Ja Hallo x') Ik ga nu dus een lulverhaaltje schrijven over wie ik nou echt ben..Wow. Dat klonk best mysterieus o__0 OKe forget about that xD
Ik ben dus Jennifer, Maar iedereen noemt me Jenni of 'Jennepen' Waar ik het absoluut niet mee eens ben x__x
OKE.. NOW GET TO THE POINT..
Naam: Jennifer
Bijnaam: Jenni, JenJen, Jennepen
Geslacht: HOND xD Nou wat denk je >.>
Leeftijd: 15
Geboortedatum: 14 Dec. 1995.
Woonplaats: Als ik zeg Hillegersberg dan denken jullie WTF? xD Dus zeg ik maar Rotterdam, Rotterdam Noord.
Taal: Nederlands, En ik praat Engels net zo goed als Nederlands.
Hobbies: Van die standaard troep. Roleplayen, Tekenen, Computeren, Schrijven, Buiten hangen met friends.
'Leefsituatie': Momenteel woon ik bij mijn oma.
Lievelingseten: Pizza
En Spinazie >.>
Stijl: Mensen zien mij vaak als 'emo'. Maar ik ga meer de alternatieve kant op, Ik leef mijn eigen stijl. Laten we zeggen dat ik er apart uit zie. Overdreven? No way. Ik draag graag skinny jeans of juist wijde broeken, Grote t-shirts met prints en Vans of All-stars. Skaten kan ik niet, Helaas. Maar je kan me wel bij de skate-stijl invoegen. Maar persoonlijk vind ik dat ik bij geen enkele stijl hoor en dat ik mezelf ben.
Muziek: JA! Sowieso. Ik luister vooral Rock, Waaronder Escape The Fate en Black Veil Brides. Ook luister ik BOTDF maar dat valt niet echt onder een genre. Ik heb honderd en een lievelingsband en ik hou van festivals, in Juni ga ik ook naar een festival genaamd Powerfest, Waar drie van mijn lievelingsbands komen<333
Oke. Jenni, 15 jaar, Een plat Rotterdams meisje met een andere kledingstijl. Wat wil je nog meer? Juist. Mij leren kennen
Ik heb trouwens Deviantart, Daar waar ik al mijn tekeningen op dump. Maar lang niet alles staat er op en ik ben echt non-creatief. Ik kan echt niet zo heel goed tekenen >__< Maar oefening baart kunst
Ik heb
geen huisdieren, Maar ik wil heel graag een kat. Bij mijn vader heb ik wel huisdieren, maar mijn vader zie ik nooit. Bij mijn vader heb ik vier katten: Chico, Een rode kater, Simba, Een rode vrouwelijke lapjeskat, Doekoe, Een grijze dikke vreetzak kater
Ik ben bang voor honden, Maar dat komt omdat ik in het verleden ben aangevallen door een Dobermann. Gelukkig heb ik daar geen ernstige verwondingen aan opgelopen. Ook ben ik bang voor paarden, Maar ook daar heb ik een nare ervaring mee. Ik ben best onhandig. Ik probeer graag dingen uit en ik reis veel met mijn oma. Ik heb Dyscalculie, Wat inhoudt dat ik geen wiskunde kan. Tenminste, Het gaat heel moeilijk. Ik heb ADHD en een vorm van autisme, maar ik kan nog gewoon goed omgaan met de mensen om mij heen. IK ben aanspreekbaar, en in voor een spelletje. Maar als ik boos ben, Ben ik alles behalve aanspreekbaar xD Ik heb een ENORME fantasie en ratel aan een stuk door als ik verliefd ben
Pokemon inspireerde mij al toen ik best jong was. Eigenlijk mocht ik geen Pokemon kijken of spelen, Maar ik herrinnerde me nog dat mijn moeder me zei dat ik mijn eerste Pokemon spelletje mocht kopen, Dat was Pokemon LeafGreen. Toen ik thuis kwam snapte ik het eerst niet, maar toen ik een roze Gameboy Advance op de tafel zag liggen wist ik wel degelijk wat er aan de hand was :'D Vanaf dat moment ging ik de Pokemon spellen, En kaarten verzamelen en al gauw was ik helemaal 'into' Pokemon. Daarbij ben ik een Japanfreak en teken ik ook Anime, En leer ik de taal van de almachtige Jappen xD
Contact?
Als je mijn Hyves of MSN wilt, dan stuur je me maar een privebericht ofzeuw. Mijn Deviantart kan ik wel geven
http://xjennichanx.deviantart.com/
Drop een comment of Watch me, Ik watch en comment altijd terug :'D
~You only can hate something when you learn to love it first.~