ziet hem duidelijk. Wel zou ik het wat fijner vinden als hij wat lager stond, zodat je het puntje van zijn oor zou zien, in plaats van die lege ruimte beneden. Je krijgt een 8.4. x) |
|
| |
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma mei 03, 2010 7:27 pm | |
| Very cute, leuk actieplaatje. 8 n.n |
|
| |
Yatzu
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma mei 03, 2010 7:31 pm | |
| Een 6. Had liever uit de anime Vind hem niet echt mooi 'getekend' en ik heb een hekel aan namen *huivert* |
|
| |
Lunaria
Aantal berichten : 178 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar. Status: Gezond Partner: Nobody can steal my heart.
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic ma mei 03, 2010 7:35 pm | |
| Hij is mooi en duidelijk, al had ik hem misschien liever iets verder uitgezoomd gezien. Een 8,4. |
|
| |
Force
Aantal berichten : 242 Registration date : 28-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 1 Year Old Status: Gewond Partner: -
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic di mei 04, 2010 4:23 pm | |
| De Noctowl had toch een ringetje vast? Dat heb je zeker weg gewerkt. En je hebt haar blind gemaakt. En dat betekend dus ook dat je het niet gelijk van internet hebt gestolen. Jammer dat er geen randje om zit, en dat een beetje van de hoorn van Lunaria er niet op zit. Toch vind ik hem mooi,
Ik geef je een 8.5 |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic di mei 04, 2010 5:05 pm | |
| Een 9 =D De pikachu kijkt echt onwijs schatiig en blij, hij staat er mooi op, de ogen zijn goed verkleurd en de blauwe achtergrond past er goed bij. Ik vind alleen die wolken vaag. xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Avatar Rate topic | |
| |
|
| |
|