Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Byakuya

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Byakuya

Byakuya

Man Aantal berichten : 22
Registration date : 22-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: onbekend
Status: Gezond
Partner:

Byakuya Empty
BerichtOnderwerp: Byakuya   Byakuya Emptyma jul 05, 2010 8:44 pm

Naam: Momenteel Grovyle, maar zijn echte naam zal hij later leren.
Geslacht: Mannelijk
Pokémon: Grovyle
Leeftijd: Onbekend
Uiterlijk: Een Grovyle met blauwe ogen, met een litteken over zijn linker oog. Ook draagt hij een ketting met een schedel van een Rattata (dit was vroeger zijn vriend).
Karakter: Na zijn geheugenverlies: Rustig, moedig en denkt na voor hij iets doet. Voor zijn geheugenverlies: Het is onbekend wat zijn karakter vroeger was.
Skills: Hij weet hoe hij moet overleven in de wildernis. Heeft kennis van pathologie (ziekteleer) en geneeskunde, om te kunnen overleven. Kan redelijk goed vechten, kent aikido. Zijn voornaamste aanvallen zijn Leaf Blade en Dragon Claw.
Geschiedenis: Grotendeels onbekend. Er is meer bekend over zijn verleden in de topics: Wie ben ik? (Untamed Rivers) en Treecko Village (Timerise Forest).
Verhaal: Hij zal gaande weg meer over zijn verleden te weten komen en hij zal oude rivalen moeten verslaan.

OOC: Ik hoop dat dit karakter genoeg inhoud heeft, ik hoop dat iedereen me op een kritische manier kan beoordelen. Niet de hele tijd afzeiken, ik probeer mijn best te doen en ik ben ook maar een mens (pokémon).
Terug naar boven Ga naar beneden

Byakuya

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Personage voorstellen-