Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Niks te doen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 8:16 pm

Bij elke stap hoorde je de ego.. Een Blaziken rende zo snel mogelijk weg. Een shiny Umbreon rende de Blaziken achterna. De Blaziken viel hard op de grond maar stond al snel op. Maar het was te laat. De Shiny Umbreon had hem al ingehaald.. ''Hoe noemde je mij?'' snauwde hij.. 'Niks..' had de Blaziken geantwoord. Er was een gele bol voor de mond van Shiny ontstaan. Een Hyper Beam. De Hyperbeam schoot tegen het hoofd van de Pokémon aan. Deze kwam met een doffe dreun tegen de grond. Een gat zat nu in de hoofd. Bloed stroomde er snel uit, en na enkele seconde. Lach de Blaziken dood. Een gemene grijns verscheen op het gezicht van de Umbreon. Dat kwam er van. Nadat de roddel dat hij weg was gerend toen Amore op kwam dagen was ontstaan. Waren de Pokémon niet meer bang voor hem. Niet meer zo bang als voorheen. Ze deden nu stoer. De Blaziken die nu dood op de grond lag noemde hem een lafaard. Dat kwam er van. Als je wist dat je niks kon, moest je geen grote mond hebben. De meeste Pokémon waren weer bang voor hem. En nu moest hij alleen zijn goed naam terug krijgen. Geen bangerik meer. Nee, dat niet meer. Een krakend geluid was opeens te horen. Shiny richte zijn blik op waar het vandaan kwam. Zijn ogen gloeide op en keken nu naar een Pokémon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 8:31 pm

Een kleine Quilava die nog een paar wonden had van de ramp die hij had meegemaakt. Likte zijn kleine pootjes. Opeens rende een blaziken en een Umbreon lang hem heen. De Blaziken kwam niet echt veel verder en viel op de grond. De Blaziken probeerde optestaan. Maar hellaas de blauwe Umbreon had hem al ingehaald. De Blaziken keek bang naar de Umbreon waar die geen tijd meer voor had op iets teschreeuwen. Een gele straal vloog uit de mond van de umbreon recht in het hoofd van de Blaziken. Een groot stuk van het hoofd kwam naast Castor teliggen. Castor die nog altijd naar het hele schouwspel had gekeken en woedend had gereageerd. Keek de Umbreon aan de Blaziken was allang dood gegaan. Het bloed stroomde uit het hoofd van de Blaziken. Castor keek boos naar de Umbreon. Die ongeveer net zo hoog was als hem als die op 2 poten ging staan.”Heey… Wat doe jij!” Riep Castor geďrriteerd. En zonder op antwoord tewachten vuurde Castor zijn Vlammenwerper af. Deze Umbreon moest wel sterk zijn. Hij had ook iets tegen vuur pokemon dacht hij. De vlammenwerper was eigelijk een soort waarschuwings schot het lande dan ook net voor de voeten van de Umbreon.

(Flutpost sorry)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 8:39 pm

Shiny keek naar de Quilava. Deze leek niet heel veel voor te stellen. Tenminste, dat verwachte Shiny. 'Heey... Wat doe jij!' riep Castor geďrriteerd. Shiny wou net antwoorden toen Castor een vlammenwerper voor zijn poten afvuurde. Shiny grinnikte, wat dacht de Pokémon wel. ''Als je wilt overleven, zou ik nu gaan als ik jou was,'' sprak Shiny kalm. Hij keek de Quilava kalm aan. ''Of weet je wat, je verdiend het niet om te leven, zo onbeleefd doen tegen iemand die je amper kent.'' Hij ontblote zijn tanden zodat hij eng leek. Daarna verschenen er verschillende paarse ringen voor zijn mond.. De Paarse gloed werd steeds groter en groter. De Shiny Umbreon rende naar voren, en de Shiny Umbreon veranderde in verschillende Shuny Umbreon's met behulp van de aanval Double Team. Daarna schoten ze allemaal de Dark Puls naar voren. Snel daarna verscheen er een paars/zwarte bal voor alle Shiny Umbreon's. Een Shadow Ball schoot gelijk naar voren. Aangezien de Shadow Ball sneller was omringde de Dark Puls de Shadow Puls.

