diamond
Aantal berichten : 13 Leeftijd : 25 Registration date : 15-04-10
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Diamond! do apr 15, 2010 4:37 pm | |
| Diamond is een 10 jaar oude Weavile. Hij was pas geboren toen zijn ouders waren gestorven. En nu wil hij wraak. Z'n ouders waren nieuwschierig naar fossilen van pokemon, Diamond heeft een brief gevonden waar alles in staat over zijn ouders die heeft hij altijd bij zich, daar staat in hoe oud z'n ouders waren toen ze stierven en waar ze vooral kwamen om samen te zijn, daar kom ik nu ook best vaak om te denken aan m'n ouders en in de brienf staat iets over broertjes en zusjes maar dat deel is nauwlijks leesbaar, dat vind Diamond niet heel erg fijn want, hij zou er wel achter willen komen of hij mischien een paar Weavile of Sneasel broertjes of zusjes heeft.
Laatst aangepast door diamond op do apr 22, 2010 3:04 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Spark
Aantal berichten : 110 Registration date : 12-03-10
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gewond Partner: I don't need love...
| Onderwerp: Re: Diamond! do apr 15, 2010 5:26 pm | |
| Nou, hallo Luca:)\ Leuk dat je nu ook op pokerpg zit! |
|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Diamond! do apr 15, 2010 8:48 pm | |
| Beste Diamond, Ik wil je hierbij vriendelijk vragen of je je beschrijving ietsje wil uitbreiden. Bij mij is het slechts iets meer dan één regel, wat ik echt te weinig vind. Vertel iets over hoe zijn ouders gestorven zijn en misschien nog iets over uiterlijke trekjes van je personage.
Succes met verzinnen, ~ Shadow.Welkom Diamond en veel RPG plezier toegewenst! |
|
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Diamond! do apr 15, 2010 9:22 pm | |
| Nu Shadow het al gezegd heeft, hoef ik dat niet meer te doen. x) Maarja. Leuk. Nog een Weavile. Ik speel er zelf ook één, ookal zit ik daar nooit meer op. Hihi. Weavile's ownen, toch? =3 Ik zou graag meer informatie willen zien over je karakter, btw..
Maar ja.. Welkom.
|
|
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Diamond! do apr 15, 2010 9:22 pm | |
| Welkom van Levy
Levy, wat meer inhoud in je post! |
|