Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Problemen Lay-Out.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyza dec 25, 2010 2:05 am

Momenteel heb ik nogal problemen met de lay-out van PokéRPG. Mijn plan was om enkel een nieuwe banner te testen, maar helaas ging bij mij in ieder geval de site heel raar doen. De achtergrond is bij mij verdwenen, evenals de kleur van de categoriebalkjes, en het bovenste menu heeft een grijze achtergrond. Ik heb geen idee wat er aan de hand is.

Als ik op skin herstellen druk, veranderd er niets. Als ik deze skin opnieuw installeer [Dus zonder enige wijzigingen van mij] ziet het er helemaal raar uit, net of de site ontwricht is.

Wel wil ik graag weten wie hetzelfde probleem zien en wie niet. Het schijnt dus dat mensen met Firefox geen problemen zien.

Dus laat me alsjeblieft weten of Pokerpg er voor jou normaal uitziet. Vermeld daarbij welke browser je gebruikt op dat moment.
Ik zal dit probleem ook op het ondersteuningsforum plaatsen en ik hoop dit zo snel mogelijk op te lossen.

M.v.g Dustfire.



Ik heb printscreens kunnen maken van hoe hij er nu bij mij uitziet [Achtergrondloos ect.] En van het uiterlijk van het forum als ik iets probeer te veranderen aan het forum.


Printscreen 2: [Momenteel]
Spoiler:

Printscreen 3: [Ontwricht]
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Riolu

Riolu

Vrouw Aantal berichten : 882
Leeftijd : 29
Registration date : 05-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 years
Status: Gewond
Partner: Jouw wangen zijn rood, ik ben blauw, Amore ik hou van jou

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyza dec 25, 2010 12:53 pm

Ik had eenzelfde soort probleem. Misschien is het een idee om Google Chrome te installeren? Ik heb dat ook gedaan, en de sites werken bij mij nu prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guardian

Guardian

Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 124
Registration date : 14-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: ~C'est la vie~

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyza dec 25, 2010 1:02 pm

Ik gebruik al alleen maar Google chrome xD
En bij Firefox zie ik hetzelfde. >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Amore

Amore

Vrouw Aantal berichten : 1182
Leeftijd : 28
Registration date : 12-07-09

Over je pokemon
Leeftijd: 16 years.. ஐ
Status: Gezond
Partner: true love with riolu ♥♥♥♥♥♥

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyza dec 25, 2010 1:15 pm

Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar het doet me vaagjes denken aan wat er met Utah aan de hand was, een tijdje terug. Toen was, als ik het goed heb, wachten de enige oplossing. De volgende dag was de Lay-Out goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyza dec 25, 2010 4:08 pm

Bij mij is alles prima , maar ik gebruik dan ook vooral FireFox x3. Ik heb ook Ie, maar die is trager en slechter dan FireFox. Waarschijnlijk is wachten dus gewoon de oplossing Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia

Julia

Vrouw Aantal berichten : 90
Registration date : 15-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 9 years.
Status: Gezond
Partner: And if I'm flying solo, at least I'm flying free.

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyza dec 25, 2010 5:44 pm

Ah, dan lag het dus toch niet aan de Wii.. Ik vond het er al zo vaag uit zien.. XD

Bij mij is alles nu normaal. Ik heb wel de oude banner, helaas, maar ik zie wel een vage achtergrond met sneeuwvlokjes en krulletjes bij de geplaatste berichten..En in het Quick Reply hokje.

Die nieuwe banner ziet er trouwens shön uit, vind hem persoonlijk alleen te donker bij de rest van de skin.. Maar, dat is mijn mening. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Guardian

Guardian

Man Aantal berichten : 139
Leeftijd : 124
Registration date : 14-04-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: ~C'est la vie~

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyza dec 25, 2010 7:18 pm

Doos, bij mij is het dus nu precies hetzelfde als jij beschrijft. Die krulletjes had ik ooit weg laten halen omdat het met lange posts storend was.
En ja, de nieuwe banner was donker. Maar het was de mooiste die ik vond.
Ghaha, ik durf nu dus niks te veranderen. x)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Houndoom

Houndoom

Vrouw Aantal berichten : 4275
Leeftijd : 28
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Hate me.

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyzo dec 26, 2010 12:15 am

Lol. Bij mij wisselt hij steeds tussen de oude skin en de nieuwe skin. Wat best wel vaag is. Toen ik vanmiddag offline ging was het de nieuwe skin. En... nu is hij weer terug naar de oude skin.. O___O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pmddawn.forumotion.com/
Swift

Swift

Vrouw Aantal berichten : 178
Leeftijd : 24
Registration date : 10-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 7
Status: Gezond
Partner:

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyma dec 27, 2010 9:38 am

Wtf, ik heb alleen maar de oude skin... Het ziet er raar uit, maar het stoort me niet echt. Mischien even contact opnemen met Actieforum? Ik kan me voorstellen dat mensen waarbij de skin wisselt zich eraan ergeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Douza

Douza

Vrouw Aantal berichten : 154
Leeftijd : 28
Registration date : 03-06-10

Over je pokemon
Leeftijd: 18 Jaar
Status: Gezond
Partner: Let us always meet each other with smile, for the smile is the beginning of love

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyma dec 27, 2010 10:44 am

Ik heb momenteel enkel de oude skin, met die rare krullen bij elk geplaatste bericht :S. Vreemd....
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Emptyma dec 27, 2010 11:47 pm

Als er zo veel problemen zij zou ik zeggen; volledig nieuwe skin. Gewoon eentje met een ander type 'fzo, die niet via CSS werkt. Want dat is best wel klote. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




Problemen Lay-Out. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen Lay-Out.   Problemen Lay-Out. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Problemen Lay-Out.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Problemen? [Plot]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-