- Kort =( -
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 8:48 pm

Castor keek de Umbreon ook rustig aan.’ Als je wilt overleven, zou ik nu gaan als ik jou was.’ Zei de Shiny umbreon. “Waarom zou ik. Ik heb 2 rampen overleefd dus ik kan nu wel tegen een stootje!” Zei Castor op een relaxde toon en hij stond op maakte zich groot.’ Of weet je wat. Je verdiendt het niet eens om televen., zo onbeleefd doen tegen een pokemon die je maar amper kent.’ Zei de Umrbeon toen.” Waarom zou ik dood moeten ik heb een prachtig leven jij verdient het niet om televen met met jouwn stomme moord op die onschuldige Blaziken.” Hij keek de Umbreon vals aan en dee een dubbelteam.”Vlammenwerper.” Riep Castor. En alle Namaak Castors deden een vlammen werper wat samen een grote straal vuur werd dat op de shadow ball kwam een grote knal en een hoop rook.”Hahaha wat een klein rot balletje.” Lachde Castor hem uit.” Ik zal jou eens een hoopje vuur laten zien.” De Kloon Castors trokken zich terug en Castor vuurde een Fire blast af. “ Hoe gaat je dit bevallen.” En hij had een gemeen lachje.

(tekort)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 9:01 pm

'Waarom zou ik dood moeten ik heb een prachtig leven jij verdient het niet om televen met met jouwn stomme moord op die onschuldige Blaziken.' Shiny keek hem droog aan.'Hahaha wat een klein rot balletje.' lachte Castor hem uit. 'Ik zal jou eens een hoopje vuur laten zien.' Castor vuurde al snel een Fire blast af. 'Hoe gaat je dit bevallen.' Shiny bleef kijken naar de Fire Blast. Het voelde al warm, ook al had de aanval hem nog niet geraakt. Toen de aanval hem bijna raakte gloeide zijn gele ogen blauw. Een blauwe gloed kwam om de Fire blast heen. De aanval stopte , door Psychic, met richting de Shiny Umbreon toe te vliegen en draaide nu rondjes in de lucht. Snel daarna werd hij terug gegooid. Richting de Quilava.''Was dat het beste dat je kon?'' mompelde Shiny. ''Dan verspil ik hier mijn tijd. Zeg het maar als je beter kan, anders kun je net zo goed alvast beginnen met smeken om je leven,'' zei Shiny wat droogjes. Niet te geloven dat Pokémon zulke grote monden hadden. Als hij wat voor stelde zou het goed zijn. Maar hij stelde niks voor. Shiny opende zijn mond. Net als ervoor verscheen er weer een paarse gloed. Dit werden gelijk weer paarse ringen, die nog steeds gloeide. De paarse Dark Puls schoot op volle snelheid naar Castor toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 9:38 pm

Castor keek naar de Umbreon die de Fire blast terug vuurde. Castor sprong net opzij en de aanval miste de Dark pulse raakte hem wel.” Was dit alles wat jij kon.” Riep Castor dom. En hij vuurde zijn Speciale aanval of tewel Blast Burn een hoop vuur vloog naar de Umbreon toe. Dit zou echt de sterkste move ooit zijn voor Castor dan. Hij kon dan nu misschien eventjes niet bewegen. Maar dat had hij er voor over hopelijk zou de aanval raken. Anders zou echt zwaar boos zijn. Wachtend op de aanval van de umbreon. Hij zou toch nog lang niet vermoord worden hij was dan we blind maar hij kon elke voetstap horen en alle geuren ruiken. “Maar wie ben jij eigelijk ik ben castor.”

