|
Auteur | Bericht |
---|
Joshua zt2
Aantal berichten : 4 Registration date : 28-12-10
| Onderwerp: Hoi di dec 28, 2010 3:31 pm | |
| Hallo beste mensen, whatever. Ik heet Joshua, mijn hobby's zijn zt2, pokemon en sporten. de reden dat ik op dit forum ben gekomen is dat ik pokemon white/black zoek maar ik het nergens kan vinden. als iemand hem heeft en naar mij willen sturen zou ik dit heel tof vinden. Ik heb een TT ds kaartje. Alfast bedankt. |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Hoi wo dec 29, 2010 12:20 am | |
| Euhm, dus als ik het goed heb kom je hier alleen om het bestandje voor Pokémon black & White te zoeken? Of kom je hier ook RPG'en? Als je een bestand zoekt, gebruik je toch gewoon google? o3o
Nou ja, in ieder geval welkom. |
|
| |
Swift
Aantal berichten : 178 Leeftijd : 24 Registration date : 10-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: Re: Hoi wo dec 29, 2010 6:02 pm | |
| Wéér een spammer...Ahum. Je bent hier dus alleen maar gekomen voor een bestand. Vreemd. Achja. Als je hier gekomen bent voor dat bestandje, geef ik je wel een link van een downloadsite die B/W heeft... www.rom-freaks.net. Typ gewoon bij search Pokémon White of Black, en download het. Simpel genoeg. Ga je hier ook nog RPGen? Daar is de site namelijk voor. Alhoewel ik betwijfel of je beter post dan Poochy.Nezzel. |
|
| |
Castor
Aantal berichten : 58 Registration date : 11-04-10
Over je pokemon Leeftijd: 7 JAAR Status: Gezond Partner: ZE VOND ME NIET LEUK MEER!
| Onderwerp: Re: Hoi wo dec 29, 2010 7:37 pm | |
| Het is geen spammer ik weet alleen neit of hij het rpgen begrijpt. (ik en jeroen kennen hem:P)
maarja welkom hier
(dierenpark van ZTSF hier) |
|
| |
Joshua zt2
| Onderwerp: Re: Hoi wo dec 29, 2010 9:48 pm | |
| Sorry jongens, caster ken ik jou, nouja sorry als ik hier de orde heb verstoord, bedankt voor het helpen. |
|
| |
Levy
Aantal berichten : 4622 Leeftijd : 28 Registration date : 05-08-08
Over je pokemon Leeftijd: 10 jaar Status: Gezond Partner: Niemand.
| Onderwerp: Re: Hoi wo dec 29, 2010 9:54 pm | |
| oké, succes er mee dan.. Ik wou je nog verwelkomen, maar dat hoeft dan niet meer. xD (ik ben het jeroen van ZTSF) @swift: kom je niet een beetje te ruw over op nieuwe leden..? Ik vind dat niet echt een welkom, ook al is hij hier alleen voor een spel. Misschien moet je voortaan nieuwe leden eerst een kans geven voordat je ze probeert weg te jagen. >.> ik hoop dat dit niet moderator achtig overkomt, ik wou gewoon mijn mening geven. |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Hoi wo dec 29, 2010 10:17 pm | |
| Idd Swift, het is niet bepaald aardig om iemand meteen een spammer te noemen alleen omdat hij zegt dat hij op het forum is voor een spel. Wie weet krijgt hij wel interesse in de RPG hier.. En wie weet kan hij enigzins RPGen.. Anyways, welkom hier Joshua. Heb je nog huisdieren ofzo? xd |
|
| |
Joshua zt2
| Onderwerp: Re: Hoi wo dec 29, 2010 10:20 pm | |
| Ik kreeg een Email oke, nouja ja ik heb wel degelijk een huisdiern een hond(wie niet he)
oja shadow wat je net zij of dat Rpgen, mijn interesse licht daar niet zo, ik vind het leuk om pokemon te spelen enzo, maar dit niet echt.
nou hier mag wel een slotje op, en ik wens iedereen nog een spam-vrij-forum en veel plezier.
doei |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Hoi wo dec 29, 2010 10:26 pm | |
| Oke, nouja, jammer denk ik. o.o
Doeg, en nog veel plezier op andere forums, dan?
En ik gooi dit lekker niet op slot, want.. Waarom zou je een voorsteltopic op slot doen? x') Mja, er zijn nog andere mods die er wellicht anders over denken. xd
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Hoi | |
| |
|
| |
|