Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 And I would be...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rosa

Rosa

Vrouw Aantal berichten : 9
Leeftijd : 28
Registration date : 22-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1
Status: Gezond
Partner:

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 4:04 pm

Hallo iedereen! ^^

Mijn naam is Rose, je vraagt je dan misschien af waarom mijn gebruikersnaam Rosa is? Dat is dus omdat Rose al gebruikt werd en zo werd mijn gebruikersnaam dan maar Rosa. :3

Oké, naam behandeld. Continuing. Momenteel ben ik vijftien jaar oud en zit ik in 4 havo. Erg veel hobby's heb ik niet en de hobby's die ik heb zijn vrij standaard. Computeren, gamen en lezen zijn daar voorbeelden van. Luisteren naar muziek vind ik ook altijd fijn, een bepaald genre heb ik eigenlijk niet. Maar het is vaak rock, of een combinatie van pop en rock.

Ik ben, net als de meeste van jullie, opgegroeid met Pokémon. Zowel de games als de anime. Wat mij als jong kind voornamelijk aansprak in Pokémon is dat een Pokémon eigenlijk een excentriek soort dier is. En laat het nu net zijn dat ik dol op dieren ben. Respect In de jaren dat ik geleefd heb, heeft mijn familie veel huisdieren gehad. Op het moment hebben we 4 katten en 2 honden. Overigens woon ik in een rustige buurt, die schapen in de buurt houdt. Deze ga ik regelmatig, vaak tijdens het uitlaten van de honden, even wat brood brengen. Zo ben ik dus goede maatjes geworden met de schapen die ik inmiddels allemaal een naam heb gegeven. Eén ervan heb ik Flaaffy genoemd, rarara.. waar haalde ik de inspiratie vandaan?

Nou. Eh. Momenteel kan ik niet echt op iets anders komen. Behalve misschien dat ik ook dol ben op het volgen van series en het kijken van films. Series die ik volg zijn: Criminal Minds, Fringe, The Mentalist, House MD en Castle. Leuke genres van films vind ik actie/thriller en enkele keren ook komedies. Mijn favoriete films op het moment zijn: Sherlock Holmes (<3), Eagle Eye, Iron Man (deel 1 en 2), Kiss Kiss Bang Bang, Tropic Thunder etc.

Opvallend is dat in alle films die ik zo net noemde (met de uitzondering van Eagle Eye), de acteur Robert Downey jr. speelt. Nee, dat is geen toeval. Dat is omdat ik fan ben van Robert Downey jr. en hij één van mijn favoriete acteurs is. ^^

Oh, en als je vragen hebt, kun je die gerust stellen. Daar is zo'n topic normaliter ook voor. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lunaria

Lunaria

Vrouw Aantal berichten : 178
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: 29 jaar.
Status: Gezond
Partner: Nobody can steal my heart.

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 5:42 pm

Welkom Rose. ='3 Mooie naam btw. x'D

Je legt nou wel heel leuk uit in wat voor soort buurt je woont, maar in welke stad/provincie (wat je maar vertellen wil) staat je huis dan? :3

iig, welkom op PokéRPG en nog veel plezier toegewenst!

~ Doos (Shadow, Lunaria, etc.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosa

Rosa

Vrouw Aantal berichten : 9
Leeftijd : 28
Registration date : 22-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1
Status: Gezond
Partner:

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 5:49 pm

Dankje. ^^

Ik woon overigens in regio Zuid-Holland, in een plaatsje dat de naam Hoogvliet heeft, behoort tot de gemeente Rotterdam. Niet een bijster grote plaats of zoiets. Dood

In ieder geval, bedankt voor je verwelkoming! :3

-- Ik verwacht morgenavond m'n eerste echte post te plaatsen, na m'n werk waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 6:07 pm

Lol, dan woon je best dicht bij mij. Ik woon in Rotterdam (-Beverwaard). Zou ik je de vraag mogen stellen op welke school je zit? =')

Welkom op PokéRPG. Ik wens je veel geluk, sterkte (zul je nodig hebben hier XD) en vrien(inn)en. Oh Noes!

Koeskoez,
Dâh Tuuwt'uuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tonu

Tonu

Man Aantal berichten : 102
Registration date : 14-07-10

Over je pokemon
Leeftijd: 16 Springs
Status: Gezond
Partner: I like not only to be loved, but also to be told I am loved,

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 7:01 pm

Welkom op de forum, Rose Smile
Heb je al ervaring met RPGen?
Veel plezier nog! Wink

XOlga
Terug naar boven Ga naar beneden
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 7:12 pm

Hoi, Rose, welkom op de rpg. Ofzo x'D
Standaardheid. Kijk je nog andere anime's behalve pokémon?

StinkzwamdiegeenzinheeftomRoosneertezetteninhetvoorsteltopicvanRose.

c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Rosa

Rosa

Vrouw Aantal berichten : 9
Leeftijd : 28
Registration date : 22-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1
Status: Gezond
Partner:

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 7:59 pm

@Amore: Natuurlijk, geen probleem. :3 Ik zit op de Blaise Pascal, in Spijkenisse. Behoort tot het Penta College. Klinkt dat bekend?

En bedankt! En dat.. klinkt overigens vrij sinister. Oh Noes! Gonna need it a lot? omfg.


@Tonu: Thank you. (twice) ^^ Eh, ja. Niet recent, maar paar jaartjes geleden ook al een beetje met Pokémon en Harry Potter RPG's meegedaan.


@Houndoom: Ach joh, niks mis met standaardheid. :3 Mwah, meer keek dan kijk in dit geval. Ik keek vroeger Dragonball (Z, GT), Yu-Gi-Oh en al die shizzle. Nu zo nu en dan nog Naruto en dan sinds kort ook Bakuman, waarvan de anime adaptatie pas begonnen is. Maar daarnaast eigen niet echt. Het is meer manga dat ik lees. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 8:02 pm

Tot mijn spijt komt dat me niet bekend voor, nee. Oh Noes!
Misschien ken je het Gemini College in Ridderkerk wel? Das zegmaar de school waar ik op zit. x3

Nouja, meer heb ik denk ik niet te zeggen, dus laat ik maar met een vage vraag komen.

Als je 'God'* één vraag mocht stellen, wat zou je vragen?


* - Ik zelf geloof er niet in, maar.. Stel je voor dat 'het' echt is. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosa

Rosa

Vrouw Aantal berichten : 9
Leeftijd : 28
Registration date : 22-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1
Status: Gezond
Partner:

And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Emptyvr okt 22, 2010 8:09 pm

Ook dat komt mij niet bekend voor nee. x3

Mm. Lastig, daar moet ik even over nadenken..

Oké, ik denk dat ik, mocht ik één vraag stellen, zou vragen - en hier ga ik er dan even van uit, dat God alwetend is - of mijn leven en mijn dagelijkse dag wat interessanter zal worden dan de normale sleur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




And I would be... Empty
BerichtOnderwerp: Re: And I would be...   And I would be... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

And I would be...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Real Life voorstellen-