Hallo!
Ik ben Anita, tweelingzus van Anja (Loki hierzo). Ik word ook wel Nita genoemd en ben 16 jaar. Nou... mezelf kennende komt er nu een heleboel oninteressants te staan, dus ik wens je alvast succes met het doorlezen.
Goed, ik ben dus verslaafd aan RPG'en en dit is dan ook niet de eerste RPG waar ik me aanmeld, hoewel het grootste gedeelte van de RPG's waar ik actief op ben, Harry Potter-RPG's zijn. Anyway, naast RPG'en heb ik natuurlijk ook nog andere hobby's, zoals tennissen, tekenen/schilderen/photoshoppen/inkten, schrijven en lezen (voornamelijk fantasy). Dan ben ik ook nog gemiddeld 3,5 uur per week bezig met het bezorgen van het NRC Handelsblad en in de vakantie heb ik samen met Anja soms ook nog een ochtendwijkje.
Verder luister ik natuurlijk ook graag naar muziek. Net als Anja veel rock en metal, met als grote liefdes Green Day en Racoon, maar ook Epica en Within Temptation. Op school ga ik inmiddels naar 5 VWO (5 VWO alweer! En nog steeds op dezelfde school ook nog... hoe houd ik het toch vol?)
Oja! Ik heb inmiddels ook al twee keer meegedaan aan de NaNoWriMo (National Novel Writing Month), waarbij je in de maand november 50.000 woorden moet schrijven. Allebei de keren is het me gelukt, maar er is nog geen verhaal uitgekomen waar ik trots op ben, haha.
Ehm.. nog wat over thuis misschien... Ik woon op een... ehm... ex-boerderij? xD Nuja, het is nu in ieder geval geen boerderij meer, maar we hebben nog wel schaapjes en kippen. Maargoed, daar woon ik dus met mijn ouders, Anja en drie oudere broers (en nog steeds leef ik, ben ik niet geweldig
) Ennehm... dat was het wel zo'n beetje denk ik? We hebben trouwens ook nog een hond en een poesje... en op het moment hebben we twee konijnen te logeren, haha.
Nouja, vragen enzo zijn welkom natuurlijk. xD
(Edit: Oja, en ik moet even weten waar ik als eerste kan gaan posten... iemand zin om door Kurai bekogeld te worden met nootje o.i.d?
)