Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 FREAKING BARRELS! D<

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Petal

Petal

Vrouw Aantal berichten : 5
Registration date : 03-06-12

Over je pokemon
Leeftijd: 3 years old
Status: Gezond
Partner:

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 3:54 pm


FREAKING BARRELS! D< Tumblr_m3go9gWuQQ1rvq19yo1_250

FREAKING BARRELS! D< Tumblr_m3gq572nu41rvq19yo1_400
Yes. Good. Het eerste dat ik hier neerzet is Pewdie.

Erm. Goed begin. x'D
Ik ben Ginger (Minibau5 I guess) en heb geen idee waarom ik me hier precies geregistreerd heb. Want ik ben socially awkward. .___.

En dit schrijf ik blijkbaar omdat het leuk is om dingen over mezelf te vertellen. -u-'
Laat ik maar gewoon beginnen met mijn addictions.

Gamen. Op vanalles. Ik ben geen fanboygirl van een bepaald merk console of zo. Op het moment wil ik weer Animal Crossing gaan spelen en wat Pokémon games uitspelen, ook moet ik nog steeds Portal 2 uitspelen en wil ik aan Dead Island beginnen. Verder heb ik al een tijd Assassin's Creed: Revelations uitgespeeld op PS3. Awesome spel. ;D Ik speel zowat vanalles op PS3, alleen faal ik in race games of shooters. :'3 Meh, dat was het game-gedeelte, denk ik.
Dan nog mijn energy verslaving. Ja, het is heel jummy. Je kan me dolblij maken met energy, whiew. c:
Tekenen doe ik redelijk veel, maar dat tel ik niet als een addiction. Wat wel weer een (grote, hele grote) addiction is is PewDiePie. Ik heb die gast ergens in de herfst van vorig jaar ontdekt en kijk sindsdien elke dag zijn video's! Ik hou van zijn humor, en z'n fantasie. Hoe hij alle karakters in spellen stemmetjes geeft en hoe hij gewoon zichzelf blijft onder de druk van alle fans. ^^ Voor wie 't nog niet wist, Pewdie speelt horror (en niet horror-)games en upload ze op zijn Youtube kanaal. Het is het zeker waard om naar de te kijken, denk ik.

Ehm. Wat nu. Mijn muzieksmaak dan maar? Ik luister momenteel veel dubstep. Maar ik hou ook van rustige liedjes, ben maar niet bang. :3

Vergeten het over anime te hebben. Nou ja, ik kijk nog niet zo heel lang anime. :F
Vorig jaar ben ik begonnen met Death Note, en daarna heb ik een hele tijd niets meer gekeken. Atm ben ik Fullmetal Alchemist: Brotherhood aan het kijken en misschien overweeg ik nog om Toradora te gaan kijken daarna. (:

Verder ben ik wonende (bestaat 'wonende'? xD) in Heerlen (Zuid-Limburg) dus wonen heel veel mensen ver weg. Oh Noes!
Over iets minder dan twee weken word ik dertien. C:

Als je zo veel onzin hebt gelezen, bravo. En als er nog vragen zijn mag je die natuurlijk stellen. (:
- Ik realiseer me net dat ik het meeste over Pewdie verteld heb. Wat ben ik toch weer lekker sociaal. xD -

(Hoezo dit is gekopieerd van SSA? ;D)
Nee, ik ben echt te lui om zelf iets te maken en er is niet veel veranderd. Ik zet er wel nog maar even wat bij.
Ik ben op het moment actief - tja actief? - op
WS: Alphonse, Chevy
SSA: Aiden (erg inactief maar goed)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 4:07 pm

Welkom bro! Very Happy
Leuk om weer eens een nieuw lid te hebben. Die hebben we niet zo vaak meer geloof ik <':

Zo, 13 is niet zo oud =O Nu hoef ik me niet meer jong te voelen. Yeah.
Dat betekent niet dat je je buitengesloten moet voelen hoor, leeftijd is tenslotte maar een getal, het gaat om wat je leuk vindt. Enzo.

Ik klets geloof ik teveel. Hoewel ik nog niet zo heel veel gekletst heb, maar ik hou maar op voor mijn post zo groot is als die van jou, zelfs al is die ook niet zo heel groot.

Zie je, daar ga ik weer xD

Welkom op Inciala, ik hoop dat je veel RPG plezier zal hebben en dat je lang actief zal zijn (A) Gnagna.

