Inciala
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 ๖ۣۜDustfire persoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

๖ۣۜDustfire persoon Empty
BerichtOnderwerp: ๖ۣۜDustfire persoon   ๖ۣۜDustfire persoon Emptywo jun 06, 2012 8:41 pm

Ik vind dat ik mij eens redelijk moet voorstellen. Waarom? Ik heb me hier al eens een keer voorgesteld, natuurlijk, maar toen was ik 12 jaar oud en het lijkt me wel dat er een aantal dingen veranderd zijn hier sinds ik dat topic hier op gepoept heb. Daarbij was dat topic wel 5 zinnen lang en hadden die zinnen ook ongelofelijk veel inhoud. Jemig zeg. /shot

Wel,
Mijn naam is Kim Bobeldijk, ik ben 16 jaartjes oud en ik woon in Hoorn, een VOC-stadje zo'n 30km boven Amsterdam.
Het is hier ubercoolie, vooral in de zomer. 5 minuutjes fietsen en je ligt in het Marker/Ijsselmeer en in Augustus is er altijd een grote kermis, de op één na grootste van Nederland. Dan raak je er al gauw verslaafd aan. Razz

En je word arm.
Ik heb vorig jaar de middelbare afgerond en de examens netjes gehaald ondanks ik niet echt fanatiek geleerd heb, en zit nu in het eerste jaar MBO4 op de opleiding Dierhouderij. Op het Clusius College in Alkmaar. Ik zat eerst op het Copernicus in Hoorn maar daar had ik het me totaal niet naar me zin, ik zat er alleen voor het niveau, maar zag niet waar ik voor leerde. En aangezien ik altijd al iets met dieren wou doen, was dit perfect. Heb het ook heel erg naar mijn zin. Ik hoop hierna te kunnen gaan werken in een dierenpark/dierentuin of iets anders waar je met wilde dieren werkt.

Ik heb sinds kort eindelijk weer een baantje. Vorig jaar had ik een vakantiebaantje, maar toen die afgelopen was hadden ze geen plek meer voor me. Ik ben daarna driekwart jaar opzoek geweest naar een nieuw baantje. Ik werk nu bij de MCdonalds in Hoorn. Het is veel leuker dan m'n vorige baan (DEEN, supermarkt) omdat het veel gevarieerder werk is.

Ehm, dan maar mijn hobby's dan. Deze zijn RPG'en, (Nee, echt? =O) random schrijven, tekenen (vooral dieren en Pokémon), coole programma's kijken, fotograferen en diertjes verzorgen.

Ja, laten we het eens hebben over dat diertjes verzorgen. Ik heb het voor elkaar gekregen om binnen een half jaar van één bak met wandelende takken te gaan naar een hele dierentuin, zoals iedereen dat noemt. Ik weet nog steeds niet hoe ik het geflikt heb. x'D Je wilt vast en zeker nu weten wat ik in huis heb?
Mijn 'normale' huisdieren zijn een konijn (Wizzy), 2 chinchilla's (Naamloos x'D) en 2 Cavia's (Trust & Trouble)
De cavia's staan op mijn kamer, de rest van mijn kamerbewoners zijn nu..
7 soorten wandelende takken (Google eens 'Peruphasma Schultei' of 'Necrosia Annulipes')
3 soorten bidsprinkhanen (Vooral de Phylocrania Paradoxa is ubercoolie)
wandelende bladeren, kakkerlakken, Afrikaanse reuzenslakken en sinds kort ook Cranwelli hoornkikkers.
Oftewel mijn kamer bestaat uit een bed, een kast, een nachtkastje en verder alleen maar hokken XD

Hier een kikkertje:
Spoiler:

Xx Kim
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Teresiá
Moderator
Teresiá

Vrouw Aantal berichten : 457
Leeftijd : 31
Registration date : 05-05-09

Over je pokemon
Leeftijd: 21
Status: Gezond
Partner: Love proves difficult to find ~

๖ۣۜDustfire persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: ๖ۣۜDustfire persoon   ๖ۣۜDustfire persoon Emptywo jun 06, 2012 8:43 pm

Hallooo lieve Kimmie <3 JIj bent lief :3 Dat weet ik nu uit ervaring =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Vana

Vana

Vrouw Aantal berichten : 26
Registration date : 02-06-12

Over je pokemon
Leeftijd: 17 jaar
Status: Gezond
Partner: none

๖ۣۜDustfire persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: ๖ۣۜDustfire persoon   ๖ۣۜDustfire persoon Emptywo jun 06, 2012 9:07 pm

ALL HAIL HYPNOTOAD.....
Sorry, die foto vroeg er gewoon om.
Leuk dat jij je ook weer opnieuw hebt voorgesteld Kimmie xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fallen
Administrator
Fallen

Vrouw Aantal berichten : 2293
Leeftijd : 28
Registration date : 11-04-08

Over je pokemon
Leeftijd: 3
Status: Gezond
Partner: What is love? BABY DONT HURT ME, DONT HURT ME, NO MOAH.

๖ۣۜDustfire persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: ๖ۣۜDustfire persoon   ๖ۣۜDustfire persoon Emptydo jun 07, 2012 11:04 am

Ohai Carla <3
Jij bent ook lieff. Superlieff. Samen met jou in een Jeep crossen was cool. *3*

En HOMG Hypnotoad! <3 Het zijn echt hypnotoads ja, all hail to the hypnotoads! *buigt*
En ja, het moest gewoon, opnieuw voorstellen. Dat vorige topic was echt beschamend x'D

Vragen stellen mag btw altijd, ik hou van vragen beantwoorden *3*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com
Shadow
Administrator
Shadow

Vrouw Aantal berichten : 5471
Leeftijd : 27
Registration date : 07-07-08

Over je pokemon
Leeftijd: 18 years.
Status: Gezond
Partner: Evening ღ

๖ۣۜDustfire persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: ๖ۣۜDustfire persoon   ๖ۣۜDustfire persoon Emptydo jun 07, 2012 12:24 pm

Heb je mijn voorsteltopic wel eens gezien? Als die van jou al beschamend is weet ik niet wat ik van die van mij moet vinden xD

Je mot je chinchilla's namen geven. o3o


und je bent vergeten te vertellen over je coole Groningse vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://inciala.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud




๖ۣۜDustfire persoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: ๖ۣۜDustfire persoon   ๖ۣۜDustfire persoon Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

๖ۣۜDustfire persoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De persoon achter Loki
» Persoon achter een paar accounts
» dustfire
» dustfire (kim)
» Dustfire's schuilplaats.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Inciala :: off-game :: Voorstellen :: Real Life voorstellen-