|
Auteur | Bericht |
---|
Sho
Aantal berichten : 24 Leeftijd : 25 Registration date : 07-09-11
Over je pokemon Leeftijd: 14 Status: Gezond Partner: ....
| Onderwerp: TomasxD za sep 10, 2011 8:44 pm | |
| hooooi, ik ben Tomas en 12 jrx'D. schrijf al vanaf me zevende verschillende verhalen o_o ben al haast me hele leven pkmn fan vooral van Pikachu mijn grootste hobby's zijn schrijven, Anime Kijken en gamen waar rpgen ook onder valtxD oh en me zus treiteren vind ik soms ook wel leukx'D ik ben ook een enorme fan van Big Time Rush, Simple Plan en Nickelback. This our Someday is me lievelings nummer van BTR en Grow up van Simple Plan is ook uber Cool oh, ik ben altijd hyper en chaotisch dus als er spelling fouten in me berichten staan, srry daarvoor als je verder iets wil weten vraag het maar;) PS: deze smiley blijft ownen ===> |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: TomasxD za sep 10, 2011 9:09 pm | |
| ... Maar If I Ruled The World is een veel leuker nummer van BTR. Het is awesome dat je van BTR houdt, though =D Welkom op PokéRPG Tomas en heel veel plezier toegewenst! xx Shadow. |
|
| |
Sho
| Onderwerp: Re: TomasxD za sep 10, 2011 9:16 pm | |
| ... die zegt me persoonlijk niets maar goed en hartstikke bedankte voor de verwelkoming x'3 |
|
| |
Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: TomasxD za sep 10, 2011 9:33 pm | |
| Welkom Tomas! Haha, typte al automatisch een H ertussen >__< Is hou ook van deze smiley! |
|
| |
Sho
| Onderwerp: Re: TomasxD za sep 10, 2011 9:45 pm | |
| En sankyuu^^ Geef niet hoor, ben het wel gewend;3 blijft ownenx3 |
|
| |
Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: TomasxD zo sep 11, 2011 9:11 pm | |
| - Sho schreef:
- ... die zegt me persoonlijk niets
maar goed en hartstikke bedankte voor de verwelkoming x'3 Ghehe, tja, tis ook een van hun nieuwste nummers. Staat op het tweede album die later dit jaar uit komt geloof ik, maar op youtube issie al te vinden. Erhh, even een vraag verzinnen.. *denkt* Wat is je favoriete snoepje? 8D |
|
| |
Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: TomasxD zo sep 11, 2011 10:09 pm | |
| Ik heb ook een vraag aan je! Waar woon je! Nee, whaha, ff serieus xD Hoelang RPG je nu al dan? |
|
| |
Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: TomasxD zo sep 11, 2011 10:44 pm | |
| Ook willkommen van mij, Tomas! Simple plan is cool En die smiley is echt uber ja, ben blij dat ik die toegevoegd heb xD Ik heb ook een vraag, hehe. Heb je huisdieren? Zo ja, welke? xD |
|
| |
Sho
| Onderwerp: Re: TomasxD ma sep 12, 2011 4:29 pm | |
| - Shadow schreef:
Ghehe, tja, tis ook een van hun nieuwste nummers. Staat op het tweede album die later dit jaar uit komt geloof ik, maar op youtube issie al te vinden.
Erhh, even een vraag verzinnen.. *denkt* Wat is je favoriete snoepje? 8D ik ga hem zo meteen misschien wel luisteren x3 en mijn favoriete snoep is...uhm even denken toch wel Chocolade en daarmee bedoel die met caramel @ Satoko: Hoelang ik al Rpg? hmm...? eigenlijk nog niet zo heel lang..het begon met Utah dus volgensmij ruim een halfjaar ofzo.. Sankyuu beide voor het verwelkomenx3 @ Dustfire of ik huisdieren heb?.. ja! ik heb vier katten waarvan er een vermist is ;w; een hondje, heel veel vogels en een Papegaai en dan nog twee hamsters xD |
|
| |
Tarquin
Aantal berichten : 50 Registration date : 24-07-11
Over je pokemon Leeftijd: 7 jaar. Status: Gezond Partner: I'm not a dreamer anymore.
| Onderwerp: Re: TomasxD di sep 13, 2011 2:18 pm | |
| Waa nu ben ik jaloers op jou ;-; Ik ben helemaal gek op vogels, maar ik mag er geen een. Ben gewoon jaloers op iedereen die ook maar een parkietje heeft. FFff. [Ik zag iemand door de winkel lopen met een parkiet op zijn schouder, dus ging ik een paar dagen later met een Chinchilla op mijn schouder rond lopen door een winkel. >.>] xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: TomasxD | |
| |
|
| |
|