| ~ Onderschrift Rate Topic | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lunaria

Aantal berichten : 178 Registration date : 14-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 29 jaar. Status: Gezond Partner: Nobody can steal my heart.
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic wo mei 30, 2012 10:28 pm | |
| I like it. Persoonlijk hou ik meer van kleur, vooral omdat Ho-oh zulke mooie kleuren heeft, maar zwart-wit kan in dit geval geen kwaad denk ik. Eennnnnnn.... 8? c: |
|
 | |
Chaser

Aantal berichten : 14 Leeftijd : 28 Registration date : 14-12-11
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: /
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic zo jun 03, 2012 5:52 pm | |
| ik vind de tekststructuur vet mooi en de kleuren combi ook. maar het mooiste vind ik wel de ogen , ze lijken echt te gloeien.
een 9
|
|
 | |
Teresiá Moderator

Aantal berichten : 457 Leeftijd : 30 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic ma jun 04, 2012 6:57 am | |
| Dat hij er zo uitstapt is wel heel cool, maar daardoor word de sign ook erg hoog. Zelf ben ik wat meer van de smalle, lange afbeeldingen. Het tekstje erboven vind ik jammer, ik zou het bij het plaatje houden.
Eeeeen, 7,6 |
|
 | |
Chiara

Aantal berichten : 570 Leeftijd : 27 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic ma jun 04, 2012 3:22 pm | |
| Hmmn, de achtergrond lijkt een beetje vaag op de sig, maar voor de rest vind ik het wel een mooi plaatje. De naam springt er met sierlijke letters uit en het tekstje eronder vind ik ook wel mooi c: Een 8,5  |
|
 | |
Shadow Administrator

Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 26 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic ma jun 04, 2012 5:22 pm | |
| SQUEEEEEEEEEEEEEE <3 Jij hebt altijd mooie quotes. Áltijd. En die cuteheid erbij. Love it Eeeeeeen 8,7. <3 |
|
 | |
Mort

Aantal berichten : 17 Registration date : 05-06-12
Over je pokemon Leeftijd: Five Years. Status: Gezond Partner: Love is like god, it doesn't exist.
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic di jun 05, 2012 11:20 pm | |
| Vind de lettertype mwhaaa, een acht ;D |
|
 | |
Angel

Aantal berichten : 80 Registration date : 19-10-10
Over je pokemon Leeftijd: 6 months.. ♥ Status: Gezond Partner: Do I dare to love?
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic ma nov 12, 2012 3:01 pm | |
| Hij is mooi, maar ik vind het een beetje raar dat Mort er twee keer op staat. Ik had zelf denk ik de opacity van een van de twee wat lager gedaan. Een 8. |
|
 | |
Chiara

Aantal berichten : 570 Leeftijd : 27 Registration date : 25-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 11 Status: Gezond Partner: Don't need one ♥
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic zo nov 18, 2012 6:49 pm | |
| Ik hou van Angel's sig, echt <3 De kleuren, het randje, de tekst en het lettertype waarin haar naam staat. Een 10 <3  |
|
 | |
Teresiá Moderator

Aantal berichten : 457 Leeftijd : 30 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic zo nov 18, 2012 9:55 pm | |
| Zo cute <3 Vind het lettertype en het effect van de naam ook echt super. Een 8,87939 (: |
|
 | |
Captain

Aantal berichten : 21 Registration date : 23-10-12
Over je pokemon Leeftijd: 17 years Status: Gezond Partner: I ain't the romantic type.
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic vr nov 30, 2012 10:23 pm | |
| Mooi tekstje, mooi plaatje. De kwaliteit van het plaatje lijkt een beetje laag te zijn though? idk. Ik geef je een 7,9! c: |
|
 | |
Julia

Aantal berichten : 90 Registration date : 15-08-09
Over je pokemon Leeftijd: 9 years. Status: Gezond Partner: And if I'm flying solo, at least I'm flying free.
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic do mei 07, 2015 4:10 pm | |
| Dat plaatje is echt super nice, en ik hou van de fonts die je hebt gebruikt! Het tekstje is cool af en het geeft me feels. Waarom moest dat. Nu moet ik je wel een 10 geven. Perf onderschrift. |
|
 | |
Danger

Aantal berichten : 1901 Leeftijd : 27 Registration date : 03-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 jaar Status: Gezond Partner: -
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic do jun 11, 2015 9:30 pm | |
| Nice! Echt heel nice ^-^ De R in run en from irriteert me though. Idk why XD Verder heel leuk dat de Delcatty nog een wit randje heeft dat haar nog verder tegen het zwarte balkje af zet. Een 8,5 Ik heb echt heel lang niet meer met gimp gespeeld so don't judge XD |
|
 | |
Gesponsorde inhoud
 | Onderwerp: Re: ~ Onderschrift Rate Topic  | |
| |
|
 | |
| ~ Onderschrift Rate Topic | |
|