Nou goed. Mijn naam is Quinty, ik ben 16 jaar, verjaar in Maart, ben geboren en getogen in Maastricht. Ik doe 4 HAVO overnieuw omdat ik vorig jaar ben blijven zitten. Het is niet zo heel erg om te doubleren, aangezien ik een leukere klas heb dan vorig jaar xD
Ik ben nogal een buitenbeentje. Dat komt vooral omdat ik nogal... lang ben, met mijn 1,88 steek ik boven de meeste meisjes uit. Verder ben ik groot Anime-fan, iets wat andere niet kunnen waarderen >> Ik ben totaal geen meisje-meisje. Make-up, rokjes, jurkjes, kom alsjeblieft niet in mijn buurt xD
Ik heb dyslexie en hypermobiliteit. Dat eerste is de verhelpen met Google Chrome, dat tweede kom ik nooit meer vanaf xD
Ik hou ervan om mensen in de maling te nemen, gek te doen met vrienden, gamen, schrijven, lezen, Photoshoppen >D, Films kijken, Anime kijken, Nagels lakken, knuffels verzamelen (A) en een troep van mijn kamer te maken 8D
Ik ben een vis van sterrenbeeld, die staan bekend om hun chaotische, ongestructureerde manier van leven. Iets wat 100% bij mij klopt xD
Eens zien... Ik heb een paar leuke verslavingen; Johnny Depp <3, Durarara!!, Soul Eater, Yaoi[-fanfics], Professor Layton, RP'n etc. etc.
Ik vind Japans een geweldige taal 8D en ondanks mijn dyslexie doe ik mijn best om het te leren
*Leest bericht na* Dingen overgeslagen? Oh jah
Ik luister te veel verschillende dingen; LA The Voices [<3] Danny de Munk, Jurk, Only Seven Left [Met dank aan Kiki xD], Openings & Endings van Anime, J-Pop, Sonata Arctica, Queen, Meat Loaf, Maximum the Hormone, Helmut Lotti en nog een paar vage dingen xD
Meer weet ik zo snel niet, of ben ik vergeten xD Dus vragen stellen mag altijd 8D
xQ
WARNING: Wil je geen ruzie met me? Noem me dan vooral geen Quint of Kwantum
- Anime CV list:
102 Hetalia
51 Soul Eater
37 Death Note
13 Rosario + Vampire
13 Rosario + Vampire Capu2
13 Vampire Knight
13 Vampire Knight Guilty
21 Ryuusei no Rockman Tribe
13 Megaman StarForce