Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 1, 2, 3, 4, tell me that you love me more.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hope

Hope

Vrouw Aantal berichten : 94
Registration date : 18-10-10

Over je pokemon
Leeftijd: 5 maanden
Status: Gezond
Partner: Geen

1, 2, 3, 4, tell me that you love me more. Empty
BerichtOnderwerp: 1, 2, 3, 4, tell me that you love me more.   1, 2, 3, 4, tell me that you love me more. Emptyzo feb 05, 2012 2:54 pm

"One, two, three, four,
Tell me that you love me more.
Sleepless long nights,
That is what my youth was for.

Old teenage hopes are alive at your door.
Left you with nothing, but they want some more.

Oh, you're changing your heart
Oh, You know who you are."


Zachtjes zong Hope voor zich af, terwijl ze door Sunny Garden huppelde. De zon scheen op haar bolletje, de wind blies het gras voor haar uit. Ze was nu al drie maanden, oud genoeg om alleen naar buiten te mogen. Ze verliet de Kleine Vallei maar zelden, maar toch was het fijn om zelf te weten wanneer je naar buiten ging. En natuurlijk zelf beslissen waarheen, dat was het leukste deel van naar buiten gaan! Alles ontdekken, nieuwe pokémon ontmoeten. Hope zuchtte even. Tsja, eigenlijk was het een hele tijd geleden dat ze een nieuw iemand had ontmoet. Dat was dan weer te wijten aan het feit dat ze niet zo vaak de Vallei uit kwam. De Pichu grimaste even en wreef over haar slaap. Ugh, ze had geen zin om daar nu aan te denken.

"Sweetheart bitterheart now I can't tell you apart
Cosy and cold, put the horse before the cart

Those teenage hopes who have tears in their eyes.
Too scared to own up to one little lie.

Oh, you're changing your heart.
Oh, you know who you are.

One, two, three, four, five, six, nine, or ten.
Money can't buy you back the love that you had then.

One, two, three, four, five, six, nine, or ten.
Money can't buy you back the love that you had then."


Dat vrolijke deuntje zette al gauw weer een glimlach op haar gezicht. Hope begon weer te huppelen en kreeg opeens zin om naar de zee te gaan. Ze zette koers naar Shelp Beach, huppelend en zachtjes zingend. Bij het strand aangekomen hield ze halt en kek ze even om zich heen. Eigenlijk had ze wel zin om wat te trainen. Dat was wel één van haar meest favoriete bezigheden geweest de afgelopen drie maanden. Ze wilde groot en sterk worden, dan kon ze haar ouders helpen in de Chiave! Hope stelde zich op tegenover een grote rots en dacht even na. Toen opende ze haar mond en vuurde allemaal sterren af. De Swift ketste af op de rots, maar dat maakte haar niet zoveel uit. De Pichu was al super trots dat ze de aanval helemaal zelf had geleerd. Daarna legde ze haar hand op haar mond en deed een perfecte Sweet Kiss. Het was één van haar favoriete moves. Het leek zo lief en onschuldig, maar als het je raakte was je wel mooi Verward. Nu concentreerde Hope zich. Langzaam begon haar staart te gloeien en snel rende ze naar de rots. Helaas doofde de gloed al voordat ze het steen raakte. Moedeloos liet ze haar pootjes hangen. Bah, die Ijzerstaart lukte ook nooit! De Pichu liet zich in het zand vallen en keek uit over de zee. Het water was rustig, kleine golfjes surften over het oppervlakte. Misschien zou de zee vandaag wel een nieuwe vriend meenemen!

OOC: Het is niet veel, maar wilde graag met Hope posten (: Iedereen is welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

1, 2, 3, 4, tell me that you love me more.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Love the sunset <3
» Perfect love. &#9829;
» love a losing game?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: Archief-