Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het veld.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast



Het veld. Empty
BerichtOnderwerp: Het veld.   Het veld. Emptydo jul 01, 2010 5:11 pm

Orb werd wakker, hij dacht : Wat.. Waar ben ik nu weer beland, ik viel ergens over en ineens ben ik hier.... Hij liet het even tot zich bezinken en zag dat hij op een groot veld was, in de verte zag hij een grote boom staan en dacht dat het slim zou zijn om daar heen te gaan, in de boom te klimmen en het gebied een beetje te onderzoeken. Orb kroop naar de boom toe, hij lette niet erg op de omgeving maar zag wel in zijn ooghoek dat er een open vlakte was met wat stenen er om heen als een soort afbakening. Eenmaal bij de boom aangekomen dacht Orb dat het wel even slim was om zijn krachten te trainen en begon Extremespeed tegen de boom te doen, na een tijdje had Orb geen zin meer en hij klom de boom in om het gebied te onderzoeken terwijl hij dacht: Wow, mijn conditie is redelijk goed geworden sinds ik mijn avontuur ben gestart. Toen hij in de boom zat zag hij pas wat een mooi veld het was, het gras was hoog maar het was een heel groot veld met een paar mooie bloemenvelden erbij, hij hoorde geritsel in de bomen W w wat kan dat zijn?. 'H hallo w wie is d d daar?' Zei Orb heel bang.


Eerste tekstje, ik hoop dat het zo redelijk oké is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Het veld. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het veld.   Het veld. Emptyvr jul 02, 2010 10:33 pm

Hallo OrbitalDD,
Aan je post te zien is het voor jou niet nodig om hier te posten.
De Novice Garden is echt voor de mensen die niet goed zijn in RPG'en, moeite hebben met taalregels, goed leestekens gebruiken of zich houden aan de minimale postlengte.

Jouw post is lang genoeg, en ik zie zo geen fouten, dus je mag gewoon in het normale RPG gedeelte posten van mij. Alleen wil ik het liefste wel dat je je gesproken tekst tussen deze dingen steekt: ''

Mvg. Dustfire.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
 

Het veld.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Suicune in het Veld
» Open veld

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-