|
|
| Auteur | Bericht |
---|
Kori
Aantal berichten : 1 Registration date : 10-09-11
Over je pokemon Leeftijd: 7 months now Status: Gezond Partner: As the ice melts~
| Onderwerp: Achum. Padaaaam! za sep 10, 2011 9:48 pm | |
| Mensen, niet-mensen, aliens, pokemon, demonen, Grieken en ander gespuis, het is tijd om me voor te stellen. Ik: -Ben Judith. Aangenaam. -Ben op het moment 13 -Heb blauwgroene ogen, bruin haar en een beugelvrij gebit -Moet nog wel langs de ortho -Ben Legendarisch, of je het nu wil of niet -Lig minstens een keer per dag overhoop met mijn ouders -Woon in een lila kamer -Heb een kat genaamd Nuth -Zal later wel foto's laten zien -Heb deze middag PS gekregen. -Houd van chocola -En cakejes -En bovenal van Hetalia -Kijk veel te veel anime -Ben een pro-stalker-in-spé -Mag geen sokken stelen -Vind dat niet leuk -Heb een haat aan Justin Bieber, broccoli en mensen die een kort verhaal lang maken. -Moet nu eigenlijk slapen -Ben niet geduldig -Ben een goede praatpaal, vooral in de liefde -Heb ondanks dat nog nooit een relatie gehad -Verbaas me daar niet over -Heb een obsessie voor paarse dingen -Weet om de een of andere reden veel te veel -Luister heel veel muziek -Zit ook op SSA -Ben daar Uberlegendarisch -Voeg hier later nog wel wat aan toe
Vragen? Stel ze gerust, of je een antwoord krijgt is een heel ander verhaal. |
| | | Sora
Aantal berichten : 134 Registration date : 26-02-10
Over je pokemon Leeftijd: 10 Status: Gezond Partner: Oko, I try to tell you how I feel, but words will never make it real♥
| Onderwerp: Re: Achum. Padaaaam! za sep 10, 2011 9:58 pm | |
| Omg, jij bent ook een praatpaal. Mensen komen altijd naar me toe voor advies ofzo, terwijl ik het zelf nog niet heb meegemaakt. En dat ook in de liefde. Awesome, we hebben iets gemeen. En ook de JB-haat klinkt bekend in mn oren, net als de meningsverschillen met ouders (bij mij is het echter stiefpa, ipv pa xD) Welkom op PokéRPG dan maar, ook al zag ik je net nog in de chat! |
| | | Shadow Administrator
Aantal berichten : 5471 Leeftijd : 28 Registration date : 07-07-08
Over je pokemon Leeftijd: 18 years. Status: Gezond Partner: Evening ღ
| Onderwerp: Re: Achum. Padaaaam! za sep 10, 2011 10:29 pm | |
| Zow, dat was een flinke lijst, maar wel makkelijk door te lezen. o3o FFF, niet broccoli haten. Dat is, like, de enige groente die ik wel lust, dus daar moet iedereen van houden. Erh. Welkom op PokéRPG, en natuurlijk heel veel plezier toegewenst! =3 xx Shadow. |
| | | Rowan
Aantal berichten : 541 Leeftijd : 31 Registration date : 16-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 25 Status: Gezond Partner: Never trust, never tell
| Onderwerp: Re: Achum. Padaaaam! zo sep 11, 2011 1:09 pm | |
| Haha, heb nog nooit iemand zich zo zien voorstellen!
Welkom, raar hyper kind (: |
| | | Fallen Administrator
Aantal berichten : 2293 Leeftijd : 29 Registration date : 11-04-08
Over je pokemon Leeftijd: 3 Status: Gezond Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.
| Onderwerp: Re: Achum. Padaaaam! zo sep 11, 2011 10:48 pm | |
| Lol geniale lijst xD Nouja, welkom op PokeRPG, hopelich ga je je hier thuis voelen. Ofzo Xxx |
| | | Satoko
Aantal berichten : 195 Leeftijd : 29 Registration date : 27-12-09
Over je pokemon Leeftijd: 7 Status: Gezond Partner: Mayumi, ofcourse! «33
| Onderwerp: Re: Achum. Padaaaam! zo sep 11, 2011 10:54 pm | |
| - Dustfire schreef:
- Lol geniale lijst xD
Nouja, welkom op PokeRPG, hopelich ga je je hier thuis voelen. Ofzo Xxx Of niet! xD |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Achum. Padaaaam! | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|