(SLECHT SLECHT)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 9:46 pm

Shiny keek kalm naar de Quilava. Deze ontweek de Dark Puls en werd daarna geraakt door de Dark Puls. 'Was dit alles wat jij kon?' had de Quilava gevraagd. ''Geen zorgen, ik geef niet mijn volle 100% misschien net 60%, jij verdiend niet meer,'' zei Shiny droogjes. De Quilava gebruikte al snel een blast burn. Een aanval die een Quilava normaal niet zou kunnen leren. Alleen Charizard, Tyhplosion, Blaziken en Infernape hoorde die aanval te kennen. Dus hij was speciaal in die manier. Shiny grijnsde, lange termijn aanvallen zouden niet veel helpen bij een Pokémon die Psychic kende. Shiny zijn ogen gloeide weer blauw. En de Blast burn ook. Shiny had even moeite om al het vuur op te pakken. Het was een een grote lading vuur. Dus Shiny kon niet alles tegenhouden. Sommige vuur deeltjes vlogen naar hem toe en gaven hem schade. Maar meer dan ľ had hij op kunnen vangen. Hij vuurde de aanval terug. Nu moest de Quilava weer zijn eigen aanval ontwijken. Een geamuseerd lachje verscheen op Shiny zijn gezicht. 'Maar wie ben jij eigenlijk, ik ben Castor,' had Castor gezegd. ''Waarom zou ik me naam geven aan iemand die straks toch dood gaat,'' had Shiny geantwoord. ''Maarja, ik zal je mijn naam geven, dan weet jij voordat je sterft de naam van wie het deed,'' sprak Shiny droogjes. ''Ik ben Shiny, je hebt vast wel van me gehoord.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 9:57 pm

Shiny dee weer een Psychic en hij stuurde de blast burn terug naar castor. Wat niet zo veel nut had want Castor kon tegen vuur. Hij kreeg een beetje schade.” Oké aangenaam Shiny nu weet ik wie ik ga vermoorden.” En hij keek Shiny vals aan.”Double team” en er kwamen vele Quilava’s “ Nu Vlammenwerper.” En grote krachtige vlam vloog naar Shiny toe. Het was een moeilijk tegen te houden aanval met psychic. Maar goed alles kon he. De vele nep Quilava’s gingen recht op staan en deden deze keer hun Fire blast. Een grote hoop vuur kwam aangevlogen voor shiny bijna direct achter de vlammenwerper. “ Shiny zeg eens. Ik ken jou van een groep. Mijn neef had daar over verteld.” En hij keek vals naar Shiny.” Guera was de groep he. Slechte pokemon ik haat die.” En hij keek nog een keer vals naar Shiny hij ontbloote zijn tanden. Hij was wel erg moe geworden van het gevecht maar er was 1 ding wat hem kon redden. Dat zou hij proberen teactiveren. Al ging dat erg moeilijk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyzo jul 25, 2010 10:07 pm

'Oké aangenaam Shiny nu weet ik wie ik ga vermoorden.' Shiny keek de Quilava droog aan. Hij moest niet zo veel praten.. Hij vuurde snel een vlammenwerper af. Deze raakte Shiny. Weer kreeg hij wat damange. Toen de Fire Blast er aan kwam sprong hij ondergrond met een dig. Hij kwam achter de Quilava weer tevoorschijn. Als het goed was kon de Quilava genaamd Castor niet meer bewegen doordat hij Fire Blast had afgevuurd. Misschien zou Shiny zijn leven sparen. Maar dat zag hij wel later.. Shiny vormde de gele bal terwijl hij nog in het gat zat. Hij zou naar boven komen en dan gelijk schieten. Dan zou Castor weinig tijd hebben om te ontwijken omdat hij dat niet zou verwachte. Toch? De oranje bal werd steeds groter en groter. Shiny schoot de gat uit. Recht voor de gezicht van Castor. Een geel/oranje straal vloog toen naar Castor toe. Aangezien Castor heel erg dichtbij stond en Castor het hoogstwaarschijnlijk niet zag aankomen. Zou er een hoge kans dat het een voltreffer was of op ten minst raak zou zijn. Een frons verscheen al snel op Shiny zijn gezicht. Dus dit was Castor? Jammer dat de Quilava niet Evening was. De Partner van Shadow. Hij had Evening nog nooit ontmoet, maar als Evening uit de weg was geruimd. Zou Shadow liefdesverdriet krijgen. En aangezien Amore al weg was. Zou er niemand meer zijn dus Guerra zou durven of kunnen stopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 10:12 am