En trouwens, ik ben in real life ook vrij socially awkward, maar hier op Inciala kan je altijd gewoon jezelf zijn Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 4:13 pm

Ik opende dit topic en ik was echt zo van: Waaaah, alles beweegt! Hehe.

Welkom Ginger! Ik voel me echt een oude sok nu xD Gelukkig ben ik hier niet eens de oudste (a)

Wat vond je van Death Note? Ik heb alle manga's gelezen en de anime gezien, vond ze geweldig <3 Naja, tot L doodging (spoilerrr, sorry!).

Ik heb ook op WS gezeten, als Matsui en Venus, maar ben daar nu niet meer actief. Hoe ben je eigenlijk op Iciala terecht gekomen?

In elk geval; welkom welkom [strike]bij de drie biggetje[/s] en ik hoop je snel eens in de RPG te zien!

~ Carla (Teresiá/Rowan/Hope)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dark Ghost

Dark Ghost

Man Aantal berichten : 745
Leeftijd : 29
Registration date : 14-08-08

Over je pokemon
Leeftijd: volwassen
Status: Gezond
Partner: ......

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 4:14 pm

BRAAF GINGER je hebt eindelijk een acc gemaakt
(wouw, ik herkende 'm meteen xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Vana

Vana

Vrouw Aantal berichten : 26
Registration date : 02-06-12

Over je pokemon
Leeftijd: 17 jaar
Status: Gezond
Partner: none

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 4:15 pm

Nou heel onorgineel: Welkom en gezellig dat je er bent.

Ik heb ook op WS gezeten heeeeeeeel lang geleden.
En SSA heb ik ook gehad (u spreekt met een van de makers en oprichters)

Genoeg over mezelf opgeschept nu. Leuk dat je er bent en in elk geval veel plezier.
We komen elkaar in RPG vast nog wel tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Petal

Petal

Vrouw Aantal berichten : 5
Registration date : 03-06-12

Over je pokemon
Leeftijd: 3 years old
Status: Gezond
Partner:

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 4:16 pm

Hehe. x)
't is dan wel zo dat ik snel inactief ben en alles dus dsfgjhdfgjkh. :'D /*kuch*WS*kuch*
Nevermind ik ga 't gewoon proberen. Dankje. c:

Hmn ik heb alleen de anime gezien, en de laatste 2 afleveringen of zo nog steeds niet gekeken. Foei mij. :')
Maar goed ik wist 't einde toch al. Hele awesome anime though. >D
En aha, Matsui ken ik van naam denk ik wel. :3
En ik moest me hier registeren van Melle, maar ik ben hier al eens eerder langs geweest zonder me te registreren. x')

En eh, gewoon bedankt iedereen en ik hoop jullie ook tegen te komen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Amita

Amita

Vrouw Aantal berichten : 93
Leeftijd : 33
Registration date : 22-04-10

Over je pokemon
Leeftijd: 1.5
Status: Gezond
Partner: Amita: "Wat is dat?"

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 4:47 pm

Welkom op Inciala! Death Note is awesome! <3 Haha coole ava trouwens^^ Chico is cool! Volgens mij komt die ava trouwens uit een aflevering/film over Pikachu en twee Pichu, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayumi

Mayumi

Vrouw Aantal berichten : 343
Registration date : 05-06-09

Over je pokemon
Leeftijd: 10 jaar
Status: Gezond
Partner:

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 4:53 pm

Ohmaigod, een nieuw lid.
Nou ja, net als de anderen zeggen; Welkom Ginger! =D
Coole interesses trouwens. Ik hou van Assassin's Creed en Dead Island moet je echt mee beginnen! Ik heb hem zelf niet maar wel een paar keer bij Dianta [Satoko] gespeeld en soms schrik je je echt dood! xP En Hurr, Death note. Ubere animé. =D

Nou ja, heel, heel erg veel plezier hier op het forum!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sex.nl
Petal

Petal

Vrouw Aantal berichten : 5
Registration date : 03-06-12

Over je pokemon
Leeftijd: 3 years old
Status: Gezond
Partner:

FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Emptyzo jun 03, 2012 6:52 pm

Weer dankjewel. c:
En ja, dat is een gif uit ehm.. Ik weet al niet meer hoe het heet. De tweede film iig. xD

Meuh, mijn broer had Dead Island maar die vind ik nergens meer.
Zal 't 'm maar eens moeten vragen. uvu
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




FREAKING BARRELS! D< Empty
BerichtOnderwerp: Re: FREAKING BARRELS! D<   FREAKING BARRELS! D< Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

FREAKING BARRELS! D<

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Real Life voorstellen-