Hm... goed, om meteen maar te beginnen met waarom ik dit topic start: ik heb ongelooflijk veel zin om weer eens te oefenen met photoshop enzo en dan voornamelijk Pokémons maken. Probleem is alleen dat ik inspiratieloos ben, vooral wat betreft poses etc.
Dus... Ik open dit topic in de hoop dat iemand mij kan helpen met ideeën... misschien dat iemand een request wil doen of iets... zodat ik wat heb om te tekenen en als ik tekeningen/photoshopsels voor iemand anders maak is de kans groter dat ik ze afmaakt. xD
Anyway, ik heb geen complete Pokémontekeningen op m'n pc staan (sterker nog, volgens mij heb ik in het meer-dan-een-jaar dat ik nu een tablet heb, nog maar één photoshopsel afgemaakt xDDD) maar ik heb wel twee pokémonschetsjes, dus die ga ik hier lekker neerzetten, mwuhaha.
Enfin, hieronder een schets in deviantArt Muro, omdat ik dat programma eens wilde uitproberen. Zonder kleuren zag-ie er leuker uit, maargoed. xD Het is een Arcanine, btw.
- Spoiler:
En een Cindaquil in PainttoolSAI. Kostte zo'n 15 minuutjes, maar ik heb er wel een fav op op deviantart, mwuhaha.
- Spoiler:
Goed, dat zijn dus de twee Pokémons die ik op m'n pc heb staan. Voor non-Pokémon tekeningen van mij kun je terecht op deviantArt, waar ik LacernellaRubra heet (en waar Arcanine & Cindaquil in mijn scraps te vinden zijn, the poor dears)
Ehm... ik hoop dus heel erg dat er iemand is die iets leuks weet voor mij om te tekenen.
Ennehm,, dat was het geloof ik wel... zo'n beetje?