Castor die altijd nog kon bewegen rende snel een andere kant op opeens vloog er een Umbreon vlak langs hem. Castor probeerde het teontwijken. Maar dat lukte niet een voltreffer op zijn rug. Opeens helemaal uit het niets Castor was bijna uitgeschakeld. Werd Castors Vlam 3 keer zo groot.” Oke nu gaat het leuk worden.” Zei Castor gemeen. En hij kreeg rode ogen. Zijn Abilty speelde nu op. Daar had hij op gewacht. En aangezien Shiny niet kon bewegen door de Hyperbeam. Rende Castor heel dicht naar hem toe. Ging naast hem staan. Ongeveer 1 meter. Shiny kon nu niks doen geen aanval niks. “ Zeg maar doei” en Castor dee zijn Speciale aanval die eigelijk geen een andere Quilava kon. Blast burn. Maar door zijn Abilty werd hij groter en gevaarlijker. Genoeg om Shiny uit teschakelen misschien. En deze aanval kon nu echt niet mis gaan. Het was een goeie aanval voor ver weg maar ook wel voor dicht bij. Shiny zou nu vast wel wat Schade oplopen als de aanval raak was.

(Kort Kort)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 3:14 pm

De Hyper Bewam was raak, het was een voltreffer. Recht op Castor de rug. Castor was door de aanval bijna uitgeschakeld. Zijn HP zat dus heel erg laag. Maar opeens gebeurde er iets wat Shiny niet verwachte. Castor zijn ability, blaze. Zijn vlam werd nu groter. En door de Hyper Beam kon Shiny niet meer bewegen. 'Zeg maar doei,' zei Castor. Hij ging voor Shiny staan en gebruikte zijn Vlast Burn. De vuur was groter en gevaarlijker. Shiny werd geraakt en vloog naar achteren. Indrukwekkend... Shiny stond op en klopte wat stof van zich af. De aanval had veel damange gedaan, maar Shiny kon wel tegen een stootje. Daarna keek hij weer naar Castor. ''Laat ik mijn volle 100% ook maar geven,'' sprak Shiny droog. Hij sloot zijn ogen. Zijn blauwe ringen begonnen te gloeien. Zijn HP werd weer hoger. Daarna gebruikte Shiny zijn Screen aanval. Dat zou de Defence van Castor omlaag gaan. En aangezien de defence van een Quilava al heel laag was werd het alleen nog lager. Daarna verschenen er hele bolletjes rond om hem. Hij begon te rennen, nu werden de bolletjes strepen. Ook paarse strepen kwamen tevoorschijn. Een Giga Inpact.. een heel sterke aanval die veel damange deed. En aangezien Castor ook niet meer kon bewegen door de Blast Burn, waren beide aanvallen hoogstwaarschijnlijk raak.

