Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Twiet?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dancer

Dancer

Vrouw Aantal berichten : 11
Registration date : 13-12-11

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Twiet?   Twiet? Emptydi dec 13, 2011 10:41 pm

Okay, bij deze mijn voorsteltopic zodat iedereen zijn tijd kan verspillen met het lezen van de onderstaande tekst en vervolgens 'welkom' kan zeggen en weer weg kan gaan Very Happy

Mijn naam is dus Merel en ik heb vele bijnamen die meerdere a4tjes in beslag zouden nemen als ik ze allemaal uit zou schrijven.
Ik loop al 15 jaar met mijn chagrijnige kop over deze aardbol :3
Ik zit op volleybal en mijn hobby's zijn schrijven, rpg'en (textbased zoals deze maar ook gewoon no-life spellen á la world of warcraft), tekenen, lezen en ik kan een beetje zeilen maar ik hou er niet van dat de zee koud is dus kan ik deze wel weer schrappen..
Ik ben de trotse eigenares van 3 vadsige ratten genaamd Muis, Noes en Zazoe (tevens ook de trotse eigenaar van een kamer waar het behang van de muren is gescheurd, er gaten ter grootte van mijn hand in mijn dekbed zitten en al mijn elektrische snoeren doormidden zijn geknaagd. Wijze les: neem nooit ratten, ook al zijn ze verder liefste knaagdieren :3). Terwijl ik dit schrijf speel ik een spelletje met Muis: Muis gooit alles úit de prullenbak en ik stop het er weer ín, herhalen, herhalen, herhalen..
Ik zit in Noordwijk (één of ander gat aan zee) op school en woon er ook. Ik zit in 4 atheneum en heb de gave om voldoendes te halen zonder ook maar íéts te leren :'D.
Ik ben horrorfilmsfanaat en gek op draken.
En ik ben bijna vergeten te vermelden dat ik een bejaarde Teckel en een psychisch gestoorde kat heb. En een hoop vissen die zich sneller voortplanten dan wie dan ook kan tellen.
OJA, ik weet níéts maar dan ook níéts van pokémon, dus mijn excuses voor alles wat ik fout doe :3
En dan ga ik nu weer verder met het designen van mijn Flareonkarakter dus stop met onzin schrijven als jullie het niet erg vinden.
Dikke slijmerige klapzoen
Mirohl :3

P.s. Dit is al de derde keer dat ik dit ding probeer te posten omdat mn internet het niet doet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twiet?   Twiet? Emptydi dec 13, 2011 10:56 pm

Ohai Mereltjah =D

Pff die tekst over je ratten xD Ik heb zelf ook ratten gehad, die waren niet zo erg maar ik heb nu nogal destructieve Chinchilla's. Ondertussen zijn de draden van mijn laptopaccu, DS-lader, mobiel-lader, lamp, wekker, terrariumlicht en de rest allemaal half doorgeknaagd xD Heb nog het geluk dat ik nooit een schok heb gehad. Geniaal gewoon, maar nu moet ik ze wel continue in de gaten houden, wil ik ze rond laten rennen in mijn kamer x'D

Vet cool dat je hier komt al weet je niets van Pokemon. Veel mensen vluchten daardoor snel weg, maar Pokemon is helemaal niet ingewikkeld en dus kan je je gerust aanmelden, zelfs al weet je niet hoe het in elkaar zit.

En ohja, last but not least; Welkom! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Dancer

Dancer

Vrouw Aantal berichten : 11
Registration date : 13-12-11

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twiet?   Twiet? Emptywo dec 14, 2011 2:58 pm

Wow, Chincilla's erger dan ratten? Ik wist niet dat er überhaupt iets bestond wat meer kon slopen dan ratten xd Echt kut.. Maar je kunt die snoeren ook gewoon vervangen met zo'n.. zo'n.. Zo'n ding. Ja, okay, ik ga het niet proberen uit te leggen, maar het houdt dus in dat je er een stuk tussenuit knipt en dat je dan met een wat korter snoer verder door het leven kunt Very Happy

THX, dan ga ik nu weer verder met Dancer :3

P.s. Wat is evening voor monstertje? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Evening

Evening

Man Aantal berichten : 411
Leeftijd : 120
Registration date : 04-08-09

Over je pokemon
Leeftijd: 15 jaar
Status: Gezond
Partner: Shadow

Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twiet?   Twiet? Emptywo dec 14, 2011 5:10 pm

Nou ja, ze zijn behoorlijk erg, willen alles kapot knagen. Ooit waren ze ontsnapt in de vakantie en ze vreten natuurlijk al het hout en papier aan haha xD Maar ze hebben m'n behang of iets dergelijks nog nooit aangevallen xD En aha, een ding. Tsja. Maar het is nog allemaal bruikbaar hoor, daar niet van. Het ziet er alleen niet uit XD

Enneh, Evening is een Quilava xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Evening.tk
Dancer

Dancer

Vrouw Aantal berichten : 11
Registration date : 13-12-11

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twiet?   Twiet? Emptywo dec 14, 2011 5:20 pm

Cyndaquil --> Quilava
WOW, dat wist ik zonder het op te zoeken. Misschien is er nog hoop <3
En.. Naja.. Veel suc7 met je monsterchinchilla's.. M'n ouders zijn fckn boos dat alles kapot is hier. En ik ga nu dus even leren voor proefwerkweek dus niet reageren anders leid je me af Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Conleth

Conleth

Man Aantal berichten : 41
Registration date : 09-10-11

Over je pokemon
Leeftijd: 3 jaar
Status: Gezond
Partner: geen

Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twiet?   Twiet? Emptywo dec 14, 2011 9:43 pm

Welkom Merel!

Cool, jij houdt ook van draken! I'm not alone =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel

Angel

Vrouw Aantal berichten : 80
Registration date : 19-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 6 months.. ♥
Status: Gezond
Partner: Do I dare to love?

Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twiet?   Twiet? Emptyvr dec 16, 2011 12:55 am

Nouhou, Carla, ik voel me beledigd.. Oh Noes! Draken zijn win~
Horrorfilms daarentegen, ben ik wat minder van gesteld.

Maargoed.
Welkom op PokeRPG, Merel! :3
Nou heb ik misschien een vervelende vraag, maar waarom wilde je je aanmelden op een Pokemon RPG als je er niet zo veel van weet?
't Is niet om je weg te jagen hoor, ik ben gewoon benieuwd. Ik bedoel, het is begrijpelijk als je heel erg van Pokemon houdt, maar als je het nauwelijks kent, dan meld je je, zoals Kim al zei, niet zo snel aan. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dancer

Dancer

Vrouw Aantal berichten : 11
Registration date : 13-12-11

Over je pokemon
Leeftijd:
Status: Gezond
Partner:

Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twiet?   Twiet? Emptyvr dec 16, 2011 1:24 pm

Omdaaat pokémon schattig zijn? Very Happy I dunnoo, ik zocht in elk geval naar een rpg die niet zo overbevolkt was en waar niet verwacht word dat er om het half ur gepost wordt, want ik heb het druk :3
Ik hoop dat het niet erg is dat ik niets van pokémon weet? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Twiet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twiet?   Twiet? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Twiet?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Real Life voorstellen-