|
Auteur | Bericht |
---|
Amore
Aantal berichten : 1182 Leeftijd : 28 Registration date : 12-07-09
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Gen 5 Pokémon vd Maand za okt 16, 2010 9:31 pm | |
| Hét (..) vd maand spel is nu gestart. Elke maand iets nieuws! Van Songs tot Personage’s, van Quote’s tot uiterlijk. Het spel gaat als volgt. Als het topic geopend is, mag je iets/iemand nomineren voor (..) vd maand. Let wel op dat elke maand zijn eigen onderwerp heeft, en je dus niet bij ‘Zanger(es) van de maand’ Ash Ketchum invult, or something. Je mag maar één iemand nomineren. Als er genoeg nominaties zijn, begint het stemmen. Dit doen we niet met polls, maar met posts, om te kunnen kijken wie op wat stemt. Uiteindelijk zal de oprichter van het topic, ik, het op een bepaalde datum stop zetten en dan mag iets/iemand zich benoemen tot persoon/item van de maand! Iets nomineren mag via PB/post. Als je het post, verwijder ik de post nadat ik het in de beginpost verwerkt heb. ~- Zo gaat het spel:
Het spel begint met alle Items/Mensen die genomineerd zijn. Deze zijn in een lijstje gezet. Het enige wat je hoeft te doen is het lijstje kopieren van de gene voor je en bij ééntje één punt bijtellen. Voor dit voorbeeld neem ik er drie. Squirtle, Charmander en Bulbasaur in ‘Leukste Starter vd Maand’.
- Ik schreef:
- Squirtle [1]
Charmander [0] Bulbasaur [0] Zoals je ziet is degene die ik kies dikgedrukt. Ook mag je het in kleur zetten, maar zorg dat het opvalt.
- Vreemdvaagpersoon schreef:
- Squirtle [1]
Charmander [1] Bulbasaur [0] Zoals je hier ziet is de vorige post gekopieerd, maar is er gewoon één punt bijgeteld. Dit is alles wat je moet doen. ~ Je mag maar één keer stemmen, hoeveel acc‘s je ook hebt! Deze maand staat in het teken van Gen 5 Pokémon. Wil jij er ook één nomineren? PB of post! Op de 20e mag er niet meer genomineerd worden. Als er nog niet genoeg nominatie's zijn, wordt het even uitgesteld. Als er dan nog niet genoeg zijn, zal ik er nog een paar toevoegen die volgens mij wel geliefd zijn. =)Genomineerden:Doryuzu [0] Koaruhi [0] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [0] Yooterii [0] Zorua [0]
Laatst aangepast door Amore op zo okt 17, 2010 5:58 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Amore
Over je pokemon Leeftijd: 16 years.. ஐ Status: Gezond Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand zo okt 17, 2010 6:01 pm | |
| Zeven is genoeg. Het stemmen kan beginnen. Ikke eerst.
Doryuzu [0] Koaruhi [0] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [0] Yooterii [0] Zorua [1] |
|
| |
destiny
Aantal berichten : 19 Registration date : 15-04-10
Over je pokemon Leeftijd: 1 Status: Gezond Partner: Whats that?
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand zo okt 17, 2010 6:09 pm | |
| Waarom niet Tsutaja? Nouja, ik kies... Zorua, die is heel vet. Tsut is niet genomineerd. Je moet het op de manier doen als ik het deed! Lees voordat je post. ¬¬'
Doryuzu [0] Koaruhi [0] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [0] Yooterii [0]Zorua [2]Zo.. |
|
| |
Houndoom
Aantal berichten : 4275 Leeftijd : 29 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Hate me.
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand zo okt 17, 2010 7:38 pm | |
| Doryuzu [0] Koaruhi [1]Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [0] Yooterii [0] Zorua [2] Badeend! |
|
| |
Thane
Aantal berichten : 1328 Leeftijd : 27 Registration date : 05-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 26 Status: Gezond Partner: Forever alone
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand zo okt 17, 2010 7:38 pm | |
| Doryuzu [0] Koaruhi [1] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [0] Yooterii [0] Zorua [3] |
|
| |
Kurai
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 31 Registration date : 20-07-10
Over je pokemon Leeftijd: 5 jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand zo okt 17, 2010 8:07 pm | |
| Doryuzu [0] Koaruhi [2] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [0] Yooterii [0] Zorua [3]
Edit:
Ook even voor Loki stemmen (die zit zonder internet, dus...):
Doryuzu [0] Koaruhi [2] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [1] Yooterii [0] Zorua [3] |
|
| |
Force
Aantal berichten : 242 Registration date : 28-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 1 Year Old Status: Gewond Partner: -
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand zo okt 17, 2010 8:31 pm | |
| Het zou dom zijn om op de Digimon te stemmen die ik heb genomineerd =3 Daarom stem ik maar op een andere =3 Ik vind de meeste van dit lijstje wel leuk (Op Doryuzu na..) en om het spannend te houden stem ik op Koaruhie!
Doryuzu [0] Koaruhi [3] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [1] Yooterii [0] Zorua [3] |
|
| |
Guardian
Aantal berichten : 139 Leeftijd : 124 Registration date : 14-04-09
Over je pokemon Leeftijd: 15 jaar Status: Gezond Partner: ~C'est la vie~
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand zo okt 17, 2010 8:41 pm | |
| Jezus, wat een klotebeesten zijn er genomineerd. Wargle is opzich wel leuk, maar van zijn pre-evo smelt je gewoon. Ik lieft Zoroark, en Kokoromori [Is m'n maatje op Black xD] En aah, Monozu of een van z'n evo's staan er niet tussen, en het hertje ook niet! En Chinchilla ook niet! Poep.
Doryuzu [0] Koaruhi [3] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [1] Yooterii [0] Zorua [4]
|
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand ma okt 18, 2010 7:45 pm | |
| Klotebeesten indeed.. De leukste hiervan vind ik toch..
Doryuzu [0] Koaruhi [3] Mijumaru [0] Pokabu [0] Wargle [1] Yooterii [1] Zorua [4]
Al denk ik niet dat die gaat winnen. xD Misschien had ik toch Emonga moeten nomineren. XD |
|
| |
Amore
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand ma nov 01, 2010 7:57 pm | |
| Ugh. De stand *Tromgeroffel*:
Op die eerste plaats: Zorua! Deze mag zich officieel Gen 5 pkm van OKTOBER2010 noemen! Op de tweede plaats: Koaruhi! Op de derde plaats: Wargle en Yooterii!
Slotje. Nieuw topic (SEPTEMBER2010) zal spoedig worden geopend. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Gen 5 Pokémon vd Maand | |
| |
|
| |
|