- Als je het unreal vind dat Shiny zo weinig pijn heeft..
Shiny heeft hoge Sp. Defence, 130 en Quilava heeft een Sp. Attack van 80.
En Shiny zit op een hogere level, dus wel een beetje rearl. -
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 3:25 pm

Castor wiens vlammetje nog steeds groter branden. Kon er niet voor zorgen dat zijn defence werd verlaagd. Maar dat was dus 1 aanval. Castor Sprong net over Shiny heen. Hij kreeg heel wat Damange van de paarse strepen. Maar hij kon zijn leven nog steeds sparen. Dit zou hij dan ook gaan doen. Hij begon terennen. Het leek op een snelle aanval. Maar dit veranderde door dat er vuur om Castor heen kwam dit werd steker door Shiny. En om Shiny nog telaten schirken vuurde hij vlak voordat die bij Shiny was een Swift af.”Kijk maar hoe je je hier uit red.” na de aanval rende hij weg hij kon dus niet zien of Shiny veel pijn had. Of dat hij hem raakte.” Ga je je volle 100 % geven oke dan.” Castor die nu toch iets kreeg er steeds meer moed in. Hij wachte op de aanval van Shiny.

(Castor kan nog al hoog springen had ik nog niet verteld maar goed.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 3:51 pm

Castor werd geraakt door de Screen aanval. En zijn defence ging nu omlaag. En nu nog de Giga Inpact. Op een grote snelheid raasde Shiny richting Castor. Hij raakte Castor bijna. Maar Castor kon het ontwijken door te springen. De aanval was zo goed als mis aangezien Castor alleen de strepen raakte, wat minder deed dan een hele aanval. Shiny rende nog een rondje door toen hij stopte en naar Castor keek. Deze kwam met een vlamwiel. (Als ik het goed begrijp.) En daarbij kwam nog een swift. 'Kijk maar hoe je je hier uit red,' sprak Castor. Shiny grijnsde, een groene gloed kwam om Shiny heen. Dit werd een schild die alle sterretjes tegenhield. Daarna vuurde Shiny allerlei shadow balls af. Heel snel achter elkaar. Vlogen verschillende shadow balls richting de Quilava. Sommige pakte shiny op met zijn Psychic. Zodat Castor onmogelijk kon wegspringen voor de aanval. En als hij een aanval zoals vlammenwerper deed. Stuurde Shiny de aanval gewoon zo dat ze de vlammenwerper ontweken en hem alsnog raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 4:04 pm

Castor rende weer met een vlammende gloed om zich heen rond. Deze keer waren de schaduw ballen van shiny wel raak maar Castor kreeg alleen maar rook en een paar knallen tegen zich aan. Niet erg veel schade dus. Want omdat de ballen zo snel achter mekaar af waren gevuurd hadden ze niet veel kracht bij me kaar. Opeens stond Castor op. Zonder vlammende gloed. Begon zijn ene pootje teverlichten. Hij rende snel op shiny af. En probeerde hem een grote klap op zijn hoofd tegeven. De aanval ging zo snel dat shiny eigelijk bijna geen tijd had dacht Castor dat Shiny kon weg springen. Maar dat zegt nooit iets. Shiny kon hem zometeen makkelijk uitschakelen. Castor was aardig uitgeput. Na dit gevecht. Maar iets zei hem dat hij niet zou verliezen. Hij moest nadenken een sterke vuur aanval van niet verweg wat erg zwaar voor Shiny tegen tehouden was. Opeens schoot er nog een laat af gevuurde bal die shiny vast had gehouden in Castors rug. Een klein gat zat er nu in de huid van Castors rug. Dit maakte hem nog kwaader en hij vuurde nu nog een Brick Break af en nog een. Hij sloeg woedend richting Shiny.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 4:18 pm

Shiny keek droog naar de Shadow ballen. Dezen vlogen richting Castor. De meeste raakte. Maar Castor kwam richting Shiny aan. Het lukte Shiny een shadow ball op Castor zijn rug te schieten. Maar Castor bleef doorrenen. Hij wou een Brick Breack op Shiny zijn hoofd gebruiken. Dat zou Shiny niet laten gebeuren. Hij zette zijn poot voor zijn hoofd. De Brick Break kwam hard tegen zijn poot aan. Maar het was beter dan dat het tegen zijn hoofd aan kwam. Bij zijn hoofd zou hij veel meer schade krijgen dan zijn poot. Al deed zijn poot nu wel pijn door de aanval. Een grijns verscheen op shiny zijn gezicht. Castor was dom geweest om zo dichtbij te komen. Castor zat namelijk nu gevaarlijk dichtbij. Shiny opende zijn mond een geel/oranje bol verscheen voor Shiny zijn mond, deze werd in enkele seconde groter en een straal schoot er uit. Je hoorde een grote knal, en rookwolken waren nu te zien door de explosie. Nu was de vraag, was de aanval raak of mis?

