Shime
Aantal berichten : 10 Leeftijd : 28 Registration date : 30-08-11
Over je pokemon Leeftijd: 15 Status: Gezond Partner: I don't talk about it.
| Onderwerp: [Forum] PokeSkills do nov 10, 2011 7:31 pm | |
| Naam: PokeSkills Soort site: ForumRPG Onderwerp: Pokeskills is een forum waar je een Trainer, Coördinator of Gymleider speelt, je kunt alleen Pokémon vangen uit Johto, verder kun je meedoen aan de vele contests en kun je lekker kletsen in de babbelhoek.
Overig: Ik zoek nog een admin voor de site, aanmeldingen kun je sturen naar shimethepoliwag@yahoo.com
Website: http://www.pokeskills.actieforum.com |
|
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: [Forum] PokeSkills vr nov 11, 2011 1:39 pm | |
| Hmm, ik vind het forum nogal groen en het portal is erg rommelig. Verder is het nogal raar dat je Mudkip icoontjes gebruikt, terwijl het een Johto site is. Toen is las dat je alleen Johto pokémon mocht vangen vroeg ik me meteen af of je dat idee misschien van mij had |
|
Shime
Aantal berichten : 10 Leeftijd : 28 Registration date : 30-08-11
Over je pokemon Leeftijd: 15 Status: Gezond Partner: I don't talk about it.
| Onderwerp: Re: [Forum] PokeSkills vr nov 11, 2011 5:02 pm | |
| Ik heb het veranderd, maar... welk idee? |
|
Teresiá Moderator
Aantal berichten : 457 Leeftijd : 31 Registration date : 05-05-09
Over je pokemon Leeftijd: 21 Status: Gezond Partner: Love proves difficult to find ~
| Onderwerp: Re: [Forum] PokeSkills vr nov 11, 2011 9:23 pm | |
| Misschien is het een idee om een leuke banner voor je site te maken? En ik bedoelde het idee dat je alleen Johto pokémon kunt vangen. Op mijn forum, Kanto Experience, heb ik dat met alleen Kanto pokémon. |
|
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: [Forum] PokeSkills | |
| |
|