Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 op een mooie dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kronos

Kronos

Man Aantal berichten : 5
Leeftijd : 29
Registration date : 07-11-10

Over je pokemon
Leeftijd: 9
Status: Gezond
Partner: -

op een mooie dag Empty
BerichtOnderwerp: op een mooie dag   op een mooie dag Emptyma nov 08, 2010 4:53 pm

Het was een mooie dag op Peaceful Plains. Op het grasveld zweefde een Beldum. De Beldum, Kronos genaamd, keek om zich heen en toen naar de lucht. wat een mooie dag, het zou vast warm zijn dacht Kronos, maar omdat hij een Beldum was, voelde hij er niets van, dus zweefde hij verder. Toen zag hij een boom op de valkte staan. Hij zag dat er Oran bessen in hingen. "tjong die zien er lekker uit" zei Kronos in zichzelf en zweefde ernaartoe. Eenmaal bij de boom aangekomen, deed Kronos een headbutt op deze, niet opmerkend dat er een Hoothoot in de boom zat te slapen. Die Hoothoot viel eruit Kronos zag dat. "O sorry ik zag u niet." De Hoothoot was boos en wou een Peck op Kronos gaan doen totdat deze zei: "hier neem een Oran bes." Kronos rolde een Oran bes naar de Hoothoot toe. De Hoothoot zag deze en keek eerst verward, toen begon hij ervan te eten. "dat is mijn schuld aflossing omdat ik u wakker heb gemaakt." zei Kronos en ging in de schaduw van de boom zitten. Toen de Oran bes op was vloog de Hoothoot de boom weer in en ging verder slapen. Kronos zelf landde op de grond en liet zich vallen tegen de boom. Hij keek naar de wolken in de lucht. "hee..die wolk lijkt op een Skarmory...en die lijkt op een Elektrike.." zei Kronos terwijl hij naar de wolken keek en langzaam maar zeker zonk hij weg in z'n eigen wereldje waar alleen hij de baas was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

op een mooie dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op een mooie dag
» mooie grot.
» Pichy's mooie bebladerde huis ^^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-