- Kortheid >.< -
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 4:24 pm

Shiny dacht dat Castor dom was door dat Castor zo dicht hij stond. De grote gele straal was groot maar als nog kon Castor met enige moeite er over na springen. Castor had hier al over gedacht dat Shiny deze aanval dee. Nu liep hij weer rustig naar Shiny toe. Gaf nog 1 keer alles wat die had. En sloeg hem met een harde Brick Break Richting het hoofd. Aangezien Shiny nu niet kon bewegen of iets kon doen zou de aanval wel bijna raak zijn. Dit zou dan misschien het einde voor Shiny beteken. Shiny had dan wel een goede Defence dit kon eigelijk geen een defence tegen houden zoveel woede en emotie zat er in deze slag. Hij vond het jammer dan zijn Abilty niet werkte met andere aanvallen. Maar goed dat zei dan zo. Kijkend Hoe Shiny geraakt zou worden rende Castor weer naar achter.”Nu gaat ie!” Zei die zo zacht dat Shiny het niet kon horen.


(korter)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 4:43 pm

-Kinda unreal om over een Hyper Beam te springen die 1 meter voor je word afgevuurd? -

Castor sprong over de Hyper Beam heen. Shiny keek droog naar Castor. Hij sloeg daarna richting Shiny met een Brick Break. Shiny zette simpelweg een stap opzij. Ha! Castor was zo dom. Hij had gedacht dat de aanval raak was, omdat hij net een Hyper Beam had afgevuurd. Maar dat was niet waar. Shiny kon makkelijk ontwijken. Rook schoot in de lucht zodat Castor niet kon zien of de aanval raak was of mis. Shiny acteerde alsof hij geraakt was en strompelde richting Castor. Daarna schoot hij een Hyper Beam op volle kracht. Tenminste, het begon met een gele bal. Deze werd groter en daarna schoot hij pas. Shiny grijnsde. ''Domme, domme Quilava,'' sprak hij droog. ''Je bent wel heel erg dom als je niet weet wat een hyper beam doet,'' sprak Shiny daarna droog. ''Als een Hyper Straal mis is, kan de Pokémon die de aanval heeft afgevuurd gewoon bewegen, alleen als de aanval raak is kan ik niet meer bewegen, dus ik kan zo veel Hyper stralen afvuren als ik wil als jij weg springt,'' sprak Shiny droog. Shiny grijnsde droog. Hij had nog nooit zo'n domme Quilava gezien. Denken dat hij alles kan doen nadat de tegenstander een Hyper straal afvuurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 6:40 pm

Iedereen dacht vaak dat Castor een domme pokemon was maar dit was hij niet. Toen de aanval af gevuurd werd rende weg want de hyperstraal was nog ver weg. En liet alleen zijn pootje raken nu was hij geraakt. Deze keer rende hij weer op Shiny af met een Pijn toen hij vlak voor Shiny stond Ramde hij weer met volle kracht op het hoofd van shiny deze keer moest hij wel raak zijn. Shiny zou die klap moeilijk kunnen ontwijken.” Red je hier maar eens uit.” En Castor begon telachen. Dit zou Shiny wel laten rusten. Voor een tijdje tenminste. Kijkend naar Shiny begon hij telachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyma jul 26, 2010 9:16 pm

