Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Bailey fanart o3o

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bailey

Bailey

Vrouw Aantal berichten : 26
Leeftijd : 28
Registration date : 28-03-11

Over je pokemon
Leeftijd: 15 (mensenjaren)
Status: Gezond
Partner: X

Bailey fanart o3o Empty
BerichtOnderwerp: Bailey fanart o3o   Bailey fanart o3o Emptydi maa 29, 2011 10:58 pm

Jaja ik had tegen Kim gezegd dat ik Bailey en Oko als een team zou gaan tekenen xD Hier ben ik dus aan begonnen ^^ En eigenlijk wou ik vragen naar wat kritiek ;D Hij is nog niet af, Want ik moet Oko er nog bij tekenen.

EN IK HAD GEEN ZIN OM HEM IN TE SCANNEN JA DUS DAAROM HEB IK HEM ZO :@ (Kutkwaliteit, Thank you xD)
En ik weet het. Mijn hoofd is eng. Nee, Ik kijk niet altijd zo xD

Bailey fanart o3o Fotoop29-03-2011om22512
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Partner: Never trust, never tell

Bailey fanart o3o Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bailey fanart o3o   Bailey fanart o3o Emptywo maa 30, 2011 8:40 am

Hij is leuk! Maar heb wel wat verbeterpuntjes(dit is dus opbouwende kritiek en niet gemeen bedoeld):
Het eerste wat me opviel is dat Bailey's roedes uit haar knop komen. Horen die niet ergens bij de schouders te zitten?
Ten tweede klopt de anatomie van het gezicht niet helemaal, wanneer je kijkt naar de stand van de oren. Ook heeft ze een beetje een snaveltje xD

Verder vind ik het een leuke tekening Razz O, en misschien moet je een schaduw onder Bailey tekenen, dan lijkt het wat meet alsof hij op de grond staat.
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Bailey

Bailey

Vrouw Aantal berichten : 26
Registration date : 28-03-11

Over je pokemon
Leeftijd: 15 (mensenjaren)
Partner: X

Bailey fanart o3o Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bailey fanart o3o   Bailey fanart o3o Emptywo maa 30, 2011 9:22 am

Ow, Ik wist niet dat de roede vanachter haar schouders kwam ^__^' En ik zie inderdaad, Nu je het zegt, Dat haar linkeroor in een beetje rare positie staat. Ik ga er wat aan doen ^^ Heel erg bedankt ;D
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Partner: Evening ღ

Bailey fanart o3o Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bailey fanart o3o   Bailey fanart o3o Emptywo maa 30, 2011 11:09 am

Het eerste wat mij opviel is de snuit.. Maar ik kan niet echt uitleggen wat daar beter aan kan. D= Misschien helpt het al door er een hele hoop Bulbasaur plaatjes er bij te halen en die goed te bekijken?
Nouja, ik kan zelf al helemaal geen Bulbasaur tekenen {heb het geprobeerd, faalde steeds weer} dus ik vind dit al heel knap =D Ben benieuwd wat je van Oko gaat maken! :3
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Partner: Never trust, never tell

Bailey fanart o3o Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bailey fanart o3o   Bailey fanart o3o Emptywo maa 30, 2011 3:02 pm

Nja, Bulbasaurs kop is wat platter. Nu lijkt het meer een snaveltje, alsof het uitsteekt.

Edit: Oja, en hier een plaatje van zijn roedes: *klik*
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud

Bailey fanart o3o Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bailey fanart o3o   Bailey fanart o3o Empty

Bailey fanart o3o

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-