Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Complimenten topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rowan

Rowan

Vrouw Aantal berichten : 541
Leeftijd : 31
Registration date : 16-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 25
Status: Gezond
Partner: Never trust, never tell

Complimenten topic! Empty
BerichtOnderwerp: Complimenten topic!   Complimenten topic! Emptyma mei 02, 2011 6:37 pm

Iedereen houdt van complimentjes. Het is een teken dat je het goed doet en het geeft je de kracht en inspiratie om verder te gaan. Dus wil ik bij deze dit topic te openen om mensen een hart onder de riem te steken.

Hier kan je mensen, karakters en posts complimenteren. Wanneer je een compliment hebt over een specifieke post of topic, dan graag een linkje.

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Ik heb drie mensen die ik graag elk een groot compliment wil geven.

Ten eerste is dat Kim, omdat ze de site heeft opgezet en hem nog steeds runt. Er zijn genoeg mensen die het opgeven wanneer de site doodvalt, maar hij bestaat nog steeds en dat is toch wel dankzij de Admin. Je hebt leuke en originele karakters waarmee je leuke posts maakt waarvoor ik altijd de moeite neem om ze te lezen.

Ook heb ik wat complimentjes voor onze lieve Doos! Je karakters zijn ontzettend leuk en altijd met diepgang, net als je posts. Een site redt het natuurlijk niet zonder een moderator, dus bedankt dat je dit voor ons doet!

En als laatste is en Robin! Ik heb veel respect voor dit lid door haar wijze van schrijven. Ze is ontzettend realistisch en heeft IC en OOC respect voor diegenen die dat verdienen. Ik vind het fantastisch dat ze haar karakter er tópics lang over laat doen om een nieuwe aanval te leren en ze is altijd bereidt om zich in te zetten voor de site. Dus bij deze, mijn complimenten!


Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Chiara

Chiara

Vrouw Aantal berichten : 570
Leeftijd : 27
Registration date : 25-02-10

Over je pokemon
Leeftijd: 11
Status: Gezond
Partner: Don't need one ♥

Complimenten topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Complimenten topic!   Complimenten topic! Emptyza mei 07, 2011 4:08 pm

Ik wilde al een hele tijd hier iets zetten, maar ik vond steeds de goede woorden niet en toen ik dat wel een beetje begon te hebben was ik mijn laptop kwijt. Jah, ik weet, ik heb op andere laptops gezeten, maar.. Ik doe het toch liever met dít toetsenbord.

Allereerst wil ik Carla bedanken voor haar lieve compliment! Ik had net een moeilijke week achter de rug, en dat had mijn dag weer helemaal goed gemaakt. Ik waardeer het dus enorm <3

Als tweede wil ik even kwijt dat ik geen compliment ga herhalen. Dus, Kim en Doos, jullie snappen het wel denk ik. Ik heb twee mensen die ik wil complimenteren en of bedanken.

Allereerst is dat Carla. Ik heb je al bedankt in het begin van deze post, dus dat sla ik even over, als je het niet erg vind. Zelf heb jij respect door mijn wijze van schrijven, maar dat is geheel wederzijds. Je hebt diepgang in je posts, en weet het altijd net zo te draaien dat ik ze interessant vind om ze te lezen. Daarbij vond ik het geweldig om met je te RPGen als Chiara, alhoewel zij dat zelf misschien niet zo vindt x3

En dan wil ik als volgt natuurlijk onze Roos erbij betrekken. Ook jouw posts vind ik de moeite waard om te lezen, maar daar wil ik het nu niet over hebben. Waar ik het over wil hebben is dat je mij altijd op weet te vrolijken als ik down ben, zelfs al heb je soms niet door dat ik niet lekker in mijn vel zit. Ik heb het de laatste tijd erg moeilijk thuis, en dat weet je stiekem wel. Ik vind het echt ontzettend lief dat ik mijn problemen bij je kwijt kan (denk ik) en dat je me dan probeert te helpen. Dus, hierbij wil ik je bedanken voor je steun en je vrolijkheid! <3

Zoals ik al eerder zei, ik ben niet goed met woorden. Nooit geweest, zal ik ook nooit zijn. Waarom ik dat heb? Ik ben echt zo verlegen als de pest en durf mijn mond meestal niet open te trekken. Op MSN lijkt dat heel anders, maarja, internet hč.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Complimenten topic!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ~Het dromen topic!~
» Het tpm topic!
» MSN Topic
» Spore topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Off-Game :: Babbelhoekje-