Shiny keek droog. De Hyper Beam was zo te zien raak, alleen tegen de poten van de Quilava. Maar Shiny zou nu niet meer kunnen bewegen. De Quilava kwam op hem af rennen. Shiny verwachte een sterke aanval, aangezien Shiny niet meer kon bewegen en dat zijn kans was. Maar er kwam niet meer dan een tackle tegen zijn kop aan. Shiny viel hard op de grond maar stond weer op. Weer sloot Shiny zijn ogen en zijn ringen begonnen mooi blauw te gloeien. Zijn hele lichaam kreeg daarna een blauwe gloed laag en kleine schrammen verdwenen. Grotere schrammen werden kleiner. Het was een genezende aanval. Moonlight. Altijd handig zo'n aanval. Dan kon je je weer genezen, tijdens of na een gevecht. En aangezien de tegenstander zich (nog) niet had genezen of het niet kon. Zou Shiny nu meer Hp over hebben. ''Ik moet toegeven, er zat kracht achter de laatste Tackle, maar je kunt me niet verslaan,je bent te zwak,'' grijnsde Shiny. Hij liep rustig richting de Quilava. Er kwamen Double Teams zodat er meerdere Shiny Umbreon's stonden. Allemaal opende ze hun mond en een enorm krachtige Darkpuls verscheen voor alle umbreon's. Ze schoten ze allemaal af. Maar de vraag was. Welke was echt, en welke moet de Quilava ontwijken? Springen zou niet lukken, aangezien sommige in de lucht afvuurde. En aangezien de Double Team's hem hadden omsingeld. Zou hij niet naar een open plek kunnen vluchten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Castor

Castor

Man Aantal berichten : 58
Registration date : 11-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7 JAAR
Status: Gezond
Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyza aug 07, 2010 9:15 am

Castor keek naar Shiny die opeens blauw gloeide. Dit gaf Castor even de tijd om terusten. Toen werd hij omsingeld door de Shiny umbreons die darkpulse deden. Castor had maar 1 keus de aanval laten raken. Dan kon hij hier weg vluchten. Hij liet de aanval raken. En rende gelijk weg van Shiny en de ander neppers maar hij moest eerst een flame Wheel doen. Om door de nep Shiny heen tekomen. Hij wou weg van hier heel ver weg. Hij rende zo hard hij kon. Hij was nu zo ver weg dat Shiny hem niet kon raken. Of hij moest wel heel ver schieten.”Mijn god wat is hij sterk!” Zei Castor zacht en hij rende het gebied uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiny

Shiny

Man Aantal berichten : 698
Registration date : 20-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Years
Status: Gewond
Partner: The two of us together

Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Emptyza aug 07, 2010 3:35 pm

Shiny keek droog naar de Quilava. Deze wist niet precies wat te doen. Hij werd hard geraakt door de Dark Puls. Daarna begon hij te rennen. Shiny verwachtte een lange afstand termijn aanval en wou net in verdediging gaan toen hij opmerkte dat Castor dit niet wou doen. Hi zo stoer en nu rende hij weg als een bang kippetje. zelfs met zijn Ability geactiveerd was hij niet sterk genoeg om Shiny te verslaan. Shiny zou de Pokémon er deze keer mee weg laten komen. Maar de volgende keer zou hij hem vermoorden, als hij nog zo'n grote mond had dan. Rustig liep Shiny de richting op van de Guerra gebied. Misschien kon hij een training organiseren? De Pokémon van Guerra moesten sterk zijn voor de oorlog en de meeste lagere lang leden waren dat niet. Ze waren te zwak voor woorden. En waren het niet waard om lid te zijn van Guerra. Nogsteeds lopend naar de Guerra gebied, verdween hij uit het gebied.

- Kortheid -
- Dit is zeg maar voor het trainingtopic -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Niks te doen.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks te doen..   Niks te doen.. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Niks te doen..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw en tja niks doen.
» Wat te doen....?
» Dialga (heerser van tijd) (celebi is niks vergeleken hem)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-