Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Tadashi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tadashi

Tadashi

Vrouw Aantal berichten : 50
Leeftijd : 31
Registration date : 07-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Roora

Tadashi Empty
BerichtOnderwerp: Tadashi   Tadashi Emptyza apr 10, 2010 3:40 pm

Ik ben hier nu uhmm...3 dagen ofzo en helemaal vergeten Tadashi voor te stellen, hoewel ik denk dat sommige hem al kennen.

Naam: Tadashi
Leeftijd: 8 jaar.
Soort: Jolteon
Karakter: Snel geďrriteerd, houdt veel van vechten, is graag alleen, wilt de beste zijn (Zie hem maar een beetje als Black Star van Soul Eater met Izaya van Durarara!!)

Informatie over Tadashi: 8 jaar geleden is Tadashi als een Eevee geboren, zijn ouders waren een Flareon en een Umbreon en kregen 4 kindjes. Tadashi had dus 2 broertjes en 1 zusje. Zijn ouders vertelden heel vaak mooie verhaaltjes voor het slapengaan over de Zon, de Maan en alles daarom heen. De kleine Tadashi vondt vanaf het begin vechten al geweldig, maar hij vondt het maar niets dat hij alleen maar van die flutaanvallen zoals Tackle en Take Down kon. Tot op een dag, ongeveer 10 maanden na zijn geboorte, hij een geel/goude steen vond: een Thunderstone (niet dat hij wist wat het was.) en hij evolueerde in een Jolteon. Aan het begin moesten zijn ouders erg aan deze transformatie wennen, zijn moeder had namelijk liever gehad dat hij ook een Flareon werd, maar niets aan te doen. Zijn broertje, Tiell, werd erg jaloers op hem en daagde hem uit voor een gevecht, die Tadashi won aangezien Tiell nog maar een Eevee was. Tadashi vondt het geweldig te winnen en besloot op reis te gaan zonder hulp van andere. Hij zwierf 6 jaar rond zonder ook maar een spoor van erg krachtige Pokémon tegen te komen. Zijn "Grote Wens" is om ooit tegen 1 van de krachtigste Pokémon te vechten en dan nog het liefst tegen een type zoals Steen ofzo, zodat hij in het nadeel is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/user/Shoot1ngxStar
Kenta

Kenta

Vrouw Aantal berichten : 34
Leeftijd : 29
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 8
Status: Gezond
Partner: Heat ♥

Tadashi Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tadashi   Tadashi Emptyzo apr 11, 2010 12:04 pm

oii Ka-san, ik vin je ava en ond nu een stuk leuker, andere was ook leuk, daar nie van. Deze past Tadashi alleen beter^^ naja, da was het denk ik wel, leuk dat je op Pokerpg ben gekomen, en leuk da je en jollteon speelt =D

Xxx Ya-chan !
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Tadashi

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Personage voorstellen-