Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
Onderwerp: PokéPark do jul 08, 2010 4:45 pm
Ja, ik zag dus dat dit spel morgen te koop is in de winkels, en het leek me op een of andere manier wel leuk. Toch twijfel ik aan de leukheid op een of andere manier. Maar ja, in ieder geval even een topic voor dit spel.
[Single player en multiplayer -wss via wifi- beschikbaar]
Informatie: Spelend met Pikachu moet jij de problemen oplossen op een bijzondere nieuwe locatie: het PokéPark. Hier sluit je vriendschap met belangrijke Pokémon en kun je je vaardigheden testen in de vele uitdagende attracties die het PokéPark rijk is. Tot voor kort werd het PokéPark beschermd door een mysterieus voorwerp dat Sky Prism wordt genoemd. Maar nu is het Sky Prism versplinterd en liggen de delen ervan verspreid over het PokéPark. Om deze magische plaats te redden, moet jij als Pikachu het PokéPark verkennen en alle delen van het Sky Prism proberen te verzamelen.
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
Onderwerp: Re: PokéPark do jul 08, 2010 5:32 pm
Als pikachu, dus.. Een soort Pokémon Channel - maar dan anders - voor de wii? =o
iig, lijkt me wel een schattig spel. :'] En aangezien ik er persoonlijk wel fan van ben om een Pokémon te spelen, denk ik dat ik deze wel wil hebben. Misschien vraag ik hem voor mn verjaardag..
Het doosje ziet er in elk geval erg cute uit :'D Ik ben zeker benieuwd naar het spel zelf. x]
Fallen Administrator
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
Onderwerp: Re: PokéPark do jul 08, 2010 5:38 pm
Ach, ik weet niet. Ik heb er genoeg geld voor =3
Hier is btw de trailer. De japanse, want daarin komen meer dingen aan bod dan in de engelse versie:
Melodie Gestorven
Aantal berichten : 70 Registration date : 03-05-10
Over je pokemon Leeftijd: 34 Status: Gestorven Partner: Never met the right one..
Onderwerp: Re: PokéPark do jul 08, 2010 8:51 pm
OKee dat ziet er echt ongelofelijk cute uit! En best cool met die gevechten enzo. Jammer dat ik zelf geen Wii heb =( Mijn vriendje wel, maar die word vast niet erg gelukkig als ik dat ga spelen xD
Shadow Administrator
Onderwerp: Re: PokéPark do jul 08, 2010 9:38 pm
Ik heb even naar de prijs gekeken, die is meestal 49,99. 50 euro dus. Maarja, dat is logisch, want het is Pokémon en het is een nieuw spel.. ;o
@Melodie: Als ik het spel voor mn verjaardag krijg mag je wel hierheen komen om het te spelen xD *krijgt idee* Een Wii-meeting! 8D xD
Mja, dat filmpje is über. Ik wil dat spel hebben, dan kan ik een echte review gaan schrijven.
Fallen Administrator
Onderwerp: Re: PokéPark do jul 08, 2010 11:13 pm
Ik heb getwijfeld, maar ik denk dat ik het morgen ga kopen. Ik heb m'n geld geteld, want ik wil altijd een rond getal over houden als ik iets koop. nou ja, ik bedoel niet 170 euro maar 200 weet je wel, anders voel ik me arm xD Maar ik hou als het goed is 216 euro over als ik hem koop dus ik doe het denk ik. Het ziet er zo schattig uit, en ik heb meerdere filmpjes ervan gekeken. Je moet ook vliegopdrachten doen enzo, echt geweldig. <3
Becky
Aantal berichten : 10 Registration date : 05-07-10
Over je pokemon Leeftijd: zeg ik niet ^^ Status: Gezond Partner: nope
Onderwerp: Re: PokéPark vr jul 09, 2010 8:58 pm
Het spel lijkt me echt wel leuk! Ik wil het ook hebben. Eerst dacht ik dat je alleen Pikachu kon zijn maar nu ik dat filmpje zie , kun je ook andere zijn. Leuk dus! *hebben , hebben, hebben!* xD
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
Onderwerp: Re: PokéPark vr jul 09, 2010 9:41 pm
Haha, lijkt me wel grappig, een Wii meeting, maar jullie wonen vast heel ver weg enzo? Op andere fora's was het ook altijd moeite een Noorden meet te organiseren ><
En ik heb de reclame van Poképark gezien! Het is echt cute!
Guardian
Aantal berichten : 139 Leeftijd : 124 Registration date : 14-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: ~C'est la vie~
Onderwerp: Re: PokéPark za jul 10, 2010 12:08 am
*kuch* Ik wil niet lullig zijn maar... Ik heb hem! Vanmiddag gekocht. Ik heb het echter nog niet gespeeld. Morgen, want dan ga ik met die code geel toch niet naar buiten. xD
Shadow Administrator
Onderwerp: Re: PokéPark zo aug 08, 2010 8:34 pm
Ik heb hem al een tijdje, vanaf de dag voor de vakantie precies. x'] Ben toen ook meteen begonnen. Geweldig spel, echt. x3
Vandaag ben ik er weer mee bezig gegaan, en ik heb hem uitgespeeld. Wel jammer, want dat is dus de tweede keer dat ik hem speelde XD Als iemand dus hulp nodig heeft voor de verhaallijn, kan je hier je vraag posten, misschien heb ik antwoord.. x]
Ik heb alleen nog lang niet alle pkmn in ieder spel gebruikt, laat staan dat ik alle pkmn als vrienden heb. Dus er is nog genoeg te doen! =3
Ik heb zin om een lijstje met wat van de spellen spellen te maken. x3 Willekeurige volgorde.
- Die van Bulbasaur: gewoon zo hard mogelijk rennen. Heel vermoeiend voor je armen. Ik heb hem zelfs al eens met Mew gedaan. =D - Die van Venussaur: Liaanzwaaien en dan zo ver mogelijk landen. Nog niet zo vaak gedaan. - Die van Absol: hordelopen! Echt heel geinig. Mijn favo Pokémon hiervoor is denk ik Ninetales. - Die van Tangrowth: liaanzwaaien, maar dan als een race. Dat je van liaan naar liaan moet zwaaien en dan niet vallen en zo snel mogelijk. De eerste keer dat ik het deed was met Infernape, en dat vond ik erg fijn. Met Pichu was het overigens ook wel grappig; die liaan is bijna dikker :'D - Die van Rayquaza: Lopen op een mega ballon en dan door hoepels heen. Op het einde moet je nog op doelen schieten. Leuk, maar vrij lastig. x3 - Die van Bastiodon: Een soort pingpong, maar dan.. met Pokémon. Enzo. ô.ô Nog niet zo vaak gedaan, maar wel leukachtig. - Die van Dusknoir: Een race waarbij je door muurtjes moet breken. Misdreavus en Gastly gaan lekker door de muurtjes heen, maar zijn niet zo snel. Ik heb liever een snellere Pokémon. - Die van Pelliper: Vliegen door ringen. Iedere keer dat ik het deed reageerde de besturing verrot slecht. - Die van Salamence: Bijna hetzelfde als die van Pelliper, maar dan moet je door doeltjes vliegen en op doeltjes schieten. De besturing was hier aanzienlijk gevoeliger.
Dit zijn nog lang niet alle spellen, maar ik ben er een aantal vergeten. De leukste Skill Game vind ik trouwens Chase; tikkertje ^,^ Alleen is dat rottig met vliegende Pokémon, want daar kan je als Pikachu niet bij (ze gaan wel eens zitten hoor, maar ze vliegen steeds weg als je in de buurt komt). >>