Okay, bij deze mijn voorsteltopic zodat iedereen zijn tijd kan verspillen met het lezen van de onderstaande tekst en vervolgens 'welkom' kan zeggen en weer weg kan gaan
Mijn naam is dus Merel en ik heb vele bijnamen die meerdere a4tjes in beslag zouden nemen als ik ze allemaal uit zou schrijven.
Ik loop al 15 jaar met mijn chagrijnige kop over deze aardbol
Ik zit op volleybal en mijn hobby's zijn schrijven, rpg'en (textbased zoals deze maar ook gewoon no-life spellen á la world of warcraft), tekenen, lezen en ik kan een beetje zeilen maar ik hou er niet van dat de zee koud is dus kan ik deze wel weer schrappen..
Ik ben de trotse eigenares van 3 vadsige ratten genaamd Muis, Noes en Zazoe (tevens ook de trotse eigenaar van een kamer waar het behang van de muren is gescheurd, er gaten ter grootte van mijn hand in mijn dekbed zitten en al mijn elektrische snoeren doormidden zijn geknaagd. Wijze les: neem nooit ratten, ook al zijn ze verder liefste knaagdieren
). Terwijl ik dit schrijf speel ik een spelletje met Muis: Muis gooit alles úit de prullenbak en ik stop het er weer ín, herhalen, herhalen, herhalen..
Ik zit in Noordwijk (één of ander gat aan zee) op school en woon er ook. Ik zit in 4 atheneum en heb de gave om voldoendes te halen zonder ook maar íéts te leren :'D.
Ik ben horrorfilmsfanaat en gek op draken.
En ik ben bijna vergeten te vermelden dat ik een bejaarde Teckel en een psychisch gestoorde kat heb. En een hoop vissen die zich sneller voortplanten dan wie dan ook kan tellen.
OJA, ik weet níéts maar dan ook níéts van pokémon, dus mijn excuses voor alles wat ik fout doe
En dan ga ik nu weer verder met het designen van mijn Flareonkarakter dus stop met onzin schrijven als jullie het niet erg vinden.
Dikke slijmerige klapzoen
Mirohl
P.s. Dit is al de derde keer dat ik dit ding probeer te posten omdat mn internet het niet doet..