Feathers
Aantal berichten : 205 Registration date : 18-01-09
Over je pokemon Leeftijd: 6 Jaar Status: Gezond Partner:
| Onderwerp: [MMORPG] Pokemon Mystery Universe di apr 19, 2011 3:07 pm | |
| Pokemon Mystery Universe; veel mensen hier spelen het nu, dus ik zal er maar een topic over maken. PMU is een MMORPG, een soort online multiplayer versie van Pokemon Mystery Dungeon. Ook hier kruip je in de huid van een Pokemon en begin je alleen of samen met anderen avonturen. Het spel moet je wel downloaden, de link staat op de site: http://pmuniverse.net/ Mijn gebruikersnaam is Dustfire; mijn team is: -LV25 Evening [Quilava] -LV10 Felra [Butterfree] -LV12 Blush [Pidgey] -LV18 Electrike o3o Nouja, klets er hier maar op los over dit spel xD |
|
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: [MMORPG] Pokemon Mystery Universe di apr 19, 2011 7:13 pm | |
| Acc: Diedoos Nyota~ Skitty ~ Level 20 Uzuri ~ Ralts ~ Level 20 Hun teamleden weet ik ff niet xD Ik weet alleen dat Nyota een teammaatje Tek heeft, een Poochyena die ik voor evolutie ga trainen Maarja, dan moet dat rotspel het wel doen ¬¬ Waarom ligt hij er elke avond uit? Zo kan ik dus nooit een beetje normaal trainen >.> |
|
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: [MMORPG] Pokemon Mystery Universe di apr 19, 2011 7:39 pm | |
| Pfff. I know right? Normaliter, zonder uitval, duurt school wel eens tot 10 over 4 voor mij. En vandaag was de server er al rond 5 uur uit. Zuigend als je alles s'avonds doet. :C |
|
Charticuno
Aantal berichten : 1 Registration date : 17-08-11
| Onderwerp: Pokemon Mystery Universe wo aug 17, 2011 7:33 am | |
| Ik wilde alleen maar langs en zeg: Bedankt voor het uitproberen van PMU! Ik ben blij dat je deed! Het is echt een geweldig spel ~ Hopelijk heb je verder te spelen. P.S. - Ik wil me verontschuldigen voor mijn Dutch; Met behulp van "Google Translate" |
|
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: [MMORPG] Pokemon Mystery Universe wo aug 17, 2011 4:43 pm | |
| Geen probleem, Charticuno! Ikzelf speel er al een tijdje niet meer op, maar weet een paar mensen die het nog steeds [bijna] elke dag doen. Het is een leuk spel ja, grappig gemaakt, een stuk interessanter dan andere online MMORPG Pokemon spellen. En haha, ik kan het begrijpen xD Err, het klopt niet echt, maar het valt te begrijpen |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: [MMORPG] Pokemon Mystery Universe | |
| |
|